Originally posted by Partyhardy!
Optimus Trance MOET komen!
Ja BAMIBAL kom je nou nog ????
Jun-19-2003 14:43
Teal'k
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2000
shiiiiiiiiiiiiiiiiit ik kan dus niet.. vind ik echt superjammer, ik had hier dus echt wel zin in al veelste lang niet weggeweest, maar goed.. Ik heb morgen lange presentatie en weetikveel allemaal nog meer, en moet ook nog naar mn ouders toe, dus veelste druk die vrijdag.. jammer maar helaas
Jun-19-2003 16:47
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by Teal'k
shiiiiiiiiiiiiiiiiit ik kan dus niet.. vind ik echt superjammer, ik had hier dus echt wel zin in al veelste lang niet weggeweest, maar goed.. Ik heb morgen lange presentatie en weetikveel allemaal nog meer, en moet ook nog naar mn ouders toe, dus veelste druk die vrijdag.. jammer maar helaas
Het begint om 22:00 pas en het eindigd pas om 5:00, neem aan dat je dan geen presentatie meer hebt en ook niet meer bij je paps en mams zit
Maar helaas, dat je niet kan komen.
Jun-19-2003 16:54
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Optimus Trance MOET komen!
any news on this one???
ff first things first jongens..
gaan er nu WEL of NIET veel ta's ??
Jun-20-2003 15:18
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Veel plezier vanavond jongens. Was graag gegaan om weer even met wat TA's te ouwehoeren (en die bamibal een schop te verkopen), maar heb weer wat verplichtingen Vriendin en familie wil me ook weer een keer zien.
Volgende keer als er wat leuks is in de Asta en er veel TA'ers komen kan iedereen wel bij mij langskomen om van te voren of erna te chillen. Plek zat Den Haag rox.
Jun-20-2003 15:48
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Zo heb er zin in! Gisteren al de cd gekocht, héérlijk! en dus vanavond looooooos! en ben erg benieuwd naar de Asta.
Jun-20-2003 16:00
ahp2002
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
ik ben weg naar den haag
ff inzuipen met barthezz en anderen
en daarna naar de Asta! vele plezier allen!!
Jun-20-2003 16:48
Engeltje
tranceaddict
Registered: May 2003
hey maartei, nog steeds zin om te gaan? Denk dat ik je wel ga vergezellen hihi, gaan dan maar>???
Jun-20-2003 17:21
Three 'O Three
Lekker raggen
Registered: Mar 2002
quote:
Originally posted by tijs08
gaan er nu WEL of NIET veel ta's ??
doorstrepen wat niet/wel van toepassing is??
Jun-20-2003 17:59
M_Peror
Supreme arminaddict
Registered: Jul 2001
quote:
Originally posted by Engeltje
hey maartei, nog steeds zin om te gaan? Denk dat ik je wel ga vergezellen hihi, gaan dan maar>???
Ja ja, het was er weer één, je weet wel zo'n avond dat alles goed was. Leuke tent, minder warm, leuke mensen en zeer goede muziek (zo begon ik gisterochtend ook met het verslag over Tiesto @ Panama) Dusssss....... de avond was wederom geslaagd, twee perfecte avonden gehad. Verslag komt morgen wel, want ik ga slapen, ben redelijk fucked up na twee nachten Tiesto en Armin, ja ik word ook een daggie ouder
PS: Optie, bamibal waar zat je dan GVD
Jun-21-2003 03:13
M_Peror
Supreme arminaddict
Registered: Jul 2001
Zo... ben ook weer veilig thuis. Wel balen dat we zo vroeg al weer weg moesten maar 't is toch nog ff rijden van daar uit, en Engeltje moeten morgen, euh straks, euh zodadelijk al weer gaan werken.
Maar wat was 't vet zeg! Hadden we ff nodig, beetje balend na half den haag doorgecrosst te hebben terwijl een lid van 't gezelschap toch al een tijdje erg nodig naar de wc moest! Maar Armin was erg lekker aan het draaien, binnen vijf minuten waren we alles al weer vergeten. Te veel om op te noemen aan goeie nummers gehoord, er straalde super veel energie van de man zelf en z'n muziek. Ook erg cool om weer een paar TA's te zien, Partyhardy natuurlijk maar ook Three'o'three (we gaan elkaar zeker vaker tegenkomen!) en de rest... Kan niet wachten op de foto's Onno!
Trusten!
PS Vind eigenlijk dat jullie ook maar naar Impulz moeten komen...