Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wie is er beter....
Armin beter dan Tiesto ?
You do not have permission to vote on this poll.
EENS 24 35.29%
ONEENS 44 64.71%
Total: 68 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (5): « 1 2 3 4 [5]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by tijs08

Ik heb Armin nog nooit een kazig nummer horen draaien!
Kan ik van Tiesto niet zeggen met zijn Lethal Industry Ringtone

Als Sunburn wat beter verkocht had geweest dan had hij ook een ringtone gehad.

Maar verder zat ik wel negatief te doen over Armin maar hij staat ook op 2 met Marco V dan. Zei eerder dat hij in mijn top 5 stond en niet top 3 maar dat klopte dus niet. Verder ben ik blij dat er straks 2 dj's in de top 3 staan (mAg top 100).

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jun-25-2003 21:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Switch
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by tijs08
misschien moeten al die TA-ers met die mooie uitspraken eens iets vaker naar Armin gaan als hij in de buurt is...
Kan ik van Tiesto niet zeggen met zijn Lethal Industry Ringtone

Das ook het voordeel van Armin he! Hij is tenminste hier te zien.. Tiesto is not invited at all

oh dus bij jou is een track kazig als er een ringtone van is?
kaas is milk inc, sylver enzo, niet een track die veel airplay krijgt.
btw Sunburn heeft geen echte melodie, dus daar kun je niet echt een ringtone van maken

Old Post Jun-25-2003 22:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for Switch Click here to Send Switch a Private Message Add Switch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

quote:
misschien moeten al die TA-ers met die mooie uitspraken eens iets vaker naar Armin gaan als hij in de buurt is...

ligt er maar aan wat je kazig vindt...

quote:
Op een feest wil ik juist alleen maar nieuwe nummers horen! Zodat je verrast wordt en niet meteen denkt: he, die ken ik, nu komt er een synthje bij, zometeen de break etc... Hoe meer nieuwe nummers op een feest hoe beter

Dit heb ik nooit gesnapt en zal ik ook noooit snappen. Mooie muziek is er om gedraaid te worden, niet om in de kast te leggen! Niet dat je dan meteen hitjes moet draaien, maar waarom mag je muziek niet laten horen als die gewoon goed is??

Old Post Jun-25-2003 22:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jesse
Gaming TrancEaddict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Switch
oh dus bij jou is een track kazig als er een ringtone van is?
kaas is milk inc, sylver enzo, niet een track die veel airplay krijgt.
btw Sunburn heeft geen echte melodie, dus daar kun je niet echt een ringtone van maken

en je kan tegenwoordig overal een ringtone van maken (als je gsm wave files kan afspelen )

Old Post Jun-25-2003 23:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jesse Click here to Send Jesse a Private Message Add Jesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

Als ik puur naar de platen kijkt die beiden draaien... vind ik Armin beter als Tiesto!

Het belangrijkste is de muziek zelf.. want ook al kan een DJ nog zo goed draaien, opbouw is goed, etc Een "groove" DJ zal ik nooit goed vinden!

Via deze invalshoek kun je het ook bekijken.... en dan ik de keuze niet zo moeilijk

Qua producties/remixes kan ik eigenlijk geen keuze maken.. is te veel een momentopname

Old Post Jun-28-2003 11:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

wat een tiesto-boeren hier toch

jeetje, als je zegt dat armin hitjes draait, ben je echt kansloos! of je luistert te veel ASOT als je vind dat armin hitjes draait...

Atm vind ik Armin echt 100000 x beter dan tiesto, ik vind dat tijs ze beste jaren heeft gehad (99/2000) toen was hij de beste, NU lang niet meer. Ze remixen zijn echt keihard achteruit gegaan IMO, het begon allemaal met die Moby mix en die mix van Did I dream.... Sindsdien like ik bijna geen enkel nummer meer van hem, tears from the moon ging nog..

Ik denk dat tijssie zich weer wat meer op andere dingne moet gaan richten dan al die commercieele projectjes(coca cola etc etc). Want dat komt zn kwaliteit zeker niet ten goede.

So om ff duidelijk te zijn, armin is de beste(Y)

Old Post Jul-03-2003 10:57 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Stephen
Junior tranceaddict

Registered: Oct 2002

Armin!
Niet alleen zijn platenkeuze is beter, ik vind ook dat zijn mixwerk beter is.

Old Post Jul-03-2003 11:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Stephen Click here to Send Stephen a Private Message Add Stephen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
xcape
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2002

tiesto zijn sets zijn over het algemeen machtiger maar hij werkt niet alleen( heeft een heel team achter zich dat alles voor hem uitkient ) terwijl armin alles nog grotendeels zelf doet.(op gebied van producties en draaien)Hij houdt ons ook op de hoogte van alle nieuwe producties enz.. laatst draaide tiesto en armin op Antwerp is burning en er was merkelijk meer sfeer bij armin dan bij tiesto.

Nee geef mij armin maar.
RESPECT!!

Old Post Jul-03-2003 11:55  Belgium
Click Here to See the Profile for xcape Click here to Send xcape a Private Message Visit xcape's homepage! Add xcape to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

en geef mij tiesto maar

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Jul-03-2003 18:14  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

en geef mij tiesto maar

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Jul-03-2003 18:14  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Eye-Riz
Dit heb ik nooit gesnapt en zal ik ook noooit snappen. Mooie muziek is er om gedraaid te worden, niet om in de kast te leggen! Niet dat je dan meteen hitjes moet draaien, maar waarom mag je muziek niet laten horen als die gewoon goed is??

tuurlijk mag je muziek draaien als het goed is, maar ik hoor gewoon liever nieuwe goede muziek, refreshing, op een feest. Mogen ook best 'oudjes' tussen zitten, als het maar beetje uitgebalanceerd is zeg maar.

Old Post Jul-03-2003 20:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wie is er beter....
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 4 [5]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackWhat's this track? Help please ! [2011] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPanoptic - "Surface" (Original Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:09.

Forum Rules: