|
We zullen zien wat Swamper zegt. Als ie er 3 toestaat, dan is't zowat geregeld (Tiger777, Mr_sick & ik); anders zijn het verkiezingen met die 3 + CygnusX.
Dat zijn blijkbaar de enige 4 die het zien zitten om hier regelmatig te passeren en elke topic te volgen (en in te grijpen waar nodig, zal wel meevallen).
Grtz!
|