|
חזרתי היום מאילת !

היה בן זונה - יום חמישי בערב היה לנו משעמם אז
אמרנו - יאללה נוסעים לאילת סעמ'ק ...
נסענו יום חמישי בלי תכנונים וכאלה בלילה - בשתיים וחצי בלילה
... אני הבאתי אוטו
איזה נסיעה מעייפת - קיצר היה פצצה הגענו מתים מעייפות
לפנות בוקר ולא היה לנו איפה לישון אפילו - נסעתי לתחנה המרכזית ומצאנו
מתוך אלף דירות מסריחות שאנשים מציעים שם אחת בת זונה !!!
כמו צימר קטן - וילה פרטית כזאת עם שתי חדרים,מקרר,תנור,גזייה
חמש מיטות , מזגן , טלוויזיה עם כבלים ומה לא !
רק 80 שקל ללילה כל אחד ...
יצא בסט - אני ממליץ אם מישהוא רוצה לנסוע אני ייתן את המספר של בעלת
הדירה פה - ממש נחמדה ... הכינה לנו ג'חנונים בחינם והביאה לנו
אוכל וכאלה...
והמסיבות באילת - אלה שהם סתם כמו האקסייט והפלטניום חרא של מסיבות בדרך
כלל ...
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
|