|
|
|
|
 |
|
 |
 |
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002
|
|
|
Ik ben in heel mijn leven nog maar naar 2 discotheken geweest in België.
1. Café D' Anvers: tot aan de ingang en terug door 
2. Highstreet: Taiko - Die Blechtrommel was het hoogtepunt voor mij die avond.....in 2002..., NOOIT NIMMER!!!!!!!(ach ja het was voor mijn ex-ex-lief, gisteren vroeg haar zus of ik niet eens mee wou naar een RnB-discotheek.....vrouwen hé, waar halen ze de grappen vandaan , ik antwoorde: ja ok op voorwaarde dat jij eens meegaat naar een metal optreden, liefst nog death-metal......ik moest nimmeer mee )
Mijn beste discotheek ervaring was in Praag. 100 Voormaalige Belgische Franken inkom, 50 voor de vestiaire, 50 per drankje en een DJ die ik begot niet kende mixte ERA - Ameno (ni DJ Quicksilver, maar dus het origineel)perfect met een of andere Tech-Trance nummer, machtig gewoon. Zalige sfeer ook, vooral wanneer je bijna je boten breekt over de akte-tas van een of andere zakenvrouwen rond de 50 die luidkeels staat te joelen wanneer de DJ Delerium - Silence (Airscape Remix) erop smijt . Die 50-tigers in Praag kennen hun muziek verdekke . Cosmic Gate - Firewire (DJ Scot Project Remix) paseerde ook nog de revue die avond.
Dernaa naar een bar waar de cocktails 50-70 Frank koste per stuk en werden geserveerd in grote duitse bierglazen om de avond af te sluiten met een dodelijk taxi rit door Praag (voor die kerels is een stoplichte versiering, het voetpad iets om de bocht af te snijden en een mede taxi-chauffeur de ideale persoon om mee te gaan racen.....niet te vergeten de eventuele naakt foto's die je kon kopen bij de chauffeur zelf of de hoeren waar hij u naartoe wou brengen ook al had ik mijn lief bij rofl)
Last edited by Dark Apostle on Jun-15-2003 at 13:29
|
|
Jun-15-2003 13:18
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 11:22.
Forum Rules: