Originally posted by Eye-Riz
jullie zijn echt allemaal schatjes! positieve energie de wereld in sturen, ook naar mensen die je niet/niet goed kent, is helemaal te gek, en ik weet zeker dat die energie op een dag weer bij je terugkomt!
Luv you for your point of view iris
Heb nog niet getekend maar doe t morgen wel ff,komt tijd,komt grolsch
Had vandaag denk mn energie ff zelf nodig,morgen kan t wel
xx
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Jun-19-2003 23:15
Blacky
Senior tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Israel
idd!
Jun-19-2003 23:19
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
haha hey hon
ofcuz u agree with me,royal minds think alike
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Jun-20-2003 06:19
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
mmmm.. heb weer een interessante discussie gemist ook al ging et me nix aan
ach ja, moet meer actiever zijn dan mis ik dit soort dingen niet
owja, ik ga nu eff berichtje schrijven, hoop dat et een leuke bruiloft is geweest
Originally posted by magrec
oe hehe dacht ik, laat ik mijn forum leven eens verbeteren en zorgen dat er doormij iig niet meer geflamed gaat worden blijkt dat een klein stukje tekst toch weer aardig wat stof doet opwaaien
j/k
Maar ik bedoelde het goed en bedacht me later dat je het ook van een andere kant kon bekijken zoals proximuts bedoelde maar goed
Ik hoop dat de trouwerij leuk was en dat het feest nog goed lang doorgaat
hey jij mij proximuts noemen hè?
oh en Lucas...t komt volgens mij 9 van de 10 x voor dat je te laat bent je doet toch iets fout geloof ik (k)
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Jun-20-2003 10:06
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by Miss Proximus
oh en Lucas...t komt volgens mij 9 van de 10 x voor dat je te laat bent je doet toch iets fout geloof ik (k)
jah ben beetje inactief en af en toe post bui.. maar ja, het ligt dus aan mij..
Ah, ik had daarnet een een reactie op het stukje van Josta geschreven maar aangezien de discussie niet meer verder gaat heb ik hem weg gehaald.
Als ik hem liet staan kreeg ik toch weer allemaal gezeur over me heen. Het was een hele serieuze post en dat zijn jullie totaal niet van mij gewent.
Josta als je hem alsnog wilt lezen dan mail je me maar
___________________
Allemaal gelul!!
Last edited by New Wave on Jun-21-2003 at 21:28
Jun-21-2003 21:15
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
Location: amersfoort
zo dat was me het feestje wel weer!
ik hoop voor rene en cathelijne dat hun leven verder net zoon mooi feest mag zijn als het feest op vrijdag avond!
(voor de mensen die nieuwschierig zijn, er staan foto's op flock)
___________________
Ga eens dood!
Jun-22-2003 20:39
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Jammer dat zoveel persoonlijke dingen nu op het forum komen (kom maar met flamen omdat ik dit zeg :S), en dat mensen meteen afgezeken worden als ze 1 opmerking tussendoor maken, die wel redelijk terecht is (..het is allemaal maar weer hoe je het interpreteert....en tot 10 tellen helpt wel eens...)
..... maar ik hoop in ieder geval dat de bruiloft leuk was! Heb wat foto's gezien van het feestje, en zag er leuk uit!
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jun-23-2003 09:02
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by SnuggLe
Jammer dat zoveel persoonlijke dingen nu op het forum komen (kom maar met flamen omdat ik dit zeg :S)
Persoonlijke dingen op het forum is niet zo'n ramp, gaat om de reactie van sommige mensen wat zo jammer is.
___________________
Allemaal gelul!!
Jun-23-2003 09:43
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by New Wave
Persoonlijke dingen op het forum is niet zo'n ramp, gaat om de reactie van sommige mensen wat zo jammer is.
Daar ben ik het mee eens enzo
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jun-23-2003 11:56
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
Hm,voel me niet echt aangesproken en ook geen zin om te kijken wil jullie dan bedoelen.
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves