Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > 22 Juni, Sunrise Breda, Tiesto e.a --FREE--
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001
Sad

de kwaliteit niet hoog genoeg?? wat een stumperds!
Tiësto maakt nu net de kwaliteit van een festival!
echt SUPER slap van Tiësto!!!!!

Sasha!

Old Post May-29-2003 10:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

Registered: Mar 2001

Echt belachelijk dit.. Tiësto was dé publiekstrekker, ik verwacht niet dat het nog veel zal worden nu

Zo jammer dat de gemeente weer eens moeilijk moet doen waardoor de hele boel niet door dreigt te gaan

Old Post May-29-2003 11:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Errug jammer, leek me wel gezellig. Maar ja de 19e juni ook al Tiesto, skip dit feessie maar lekker. Kan ik zondag lekker bijkomen van Panama en Armin Solo.

Down-Under was da bomb

Old Post May-29-2003 21:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teal'k
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2000

Tiësto draait niet op 'Sunrise

Door Rob Musters

Vrijdag 30 mei 2003 - BREDA - Dj Tiësto draait op 22 juni niet op de grote danceparty Sunrise op het parkeerterrein bij het stadion van NAC. Het Prime Time Management van de Bredase diskjockey vreest dat de Dordrechtse organisatie Boulevard of Dance niet de kwaliteit kan bieden die vereist is voor een concert van een dj van het kaliber Tiësto.

Volgens Wilfried Dam van Prime Time is het geen kwestie van onwil. Dam: "Tiësto wil heel graag in Breda optreden. Hij zal het enorm vervelend vinden als hij dit hoort. Tijs weet het nog niet, want hij is nu voor zeven weken op tournee door de Verenigde Staten."
"Wij hebben echter de knoop doorgehakt. Als Tiësto in zijn eigen stad draait, dan wil hij knallen. Alles moet gewoon superprofessioneel geregeld zijn. Nu de locatie is verplaatst van het Chasséveld naar het parkeerterrein bij het stadion van NAC, moet de organisatie van het festival gaan improviseren. Op deze korte termijn hebben wij er geen vertrouwen in dat het festival aan de verwachtingen van het publiek en van ons zal kunnen voldoen."
Het management van dj Tiësto heeft wel toegezegd dat er plannen gesmeed gaan worden om de populaire diskjockey op een later tijdstip alsnog in Breda te laten optreden.
Dam: "Het verwachtingspatroon bij het publiek voor een optreden van Tijs is hoog. Daarom gaan we op zoek naar een andere manier om een show van hem in Breda te realiseren." Met het afhaken van de grote publiekstrekker lijkt het erop dat nu het hele festival, waar ook dj's als Dazzle, Cor Fijneman en Ton T.B. zouden draaien, niet doorgaat.
Gisteren was hierover echter nog geen duidelijkheid te krijgen, omdat zowel de organiserende stichting Boulevard of Dance als de subsidieverstrekker, de gemeente Breda, niet voor commentaar bereikbaar was.

quote:
Originally posted by Partyhardy!
echt SUPER slap van Tiësto!!!!!

Tiesto weet dus nog niet eens dattie niet gaat draaien.

Old Post May-30-2003 06:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teal'k Click here to Send Teal'k a Private Message Add Teal'k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

Ik hoop dat de gemeente Breda nu inziet dat ze het beter wel op het Chasséveld kunnen houden en dit, hetzij op een latere datum, alsnog door laten gaan...

Old Post May-30-2003 07:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

Het is niet de organisatie zelf die het management van Tiësto niet vertrouwd. Het gaat erom dat ze denken dat door de verplaatsing van het Chasséveld naar de parkeerplaats van NAC de kwaliteit achteruit gaat. Hoe ze dit in gedachten hebben weet ik niet, maar jammer is het wel...

Old Post May-30-2003 21:06  Netherlands
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

Erg jammer was een goed initiatief! Maar ja nu kunnen ze het maar beter opdoeken!

Old Post May-30-2003 21:11 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jesse
Gaming TrancEaddict

quote:
Originally posted by Flipper01
Het is niet de organisatie zelf die het management van Tiësto niet vertrouwd. Het gaat erom dat ze denken dat door de verplaatsing van het Chasséveld naar de parkeerplaats van NAC de kwaliteit achteruit gaat. Hoe ze dit in gedachten hebben weet ik niet, maar jammer is het wel...

ALs je de 2 plaatsen met elkaar vergelijkt is het NAC terrein gewoon veel slechter. Het biedt wel ruimte maar het is buiten de stad. Midden in de stad spreekt gewoon meer aan.

De gemeente zal trouwens niet ineens van hun standpunt afstappen en toch weer toestemming verlenen om het feest bij Chassé te houden.

Erg jammer...fijn ook dat mensen beslissingen nemen voor Tiësto zonder dat even te overleggen...lijkt me ook sterk...

Old Post May-30-2003 22:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jesse Click here to Send Jesse a Private Message Add Jesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ D-Man
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

Vandaag in BN/De Stem:

quote:
Kleine kans voor Sunrise-Festival

Door Rob Musters

Zaterdag 31 mei 2003 - BREDA - Tiësto wil niets liever dan in Breda optreden, maar dan wel goed. Het management van de Bredase dj heeft geen vertrouwen meer in de aanpak van de danceorganisatie uit Dordrecht die op 22 juni een grote danceparty op het parkeerterrein bij het stadion van NAC willen neerzetten. "Die jongens voelen niet aan hoe belangrijk dit concert in zijn eigen stad is voor Tijs", meent Tiësto's manager Wilfried Dam.

Het valt niet mee om de beste deejay van de wereld in zijn geboorteplaats te laten optreden. De vooruitzichten waren twee weken geleden nog goed. Tiësto had er zin in, de subsidie en de vergunningen waren volgens de gemeentewoordvoerder een formaliteit en de locatie midden in de stad leek perfect. Niets stond een Bredaas volksfeest rond haar beroemde zoon in de weg.
Totdat de gemeente na het Gelredome-concert van Tiësto wakker schrok en zich realiseerde dat dertig- tot veertigduizend bezoekers op het Chasséveld de nodige logistieke problemen op kon leveren. Het Sunrise Festival opgezet door de Dordrechtse organisatie Boulevard of Dance (B.O.D) moest uitwijken naar het parkeerterrein bij NAC.
Afgelopen woensdagavond werd bekend dat het management van Tiësto had besloten om van de hele zaak af te zien. Volgens Wilfried Dam had dat niet eens zoveel te maken met het verplaatsen van het festival. Dam: "Tot mijn schrik kwam ik er begin deze week achter, dat er bijna niets geregeld was voor het optreden van Tiësto. Er was alleen een podium van vijf bij vijf meter en een geluidsinstallatie. Wij waren er van uit gegaan dat de organisatie uit Dordrecht wel begreep dat een concert van Tiësto dertig- tot veertigduizend mensen trekt en dat je dan op zijn minst een videoscherm en een lichtshow nodig hebt. Iedereen wil het toch goed zien."
Volgens Magchiel Koekkoek van B.O.D. is daar nooit over gesproken. Koekkoek: "Wij waren uitgegaan van een normaal dance-festival. Het Prime Time Management van Tiësto wil het concert meer uitstraling geven met allerlei speciale effecten. Kortom een duurdere productie. Daar hadden wij niet op gerekend. We vinden het erg jammer voor Breda."
Dam: "Als Tijs in zijn eigen stad gaat optreden, dan wil hij wat laten zien. Dat voelen die jongens niet helemaal goed aan. Tiësto is een perfectionist. Als hij in Breda draait, wil hij goed voor de dag komen. Wij beseffen heel goed, dat het geen tweede Gelredome kan worden, maar het moet niet te karig worden. Tijs is ten slotte wel de nummer één van de wereld."
Volgens Ad Bayens, hoofd communicatie van de gemeente Breda, komt het afzeggen van Tiësto als een donderslag bij heldere hemel.
"Wij gingen er van uit dat de organisatie uit Dordrecht en het management van Tiësto een goed contact hadden. Als blijkt dat er hogere eisen gesteld worden aan het festival, had de B.O.D. gerust bij de gemeente kunnen aankloppen. Niet voor meer subsidie, maar samen hadden we wel kunnen bekijken of er andere mogelijkheden waren. De organisatie had na zware toetsing aan alle strenge eisen van de politie en de brandweer voldaan, dus hadden we deze problemen wellicht ook op kunnen lossen."
Of het Sunrise Festival misschien toch doorgaat, wordt volgende week duidelijk als de B.O.D. met de gemeente heeft vergaderd. Volgens Koekkoek is er nog een kleine kans. "In principe is bijna alles geregeld. Wij hoeven alleen maar een andere hoofdact te strikken. We denken bijvoorbeeld aan Tom Harding. Daar hebben we uitstekende contacten mee."

Als je dit zo leest wordt het allemaal wel een stuk duidelijker. Als B.O.D inderdaad niet meer geregeld had dan een klein podium en een geluidsinstallatie... Het idee dat het een Tiesto-waardig festival moet zijn is op zich wel goed.

Nou maar hopen dat het zonder Tiesto toch door kan gaan. Tom Harding zou ook best leuk zijn.

Old Post May-31-2003 09:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ D-Man Click here to Send DJ D-Man a Private Message Visit DJ D-Man's homepage! Add DJ D-Man to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

Ik vind dat dan weer bullshit. Waarom moet ie ineens een hele show eromheen hebben nu hij nummer 1 van de wereld is. Het zou ook nog eens gratis zijn geweest dus zoveel geld voor een show hadden ze niet eens.
Naar mijn mening is het nog altijd gewoon plaatjesdraaien wat ie doet en dan hoeft er dus eigenlijk alleen maar een goede geluidsinstallatie te staan...
Beetje jammer

Old Post May-31-2003 09:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Ik vind dat dan weer bullshit. Waarom moet ie ineens een hele show eromheen hebben nu hij nummer 1 van de wereld is. Het zou ook nog eens gratis zijn geweest dus zoveel geld voor een show hadden ze niet eens.
Naar mijn mening is het nog altijd gewoon plaatjesdraaien wat ie doet en dan hoeft er dus eigenlijk alleen maar een goede geluidsinstallatie te staan...
Beetje jammer

Tja, zoals in het artikel staat, Tiësto is een perfectionist..
Ik kan best begrijpen dat als hij wil optreden voor zijn eigen stad, dat hij de mensen een mooie herinnering mee kan geven. Ik stel voor dat Breda de komende jaren wat minder geld uitgeeft aan allemaal onzinnige culturele onzin en BOD wat extra subsidie geeft. Als Tijs dan ook niet moeilijk doet en gewoon voor een paar biertjes gaat draaien dan kan zijn honorarium ook weer besteed worden aan wat lampjes en een TV scherm

Zo moeilijk is het toch niet? Waar een wil is, is een weg!

Old Post May-31-2003 11:13  Netherlands
Partyhardy!
Prog Addict!

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Beetje jammer

Amen! 100% mee eens. Dit was ook het eerste wat in mij op kwam na het lezen van dat stukje.
Laat Tiësto nou maar schitteren door zijn lekkere tunes die door de boxen knallen i.p.v. allemaal lichtjes en schermen....
Dus het lag toch aan het management van Tiësto en ik wil eigenlijk zelfs wel zeggen aan Tiësto zelf want als hij daar wil draaien dan draait hij daar, groot scherm of niet, dus ik kom terug op wat ik al eerder zei; "laffe actie van Tijs!"
Trouwens toen hij vorig jaar gratis in Eindhoven draaide op koninginnedag waren er ook geen groot scherm of lichtjes.......

Sasha!

Old Post May-31-2003 11:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > 22 Juni, Sunrise Breda, Tiesto e.a --FREE--
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[7Clips]Some older very easy ID's! (No. 4) [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMoogwai - "Neon" (Original Club Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:36.

Forum Rules: