Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > The Lab "largest indoor dance event in the history of Sweden "
Pages (17): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

Det här säger min 'route planner'
Från [mitt hus]
Till [Stora Varvsgatan 0 - 9999 Malmö S]
Avstånd [774,9 km]

Min bil förbrukar typ 20€ av Euro95 varje 300km. = € 51.66 tur
hmm 94€ färjan, 55€ bron (både T&R). = € 252.32 exkl. biljett..

Skaffar det inte ensam.. Jag måste ha flera människor med mig innan jag kan klarar det
Då blir det en hel del billigare.
Ska kolla om min kompissar har interessen heheh

Old Post Jun-15-2003 22:42  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by ScuL
Det här säger min 'route planner'
Från [mitt hus]
Till [Stora Varvsgatan 0 - 9999 Malmö S]
Avstånd [774,9 km]

Min bil förbrukar typ 20€ av Euro95 varje 300km. = € 51.66 tur
hmm 94€ färjan, 55€ bron (både T&R). = € 252.32 exkl. biljett..

Skaffar det inte ensam.. Jag måste ha flera människor med mig innan jag kan klarar det
Då blir det en hel del billigare.
Ska kolla om min kompissar har interessen heheh

That´s the spirit...
Annars får du locka med våra Svenska skönheter... vi TAs... ja och finns det ju massa vackra tjejer i Sverige

Old Post Jun-15-2003 22:53  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tobo99
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2000

Fan va skönt att man kan få svettas lite när hösten faller på, Swe_Trance du är på eller...

Old Post Jun-16-2003 16:03  Sweden
Click Here to See the Profile for tobo99 Click here to Send tobo99 a Private Message Add tobo99 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ExOn
Still around

Registered: Jan 2002
Jag kommer inte att komma dit!

För lite house för min del.

One of the few ones left

Old Post Jun-16-2003 22:25  Sweden
Click Here to See the Profile for ExOn Click here to Send ExOn a Private Message Add ExOn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
That´s the spirit...
Annars får du locka med våra Svenska skönheter... vi TAs... ja och finns det ju massa vackra tjejer i Sverige

Haha det låter som en bra idé!
Finns det nån som har sovplats in eller nära Malmö?

Old Post Jun-16-2003 23:24  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Monzoon
tranceaddict

Registered: Aug 2000

Om man tittar på det stora hela så är íntresset för elektronisk musik HORRIBELT jävla dåligt i Malmö och i Skånebygden!

Jag HOPPAS att det här, till slut, ska kunna kicka igång ngn form av intresse och förståelse för en musikstil som 95 % Skånes invånare med förakt och smädelse kallar för "techno"...H.O.P.P.A.S

I vilket fall som helst tror jag man kan vänta sig en smärre invasion från Danmark och de andra nordiska länderna OM det blir en KVALITETS-lineup! m.a.o kasta gärna in några bekanta holländare så tror jag det problemet är löst...

Ses där!

ITWT

Old Post Jun-17-2003 09:01  Sweden
Click Here to See the Profile for DJ Monzoon Click here to Send DJ Monzoon a Private Message Add DJ Monzoon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chjo
Shiva Trancer

Registered: May 2003
quote:
Originally posted by Dj_ExOn

För lite House?? Bara drygt 30% av linan är publicerad..

Men för min del hoppas jag på Jockeys som PvD, Armin, Ferry och dyl. då ska jag iaf dansa hela natten..

Old Post Jun-17-2003 09:12  Europe
Click Here to See the Profile for chjo Click here to Send chjo a Private Message Add chjo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chjo
Shiva Trancer

quote:
Originally posted by DJ Monzoon
Om man tittar på det stora hela så är íntresset för elektronisk musik HORRIBELT jävla dåligt i Malmö och i Skånebygden!
Ses där!

Surt det är så i Skåne, men varför oroa sig över alla reserv-danskar när det förhoppningsvis kommer att krylla av riktiga Danskar där

Old Post Jun-17-2003 09:17  Europe
Click Here to See the Profile for chjo Click here to Send chjo a Private Message Add chjo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

quote:
Originally posted by chjo
Surt det är så i Skåne, men varför oroa sig över alla reserv-danskar när det förhoppningsvis kommer att krylla av riktiga Danskar där

bra att du påminner mig
jag ska ta med en portion av het potatis så vi kan snacka normallt med varandra

Old Post Jun-17-2003 09:28  United Kingdom
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Dj_ExOn

ropa om du behöver hjälp att bli uppdragen ur houseträsket bara hehe neee ja skojjar men allvarligt.. gillar du inte alls trance nuför tiden?

quote:
Originally posted by Scul

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jun-17-2003 10:10  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chjo
Shiva Trancer

quote:
Originally posted by ScuL
bra att du påminner mig

Sounds great

Old Post Jun-17-2003 10:37  Europe
Cow
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2002

haha ja fan.. detta e sånt man gått o drömt om men nu e det fan verklighet.
jag ska lungt dit, priset spelar ingen somhelst roll oavsett hur min ekonomi ser ut då..
tror inte man behöver oroa saj över att det inte blir fullt.
där har varit många rave i malmö (relativt underground såvitt jag vet) under 90 talet iallafall. dom dro 5000-6000 pers. detta e bara sånt jag hört ioförsaj men men.
jag har aldrig varit på sånna här stora grejor.. men tror ni man får tända pyro inne i sånna hallar?
glöm inte pass när ni ska ti Skåne.
jooohooo!

Old Post Jun-17-2003 15:14  Sweden
Click Here to See the Profile for Cow Click here to Send Cow a Private Message Add Cow to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > The Lab "largest indoor dance event in the history of Sweden "
Post New Thread    Post A Reply

Pages (17): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackFunny House track [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackC-Quence - "Endorphine" (Hydroid's Breaking the Law Remix) [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:23.

Forum Rules: