אני סיימתי תמגן שלי עכשיו:]
היה דיי סבבה בהתחלה היה קשה אבל אחרי 20 דקות ככה התחיל ליזרום לי בראש
:]]]
נקווה שהצלחתי
___________________
May-05-2003 07:32
Flotser
|Roots| Addict
Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
2 דברים
אחד זה שאני ממש שמח שאהבת את הסט
ושתיים זה שבגלל שאני עובד על מערכת עם סאב רצחני של 500 וואט אצלי בחדר
כל הקטע של טראקים חלשים נהיה די לא ברור
כי הבאסים שלהם עדיין מרימים לי את התחת
ככה שבמקומות הנכונים זה נשמע פיצוץ..
איזה טראקים היו לך חלשים אני אכין עוד סט ונחליף..
יש לי עכשיו המון המון טראקים
קיבלתי משלוח..
ואלה אחי נאי הקשבתי עכשיו לכל הסט
באמת יצא סבבה...
אם להחליף אז את הטראק הזה שרץ ככה בדקה 33, נראה לי הוא מתחיל איזה שתי דקות לפני זה לא יודע, הוא מעצבן כזה
אבל אחורי זה אתה מושיע אותנו עם
cosma
קראתי הוא היה בן אדם ממש מיוחד, וכל כך חבל, הוא היה באמת ממש מוכשר
בכלל אחד הדיסקים הראושנים של הפסיכודאלי ששמעתי היה שלו (הסמפלסיטי)
ואז אחרי ה"מיץ"
יש לך טראק ממש מגניב, אשמח לדעת איך קוראים לו
וזהו בעקרון
אחי
בהצלחה אם אתה שולח את זה לאנשהו
___________________
Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
May-05-2003 10:34
Tarantula
#1 iLTa GiRL
Registered: Aug 2002
Location: israel!!!!! :)
quote:
Originally posted by Flotser
תודה לך אלונלה!!!!
בקשה על תכעסי עלי
זה הכל מאהבה
(אני נשמע כמו בעל מכה )
וברצינות אמרתי רק על הטראק הזה,
גם תראי איזה טרד פתחתי בשבילם בדיוק היום
לא צריך לאהוב כל מה שזה של אינפקטד ולהפך ברור שהם יכולים פי 100 יותר...אז זה מאכזב פשוט
אוף לא אמרתי לכם כבר שאני נלחץ מאוד כשכועסים עלי!!!
אלונלה אני באמת נורא נורא .... אני נורא מצטער
חחחחחחחחחח... איזה חמוד
אני לא כועסת עליך,
איך אפשר לכעוס על פלוצרון חמוד כמוך
זה בסדר, לא אמרתי שאני אוהבת כל טראק שלהם, פשוט בזמן האחרון אתה
יורד עליהם חזק..
.......
ואיך שכחתי,
סט חבל על הזמני בהחלט!#$%!
Last edited by Tarantula on May-05-2003 at 13:00
May-05-2003 12:55
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
מסטר אני מה זה מצטער עדיין לא הורדתי
כי פשוט כל פעם אני שוכח
ושאני ניזכר להוריד
אני כבר מוריד איזה 1000000000
דברים
:\\
___________________
May-05-2003 12:58
MASTERsplinter
Supreme sexy tranceaddict
Registered: Nov 2002
Location: (L)S.D
quote:
Originally posted by Sniper
מסטר אני מה זה מצטער עדיין לא הורדתי
כי פשוט כל פעם אני שוכח
ושאני ניזכר להוריד
אני כבר מוריד איזה 1000000000
דברים
:\\
חפיף..
ולכל מי ששמע ואהב
תודה
בדקה ה33
יש לטראק הזה באסים רוצחים
אם יש לך מערכת טובה זה בסדר
___________________
May-05-2003 15:13
MASTERsplinter
Supreme sexy tranceaddict
Registered: Nov 2002
Location: (L)S.D
quote:
Originally posted by Hell_Copter
נו שהוא רוצה להראות לך את המחר אם אתה יודע למה אני מתכוון....
הוא רוצה להראות לך איך רוכבים על אופנוע הפוך...
הוא רוצה להכנס אליך בדלת האחורית...
הוא רוצה להראות לך שלמרות שיש לו יום טוב הוא חייב להרגיש חרא!!!
לא בקטע!
___________________
May-05-2003 15:14
Flotser
|Roots| Addict
Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
בדקה ה33
יש לטראק הזה באסים רוצחים
אם יש לך מערכת טובה זה בסדר
חחחחחח
זה אחד הדברים שהפרעו לי בטראק, הבאס
טוב אחי אבל באמת אין לי מערכת טובה
___________________
Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
May-05-2003 16:50
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
לא בקטע!
אל תכעס עליי
הוא זה שבקטע לא אני...
___________________
.
May-05-2003 17:43
MASTERsplinter
Supreme sexy tranceaddict
Registered: Nov 2002
Location: (L)S.D
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אל תכעס עליי
הוא זה שבקטע לא אני...
טוב..
אבל שוב שיהיה ברור
אני לא בקטע!
___________________
May-05-2003 17:55
Tarantula
#1 iLTa GiRL
Registered: Aug 2002
Location: israel!!!!! :)
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
טוב..
אבל שוב שיהיה ברור
אני לא בקטע!
אפשר לחשוב, ואם לא היה ברור שאתה לא בקטע
זה היה משנה משהו?
May-05-2003 18:16
MASTERsplinter
Supreme sexy tranceaddict
Registered: Nov 2002
Location: (L)S.D
quote:
Originally posted by Tarantula
אפשר לחשוב, ואם לא היה ברור שאתה לא בקטע
זה היה משנה משהו?
זה היה מחסל את הסיכוי שלי להתחתן איתך לא?
עוד תגובות על הסט?
___________________
Last edited by MASTERsplinter on May-05-2003 at 18:32
May-05-2003 18:26
Tarantula
#1 iLTa GiRL
Registered: Aug 2002
Location: israel!!!!! :)
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
זה היה מחסל את הסיכוי שלי להתחתן איתך לא?