|
|
|
|
 |
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
|
|
| quote: | Originally posted by Bertn
zeggen dat alles wat MIKE maakt hetzelfde klinkt, is idd zever. Ok, zijn grotere hits en projecten beginnen - jammergenoeg - sterk op mekaar te gelijken, maar de man heeft verdorie zelfs al f***ing rnb geproducet!! als dat niet veelzijdig is! |
Ja, maar die R&B is wel ronduit kut IMO 
Sorry als ik jullie op jullie teentjes trap hoor... Maar ik blijf erbij... bijna alles van MIKE heeft dezelfde sound imo, zelfs die R&B vind ik typisch MIKE. Niet dat ik geen waardering heb voor wattie doet, integendeel, maar dus teveel van hetzelfde naar mijn smaak, en daarom heb ik meer waardering voor anderen.
En zen bekendere producties beginnen meer op elkaar te lijken? In New Horizons hoor ik nog steeds dezelfde sounds als in Universal Nation... Of ligt dat aan mij? Zoals dus gezegd, zen meest succesvolle werken beginnen steed meer op elkaar te lijken, zoals je wil... Dan heeft ie misschien ook wat andere dingen gedaan, maar was daarin blijkbaar niet zo succesvol, en succes is voor mij ook een kwaliteitsfactor.
|
|
Jun-21-2004 11:40
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001
|
|
|
ik moet wel toegeven dat Mike naar mijn mening iets teveel dezelfde sounds gebruikt de laatste tijd. vooral zijn basslijnen, en een aantal effects. maar New Horizons klinkt toch anders dan UN, zou ik zo denken.
en uiteindelijk gaat het vooral om zijn remixes.. zijn eigen werk (buiten Push) is meestal wel anders.
*edit* je noemt daar een hele hoop klassiekers van Tiesto, maar Mike heeft er minstens evenveel achter zijn naam staan vind ik. Time Never Stops, Sex After Dinner, The Legacy, Silver Bath, Live Another Life, Strange World, Universal Nation, Do you See the Light, Moments are Forever, Sunrise @ Palamos, Elements of Life, Deep Fear, Art of Balance, Final Fantasty, Travelogue, Till we Meet Again, Twixt, Contact, Genetic Stress, Prisma, Angel Dust, No Return, Deep Sonar en ik kan zo wel nog een paar uur doorgaan...
Last edited by TOR on Jun-21-2004 at 19:37
|
|
Jun-21-2004 19:22
|
|
|
 |
 |
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004
|
|
|
Mike klinkt idd veel hetzelfde, te veel zelfs naar mijn mening. Maar je kan echt niet ontkennen dat hij uiteindelijk al wel zo veel klassieke platen heeft gemaakt doorheen de jaren, niet veel producers die hem dat nadoen! En tegenwoordig gebruikt hij zeker te veel dezelfde sounds, maar in al zijn platen die hij ooit heeft gemaakt zit zeker genoeg variatie! Tuurlijk heeft hij wel "zijn" sound, maar welke producer heeft die niet? En zijn sound is doorheen de jaren wel geėvolueerd, dus je kan hem echt niet verwijten dat hij altijd alles hetzelfde heeft gedaan!
maar bon, ik wil echt niet overkomen als een blinde Mike-follower, want dat ben ik echt niet. De laatste 2 jaar heeft Mike mij meer teleurgesteld dan verrast, maar zijn sound maakt me nog altijd gek, zeker zijn producties van 1999-2002! En daar kan ik niks aan doen, das gewoon mijn gevoel...
Jun-21-2004 19:30
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 07:50.
Forum Rules: