quote:Originally posted by Miss Proximus Gefeliciteerd mannen...zijn er al vrouwen in the house? TA gurls rule Er is momenteel een wachtlijst voor de BeTA fanclub, maar in uw geval maken we graag een uitzondering
haha ok..nu nog 1 andere om wat vrouwen-dingen mee te bespreken
___________________ Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
quote:Originally posted by Miss Proximus nu nog 1 andere om wat vrouwen-dingen mee te bespreken Da's TatanaGirl.
Congratulations! Eindelijk jullie eigen forum
___________________ Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich
werd tijd he
quote:Originally posted by cyberia Ah hier si,bezoek van ons hollandforum miss proximus,hoe kon ge daar naast zien,brilleke nodig...mmm? allée hoeft ge toch niet meteen mijn gezichtsvermogen in twijfel te trekken eeh
quote:Originally posted by Miss Proximus allée hoeft ge toch niet meteen mijn gezichtsvermogen in twijfel te trekken eeh hehe lol ,twas de enige verklaring da'k had dage ons over het hoofd gezien hebt
Gaan jullie er net zo'n puinhoop van maken als wij gedaan hebben? Ghehe... Veel plezier hiero mensen
Het graven in het Holland forum heeft me inspiratie opgedaan Nog gefeliciteerd met jullie eigen forum btw
quote:Originally posted by Freezel Het graven in het Holland forum heeft me inspiratie opgedaan Nog gefeliciteerd met jullie eigen forum btw LOL spammer!!! btw is wel leuk eh zo oude threads lezen.. heb ik ook gedaan paar weken terug
___________________ I keep the pain of a broken soul ...
quote:Originally posted by Zehra LOL spammer!!! btw is wel leuk eh zo oude threads lezen.. heb ik ook gedaan paar weken terug Ik heb mijn eerste posts eens zitten lezen, zo genant
___________________ Ask and you shall receive.