|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Three 'O Three
Lekker raggen

Registered: Mar 2002
|
|
|
Zooooooooooooooooo daar zijn we dan weer eens
Samen met DJ Lex even een verslagje maken van de feestelijkheden rondom de FFWD (Heineken?? we mochten nog steeds geen bier op straat?!?!) Dance Parade 2003.
Laten we het maar even houden op het eindfeest, want de parade zelf was wel oke en we hebben geen zin om positief te doen vandaag 
HET EINDFEEST WAS SUPER!!!!!
....
Nee even iets serieuzer, het was dus niet zo heel geweldig. We zijn nu nog steeds zand aan het ophoesten. Dat hadden we er op zich wel voor over (ja toch Lex?), want Ferry Corsten gaf een lekker showtje weg (Ferry, als je dit leest: je gaf een lekker showtje weg hoor! vooral het laatste half uur, chapeaux!!). De sfeer was wat grimmiger dan de parade zelf, het was dus gewoon niet erg gezellig. Behalve met Marike (ja zo schrijf je dat, lachen he?), daar was het heeeel leuk mee (Marike, als je dit leest: het was heeeeel leuk!)
O ja even een persoonlijker nootje. Franzelare en TimportE, als jullie dit lezen, jullie zijn nog gesignaleerd door bepaalde mensen binnen onze groep. TimeportE heb ik niet gezien, maar Franzelare was lekker bezig 
Ik vernam net van mijn goede vriend Tijs naast mij (wat is jouw nieuws van de dag?) dat gebroeders Yarnie betrapt zijn op het flaneren langs de afgesproken route voor de parade.
Ik heb nog wel een TA-er gesproken en dat was ons aller bekende feestkameraad Rinus. Tof je even gezien te hebben, en kik je nieuwe kapsel! (dit is dus serieus )
We zijn dus redelijk vroeg weggegaan, nog wel wat vrienden en bekenden gezien, maar veel meer positiefs is er niet te zeggen over het eindfeestje, behalve dan Ferry en Misja... (Ferry en Misja, als jullie dit enz enz )
Toedeledoki!
Dave en Lexxxxieboy 
Aug-09-2003 23:44
|
|
|
 |
 |
Three 'O Three
Lekker raggen

Registered: Mar 2002
|
|
|
Aug-09-2003 23:46
|
|
|
 |
 |
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
|
|
|
loooo, me is back en et was echt zeeekeer geslaagd!!! vooral de parade was echt super.. we gingen tond 12 uur naar de parade toe en de trucks stonden toen nog stil, eff langs alles gelopen en 6 condooms gekregen dus die hoef ik ook voor een dag niet meer te kopen . ferry was al bezig op id-t bus en daar zijn we ook achter blijven lopen.. sochtends was et wat bewolkt maar toen brak de zon door.. oeiii lekker was dat.. held van de dag ook al maar 20 min gehoord, benny rodriguez.. toch lekker hoor hoe die gozer draait met zijn eigen sample: benny, benny, bennym benny rodri, benny rodri etc etc, 
daarna tijd achter matrixx bus gestuiterd waar de nodige hitjes langskwamen en airport 3x werd gedraaid (wat 1ste keer natuurlijk wel leuk is maar ja),
meesterlijk moment: over de erasmus brug, je ziet de stoet helemaal de brug opkomen en muziek moest uit.. rond 3/4 muziek aan bij matrixx bus, iedereen springen gevolg > hele brug wiebelt mee (ZET MUZIEK AF, mc tegen jochen )
eind feest was leuk met ferry die lekker draaide etc.. maar voor de rest was ik echt gesloopt zelden zon last van me poten gehad woeii..
ik heb niemand van ta gezien dacht ik tot ik volgens mij high nrg zag die club x stickers aan et uitdelen was volgens mij.. maar ja was beetje laat.. ach ja.. het was geslaagd.. toppie toppie ALLEEN wat was ik ranzig zeg op et eind niet meer normaal wat vies, lekker net gedouched 
ps. ergenernis van de dag, leuke fotos maken met kut camera en op et eind zorgt dat ding ervoor dat alles gewist word (AAAAARRG)

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!
|
|
Aug-10-2003 00:44
|
|
|
 |
 |
DjSuez
JappiOaddict :D

Registered: Apr 2002
|
|
|
jaaaa....4e keer was toch zeker weer geslaagd!
Wel niet zo mooi als toen Tiesto er nog kwam, maar Ferre heeft me zeker door de dag heengeholpen
ik was met mn neef gegaan en zijn vriendin plus zusje, want Jappio zat gevangen op schiphol. Laat het nou zo zijn dat die gasten geen zin hadden om te gaan lopen...k heb dus stukken ferry meegepikt, en verder eigenlijk van drie punten alles voorbij zien komen, drie keer dus.. ook wel eens leuk, anders als voorgaande jaren iig. En zon kek t shirt gevangen met maatje s (even voor de statistieken, ik ben 1.98..:d)
Lekker weer, leuke mensen, en ook goeie muziek, dus t was weer een succes!
Alleen een minpunt: Wááárom toch altijd van die schaars geklede BELEGEN dames op die auto's? ik bedoel, alles kreukt en flapt aan die wijven...t ziet er niet uit. Soms denk ik wel eens dat ze smorgens wakker worden met een hoofd zo groot als een golfbal, en dat ze er dan een nieuw hoofd opboetseren met make up...maar goed, dat was eigenlijk mijn enige frustatie...
Kusjes!
Aug-10-2003 07:44
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 00:12.
Forum Rules: