לדעתי בסוף יתגלה שירון נדבק מסוניה בסרטן והוא הזדיין והדביק את ליה שהדביקה את ריקי ונירה שהדביקו את שאול וקובי ואודי שהדביק את ענבר.
אלפסי יכנס לכלא רותם תמות וזיו ושירן יהיו היחידים שישארו ויהפכו לכוכבים הראשיים של הסידרה..
Jun-21-2003 15:25
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Shahar
לדעתי בסוף יתגלה שירון נדבק מסוניה בסרטן והוא הזדיין והדביק את ליה שהדביקה את ריקי ונירה שהדביקו את שאול וקובי ואודי שהדביק את ענבר.
אלפסי יכנס לכלא רותם תמות וזיו ושירן יהיו היחידים שישארו ויהפכו לכוכבים הראשיים של הסידרה..
שאתה שוכב עם החברה שלך זה כאילו אתה שוכב עם החבר של החברה של הדודה של הסבא של האמא של האח של הבן דוד של הנין של הסבתא של החברה של אמא של אבא שלך
בקיצר... שים קונדום....
___________________
.
Jun-21-2003 15:30
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
כן זה הכיף בטלנובלות שהכל מסובך... אבל במשחק החיים היה הרבה יותר פשוט ופחות מפתיע.. בטלנובלות בויוה באמת יש מתח וכל כמה פרקים אתה בטוח שאתה יודע כבר מי זה מי ואחרי כמה פרקים אתה מבין שממש טעית...
Jun-21-2003 15:33
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco
Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue
עזבו אבל יש שם שורות כאלה מפגרות נגיד כשאודי אמר
"יש לי חידה בפיזיקה
חתול תמיד נופל על הרגליים
ולחם תמיד נופל על הצד של החמאה
אז אם לוקחים חתול ושמים לו פרוסת לחם על הגב מה אתם חושבים שיקרה?"
נו באמת
זה כמו בלחיי האהבה עם ספיר השימשת רכב הזאת שאמרה פעם משהו כמו
Originally posted by Scorchio
עזבו אבל יש שם שורות כאלה מפגרות נגיד כשאודי אמר
"יש לי חידה בפיזיקה
חתול תמיד נופל על הרגליים
ולחם תמיד נופל על הצד של החמאה
אז אם לוקחים חתול ושמים לו פרוסת לחם על הגב מה אתם חושבים שיקרה?"
נו באמת
זה כמו בלחיי האהבה עם ספיר השימשת רכב הזאת שאמרה פעם משהו כמו
"מאיהלה תתעוררי, שכל לא קונים במכולת"
החתול יפול על הרגליים...
ושכל אל קונםי בכלל...
איזה טיפשםי יאללה
Jun-21-2003 17:50
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
ספיר הזאת אחת הפצצות!!!! איזה כוסית היא
אני מתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
ד"א ידידה שלי מהעבודה שהיא בערך בת 20 ומשו אמרה לי שהיא ראתה את עינבר פעם אחת באיזה מסיבה
והיא אמרה שהיא ניראת סוףףףףףףףףףףףףףףףףף
יש לה גוף מטורף!
___________________
Jun-21-2003 23:44
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Sniper
ד"א ידידה שלי מהעבודה שהיא בערך בת 20 ומשו אמרה לי שהיא ראתה את עינבר פעם אחת באיזה מסיבה
והיא אמרה שהיא ניראת סוףףףףףףףףףףףףףףףףף
יש לה גוף מטורף!
יש לה באמת גוף מטורף!!!
אבל הפרצוף שלה לא משהו...
למרות שאלי חושב שהיא יפה