|
| quote: | Originally posted by Rulez
Onno, had jij nou ook nog niet een paar fotoos gemaakt? Ik kan me herinneren dat ik jullie twee ook nog op de gevoelige plaat heb vastgelegd. ff scannen??? |
whehe ja ik heb ze van de week opgehaald en ze zijn erg goed gelukt! vooral die met het engeltje thx nog! en de andere foto's van jou en Leander zijn ook tof! ik stuur ze je nog! 
___________________

Sasha!
|