Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Trance disco in Belgie
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

quote:
Originally posted by Tiger777
oh ja, da klinkt zoooo zalig da scratche... doen jonge, doen!

Old Post Jun-13-2003 02:16 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer



Registered: May 2001
Location: Dendermonde

om even terug on topic te komen.
De clubs waar ik kom wordt er nie al teveel trance gedraait.
Meestal is het zo wat het hardere genre dat meer aan bod komt.
In sotto's ist voor 12 uur en na 4 uur nog te pruimen, dertussen moet ge maar nr de vrouwen kijken want dan hoorde veel jump, dance toestanden met nen belachelijken dj.
BBC is al een tijke geleden, is over talgemeen nog deftig.
Ook cherry moon is al tijke geleden, vroeger kon ge daar nog goeie hard trance horen maar die tijd is ook al gepasseerd. De beste trance hoorde ik vroeger in ckomilfoo (in dendermonde) maar die discotheek is ondertussen al een aantal jaar afgebroken.

Eigenlijk wel spijtig, toen ze bij ons in de clubs trance draaiden waren we zo wat het enige land in de wereld waar je dat kon horen. En nu liggen we op gebied van trance serieus achter. Te weten dat wij dan de pioneers van trance waren.


___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/

Old Post Jun-14-2003 22:34  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal



Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium

quote:
Originally posted by djcresto
Te weten dat wij dan de pioneers van trance waren.


Maar nu breken we vooral door met talent zoals Sylver, Milk Inc en Lasgo *Jim-TV trut lachje*


___________________
Ask and you shall receive.

Old Post Jun-15-2003 12:46  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BEACHBOY
Mr. Sam Addict



Registered: Mar 2001
Location: Ghent, Belgium

Ik heb nog héél goede tijden beleefd in La Bush (vooral in de VIP-room) en in de Pacha te Lokeren (maar daar zijn dan veel problemen geweest met vreemdelingen...Nu hebben ze 'New Door Policy' maar ben niet meer geweest sinds die verandering).

La Bush nog altijd TOPmuziek met DJ George's en ja Pacha zo beetje Ibiza-sounds, club & trance met oa DJ Benny...

Mega Temple (ex-Bocaccio) & Balmoral zijn ook wel goed te doen. Vooral als je van Gent zelf bent kom je daar altijd ongelooflijk veel volk tegen.


___________________
Track(s) that make my day!!
Felix - It Will Make Me Crazy (Edit)
Just A Man - I'm Sorry
DJ Christophe ft. Jinx - Make It Happen
Sultan & Tonedepth - Broken (Jiva Remix)

ID these TUNES plz: Updated!!!
[Track 1] --- [Track 2] --- [Track 3] --- [Track 4] --- [Track 5] --- [Track 6] --- NEW:[Track 7]

Old Post Jun-15-2003 13:05  Belgium
Click Here to See the Profile for BEACHBOY Click here to Send BEACHBOY a Private Message Visit BEACHBOY's homepage! Add BEACHBOY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: Antwerp

quote:
Maar nu breken we vooral door met talent zoals Sylver, Milk Inc en Lasgo *Jim-TV trut lachje*


yerr, go belgian dance!!
misschien had ik al eens gezegd da ik met die van lasgo (evi goffin) in de klas heb gezete =), maar ik zeg het toch nog maar is. maaaaaf eh?!
lol wat een domme was me da =\.

-Glad


___________________

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Jun-15-2003 13:11  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal



Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium

Ik ben in heel mijn leven nog maar naar 2 discotheken geweest in België.

1. Café D' Anvers: tot aan de ingang en terug door
2. Highstreet: Taiko - Die Blechtrommel was het hoogtepunt voor mij die avond.....in 2002..., NOOIT NIMMER!!!!!!!(ach ja het was voor mijn ex-ex-lief, gisteren vroeg haar zus of ik niet eens mee wou naar een RnB-discotheek.....vrouwen hé, waar halen ze de grappen vandaan , ik antwoorde: ja ok op voorwaarde dat jij eens meegaat naar een metal optreden, liefst nog death-metal......ik moest nimmeer mee )


Mijn beste discotheek ervaring was in Praag. 100 Voormaalige Belgische Franken inkom, 50 voor de vestiaire, 50 per drankje en een DJ die ik begot niet kende mixte ERA - Ameno (ni DJ Quicksilver, maar dus het origineel)perfect met een of andere Tech-Trance nummer, machtig gewoon. Zalige sfeer ook, vooral wanneer je bijna je boten breekt over de akte-tas van een of andere zakenvrouwen rond de 50 die luidkeels staat te joelen wanneer de DJ Delerium - Silence (Airscape Remix) erop smijt . Die 50-tigers in Praag kennen hun muziek verdekke . Cosmic Gate - Firewire (DJ Scot Project Remix) paseerde ook nog de revue die avond.
Dernaa naar een bar waar de cocktails 50-70 Frank koste per stuk en werden geserveerd in grote duitse bierglazen om de avond af te sluiten met een dodelijk taxi rit door Praag (voor die kerels is een stoplichte versiering, het voetpad iets om de bocht af te snijden en een mede taxi-chauffeur de ideale persoon om mee te gaan racen.....niet te vergeten de eventuele naakt foto's die je kon kopen bij de chauffeur zelf of de hoeren waar hij u naartoe wou brengen ook al had ik mijn lief bij rofl)


___________________
Ask and you shall receive.

Last edited by Dark Apostle on Jun-15-2003 at 13:29

Old Post Jun-15-2003 13:18  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller



Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium

quote:
Originally posted by djcresto
Eigenlijk wel spijtig, toen ze bij ons in de clubs trance draaiden waren we zo wat het enige land in de wereld waar je dat kon horen. En nu liggen we op gebied van trance serieus achter. Te weten dat wij dan de pioneers van trance waren.


je hebt volledig gelijk.. er is geen enkele discotheek meer die puur voor trance staat, afgezien van illusion misschien.. techno is het enige wat de laatste paar jaar de klok heeft geslaan, en het zijn dan nog van die commerciële "direkt disco"-achtige toestanden..
soms is het zelfs nog erger.. een paar maanden geleden was ik de BBC en sven lanvin (guest-dj die avond) draaide ineens 'because the night'!
geef mij maar de golden years '98-'99 terug!


___________________
quote:
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony

Old Post Jun-15-2003 13:32  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous



Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium

quote:
Originally posted by tor8024
de golden years '98-'99


Kon het maar... golden idd what happend?

Old Post Jun-26-2003 11:28  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djmichaelangelo
Junior tranceaddict



Registered: May 2002
Location: Behind the decks

Ik zoek ook al heel lang nu naar een boite waar dat ge alleen maar uplifting trance hoort en gene mix van trance, hardtrance, house, rnb en andere consoorten.

Als er iemand iets goed zou weten, let me know.


___________________
www.dancevibes.net

Old Post Aug-29-2003 15:09  Belgium
Click Here to See the Profile for djmichaelangelo Click here to Send djmichaelangelo a Private Message Visit djmichaelangelo's homepage! Add djmichaelangelo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer



Registered: May 2001
Location: Dendermonde

quote:
Originally posted by djmichaelangelo
Ik zoek ook al heel lang nu naar een boite waar dat ge alleen maar uplifting trance hoort en gene mix van trance, hardtrance, house, rnb en andere consoorten.

Als er iemand iets goed zou weten, let me know.


nekeer naar sint niklaas rijden, op de grote baan daar zulde u goesting wel vinden.

BBC, Exharia (waar momenteel Illusion residents draaien tot illusion weer opent) + nog paar afterclubs


___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/

Old Post Aug-29-2003 15:27  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CygnusX
Ex-moderator



Registered: Apr 2002
Location: Neerpelt

quote:
Originally posted by djmichaelangelo
Ik zoek ook al heel lang nu naar een boite waar dat ge alleen maar uplifting trance hoort en gene mix van trance, hardtrance, house, rnb en andere consoorten.

Als er iemand iets goed zou weten, let me know.


Ik ben bang dat die niet bestaat in België

Old Post Aug-29-2003 15:33 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: Antwerp

denket ook ni eigenlijk, echt uplifting stuff dan.
in illusion zeker ni, daar kom ik zelfs nimeer omdat ik die muziek totaaal ni identificeer met trance .
dermee dak alleen nr de grote evenementen gaan met bekende dj's, waarvan ik zeker ben dat die uplifting draaie (ferry, armin, neen genen tiesto)

-Glad


___________________

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Aug-29-2003 17:43  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Trance disco in Belgie
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNeed prog trance tune IDed [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDumonde vs Lange - "Memory" (JamX & De Leon Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:22.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!