Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Mysteryland 2003
Pages (30): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

*intresseklubben antecknar*
Jag är intresserad!

Old Post May-16-2003 14:25  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

jamen ska vi vara 7 pers i en bil för åtta då kanske?

Mindshooter
AC
Amnezia
Glorie
Treo
Swe_Trance
Steve

kan nog bli billigt ändå! såna där stora bilar brukar ha rätt bra komfort...

Old Post May-16-2003 14:31 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Jag är oxå väldigt intresserad av detta oxå....

Så att man kommer med på något denna sommarn...

Old Post May-16-2003 16:13  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Glorie
avis tror ja har en sån bil

ja e liteeee emot å åka i minibuss men ja skulle kunna tänka mig det VORE FETT asså.. åtta pers ner till ML-03!!!!!

men komemr du inte ihåg att vi hitta en som inte var en minibuss...var som ens tor kombibil typ..

måste försöka hitta bild på den igen.såg hur stabil ut som helst...
känner inte heller för minibuss asså...går ju inte å lita på dom...

Old Post May-16-2003 16:40  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

quote:
Originally posted by Glorie
avis tror ja har en sån bil

ja e liteeee emot å åka i minibuss men ja skulle kunna tänka mig det VORE FETT asså.. åtta pers ner till ML-03!!!!!

men komemr du inte ihåg att vi hitta en som inte var en minibuss...var som ens tor kombibil typ..

måste försöka hitta bild på den igen.såg hur stabil ut som helst...
känner inte heller för minibuss asså...går ju inte å lita på dom...

ang komfort så var det inga problem förra gången iaf...en saab95 kombi å 5 pers gick helfint...

jag har en kille till som vill me men som inte e medlem här...får nog ihop 2 bilar sanrt.....

Old Post May-16-2003 16:46  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

10 pers! då kan vi köra vanliga bilar ner istället mycke bättre

amnezia.. aaa okej då...men ja tror d var avis iaf serru...

steve.. aaaa du har massa rätt.. inte så skönt att åka så många i en bil,.. plus.. att de ska ju rymmas bagage! det gör d ju inte alls i en sån bil..
hborg-sthlm.. mer än fyra timmar? haha.. aaa okej dÅ
de var bara ja som körde 160 hela vägen mellan jkpg å lkpg å d var därför d gick så fort.. iofs..vare natt oxå så de var inga andra bilar ute...

men d tar runt 2 timmar lkpg -sthlm.. å 1,5 till jönköping.. sen kanske 3 till helsingborg då? de e drygt sex timmar hehe

ja kan åka om ja har cash!

Tom Cloud - Told You So

Last edited by Glorie on May-16-2003 at 18:51

Old Post May-16-2003 18:10  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Jag ser jag e inräknad... jag är inte säker men jag ska absolut fundera över det hela...

Som vanligt hänger det på tid & Pengar

Old Post May-16-2003 18:40  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

ok nu vart det fler intresserade...men vi måste räkna med att folk hoppar av...blir alltid så...men kan alla som visat intresse verkligen kolla upp att dom kommer ha ekonomin och att datumet fungerar....så blir det lättare?

Old Post May-16-2003 19:19 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

e möjligt d va avis glorie..såg ut som en taxibuss typ..fast sportigare

jag kan datumet å har ett muckbidrag å använda mig av...
om inte linan blir helkass så e jag helt med....

Old Post May-16-2003 19:42  Sweden
Jre
Supreme tranceaddict

Vi tältade förra året! så vi kom rätt billigt undan..

Vi hade iof ca 6km att gå till Mysteryland.
Jävla tur att det sladdade upp en galen holländare med en
skåpbil som vi fick lifta med...Satan vad vi flög runt
bak i den bilen...Vi åker nog två bilar ifrån Jkpg och bosätter
oss på närmaste camping i år mä.....

Jre

Old Post May-17-2003 00:31  Sweden
Click Here to See the Profile for Jre Click here to Send Jre a Private Message Add Jre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

om tid å pengar finns: räkna in mig på en SweTA-resa!

Old Post May-17-2003 02:44 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by reveal
om tid å pengar finns: räkna in mig på en SweTA-resa!

kolla upp det så fort som möjligt det enda som gör att vi inte bokar upp detta på en gång är juh risk för en massa avhopp

Old Post May-17-2003 07:20 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Mysteryland 2003
Post New Thread    Post A Reply

Pages (30): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackRemix,remake or bootleg 2.... [2004] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHidden Sound System - "I Know You Love Me Too" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:41.

Forum Rules: