Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Rookverbod Horeca
Wat vind je van een rookverbod voor de horeca?
You do not have permission to vote on this poll.
Prima! Afschaffen dat roken. 34 47.89%
Slecht idee. Gaat veel klanten (dus geld) kosten. 19 26.76%
Het is mij om het even. 18 25.35%
Total: 71 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by eieregooie
En dit is echt de grootste lariekoek die je kan bedenken... Maar daar komen jullie nog weleens achter... (Tenminste... ik geloof dat Siesta Blik en Jij niet echt tot de oudere garde behoren hier )

hey ouwe zak,roken is gewoon vies, IMO, stinkt, en jij met zweten,"ooo ik stink naar zweet" ff sigaretje opsteken. Als je stinkt naar zweet, gaat dat heus niet weg als je een sigaretje rookt.

Old Post May-28-2003 12:35 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Disney
Extremist!

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
hey ouwe zak,roken is gewoon vies, IMO, stinkt, en jij met zweten,"ooo ik stink naar zweet" ff sigaretje opsteken. Als je stinkt naar zweet, gaat dat heus niet weg als je een sigaretje rookt.

Het ging over je kleren die de volgende dag stinken...

Old Post May-28-2003 12:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Disney Click here to Send Disney a Private Message Add Disney to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

quote:

Dat is ook niet wat ik zeg paashaas

Old Post May-28-2003 12:38 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

quote:
Dat is ook niet wat ik zeg paashaas

hehehee, nouja boeiend

maarja jij begon opeens over houden van meisjes en roken, ik had et over met iemand gaan, niet van iemand houden....

Old Post May-28-2003 12:51 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

quote:
En Over die rooklucht... Ik ruik liever een rooklucht dan een ouwe zweetlucht... "Maar, dat is natuurlijk heel persoonlijk"

Ik ruik toch liever gewoon deoderant

Maar wat lopen een aantal mensen ineens de engel uit te hangen om mensen te beschermen tegen het roken. Zoals eieregooie al zei, de meeste rokers hebben voor hunzelf de afweging gemaakt tussen de voor- en nadelen dus laat ze lekker.
Als jij er last van hebt dat is een ander verhaal, maar daar komen dus die rookvrije zones voor dus daar hoef je je ook niet meer durk om te maken

Old Post May-28-2003 14:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fkwebeman
Sletlana

Registered: Feb 2002

Het is mij om het even..
ik rook zelf niet meer fulltime, alleen als ik op stap ben (en dat is ook niet meer elke week) of op een feest, op een of andere manier moet het dan. Dan is het ook lekker..

in kleine ruimtes heb ik er een hekel aan als ik in de rook zit, maar in de grote ruimtes no problemo.

Old Post May-28-2003 14:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun

Registered: Sep 2001

boeit me nix of et wordt afgeschaft of niet. als er maar wat geventileerd wordt ofzo en dat er niet een te erg rookgordijn hangt vinnik et nie erg...
en et boeit me ook al nix of een meisje rookt of niet (goh wat ben ik makkelijk) k douw liever mn tong in een lekkere asbak dan in een lelijke uum..niet asbak (beetje vage zin)
ik ben het dus deels met eieregooie eens. maar die smaak in je bek is wel degelijk de lucht van een asbak voor een niet roker tenminste.. iig voor mij haha
zolang er maar geen peuken in me arm worden uitgedrukt kan ik wel met rookers in harmonie leven

ta-forum-members midi site

Old Post May-28-2003 16:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

De discussie gaat de oorspronkelijke reden geheel voorbij waarom er niet meer gerookt mag worden in de horeca.

Het gaat erom dat de horecawerknemers recht moeten hebben op een rookvrije werkplaats. De meeste horecamensen roken zelf als een ketter en als ze niet roken hebben ze er zelf voor gekozen om in een rokerige ruimte te gaan werken. Dus naar mijn mening is het gewoon vette bull dat ze roken in de horeca moeten verbieden.

Down-Under was da bomb

Old Post May-28-2003 16:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Djeebie
music addict

Er zijn naast de horeca ook andere bedrijfstakken waar vanaf 1 januari 2004 een rookverbod op de werkplek geldt. De psychiatrie bijvoorbeeld. Volgens onderzoek rookt zo'n 80 % (!) van de psychiatrische patiënten.

Het lijkt me dat de overheid voor bepaalde bedrijfstakken toch echt uitzonderingen zal moeten maken. O.a. bij de horeca. Coffeeshops vallen trouwens weer niet onder de horeca en zullen dus ook weer apart behandeld moeten worden.

Per 1 januari bestaan er trouwens ook geen rokerscoupés meer bij de NS...

Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich

Old Post May-28-2003 16:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for Djeebie Click here to Send Djeebie a Private Message Add Djeebie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

quote:
Originally posted by Djeebie
Per 1 januari bestaan er trouwens ook geen rokerscoupés meer bij de NS...

Da's ook weer zoiets... Hoppa, in 1 klap alle rokers weer in de auto...

En ja, als je niet in de rook wilt werken moet je niet in de horeca gaan werken... Zo simpel is het nu gewoon...

quote:
maarja jij begon opeens over houden van meisjes en roken, ik had et over met iemand gaan, niet van iemand houden....

Owja, daar zit natuurlijk verschil tussen bij sommige mensen Even vergeten...

Old Post May-28-2003 16:32 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Djeebie
music addict

quote:
Da's ook weer zoiets... Hoppa, in 1 klap alle rokers weer in de auto...

Lijkt me toch niet dat iemand met de auto gaat reizen omdat 'ie in de trein niet meer mag roken... Dan moet je echt een die-hard roker zijn. Ik heb jarenlang gerookt, maar zelfs als roker ging ik in de niet-rokerscoupé zitten. Vond het echt van die stinkhokken.

Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich

Old Post May-28-2003 16:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for Djeebie Click here to Send Djeebie a Private Message Add Djeebie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

AAAAAH gadver.
Mijn laatste ex was echt zo'n lekker geil wijf.
1 jaartje jonger....einde van een avond had ik der even op den bek gepakt en GADVER!!
Het is dus wel een asbak....ik heb in een discotheek gewerkt en heb ook asbakken moeten ruimen en af moeten wassen.
PRECIES HETZELFDE!!

Die relatie heeft ook maar 1 week geduurt.
Was opzich geen ramp want ze was mega saai en zoenen kon ze ook niet..tering, ergste die tong ging nog harder te keer dan zo'n keukensnijmachine

Voor mij geen rokende sjik meer.
Als der wel een hete lieve rokende vrouw is waar ik verliefd op word en ik wil lekker zoenen, dan gaat der eerst een kilo kaugom in.

Old Post May-28-2003 16:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Rookverbod Horeca
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhuge tune [2003] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSasha - "Rabbitweed" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:47.

Forum Rules: