Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Neem ook een ijsje :mrgreen:
mmm ja ne goeie magnum me zo dubbele sjokola en caramel tussen mjamie
*zegt tegen ons moe daze da nog is moet meebrengen as ze nog is naar de makro gaat*
ja cygnus,da zijn zo van die zaaalige trancemomenten dage u toch echt goe voelt hé,damn!
Jun-03-2003 21:29
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by cyberia
ja cygnus,da zijn zo van die zaaalige trancemomenten dage u toch echt goe voelt hé,damn!
Door de stad wandelen met trance op heeft ook een kewl effect
Ga es op een klif staan aan de zee en zet Orkidea - Unity op, man dat is flippen.
Of eender welke melodische track op volle zee, midden in de nacht, met een volle maan.....simply bliss
Last edited by Dark Apostle on Jun-03-2003 at 21:42
Jun-03-2003 21:35
cyberia
born trancEaddict
wel ik zit zo gemiddeld anderehalf uur per dag op het openbaar vervoer om naar tschool te gaan(en terug te komen natuurlijk ook)heb dan altij mijn walkman op en vaak zijn er daar toch ook wel zalige momenten tussen,behalve wanneer zo'n dikke zwette me haar koech op uwen teen staat of zo ne pé me verschrikkllijke zweetoksels net voor je neus staa,aaaaaaahhhhhh
Jun-03-2003 21:39
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
quote:
wel ik zit zo gemiddeld anderehalf uur per dag op het openbaar vervoer om naar tschool te gaan(en terug te komen natuurlijk ook)heb dan altij mijn walkman op en vaak zijn er daar toch ook wel zalige momenten tussen,behalve wanneer zo'n dikke zwette me haar koech op uwen teen staat of zo ne pé me verschrikkllijke zweetoksels net voor je neus staa,aaaaaaahhhhhh
Trance en openbaar vervoer, inderdaad een mooie combinatie.
Vorige zondag was het voor mij DJ Tiesto's In My Memory, zaaaaalig! Vooral Magik Journey met vlak daarachter Close 2 You
Jun-03-2003 21:45
cyberia
born trancEaddict
quote:
Originally posted by CygnusX
Trance en openbaar vervoer, inderdaad een mooie combinatie.
Vorige zondag was het voor mij DJ Tiesto's In My Memory, zaaaaalig! Vooral Magik Journey met vlak daarachter Close 2 You
wel de maandag na 15 years illusion,stond magik journey ook op,en ik kreeg der megakippevel van,gewoon omda het mij deed terugdenken aan het begin v/d set van tiësto,ik stond daar als enigste te smilen op gans diën bus,iedereen bekeek mij maar raar.
hehe kwou dat de hele bus kon horen wat ik hoorde
Jun-03-2003 21:51
CygnusX
Ex-moderator
quote:
hehe kwou dat de hele bus kon horen wat ik hoorde
Dat gevoel ken ik maar al te goed
Jun-03-2003 22:51
CygnusX
Ex-moderator
Proficiat, mede-BeTA's!
We hebben ons forum nog maar pas, maar we hebben al meer posts dan het Portugees forum!!!
The BeTA's own the PoTA's
Jun-03-2003 22:55
cyberia
born trancEaddict
WHOOOOOOOOOOOT
we rule
en da me bijna de helft minder threads
't is weer tijd om te feetsen zeker?
*haalt bak palm boven*
waarom? daarom
Last edited by cyberia on Jun-03-2003 at 23:09
Jun-03-2003 22:59
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
We don't need Palm to party, but it's a damn good excuse to have one
en nu systematiek leren...hmpf
Jun-04-2003 02:51
Gladius
Supreme tranceaddict
quote:
da zal wel zijn dat da zalig is!!!heb mij in oostenrijk ook zo is neergepoot me mijnen discman,ma kdenk dat da in schotland of ierland nog schoner moe zijn.
dju da warm weer hier werkt verschrikkelijk op mijn darmen
yerrr, begint mij ook tege te steken. derjust ff nr antwerpen gemoete voor halfuurke engels mondeling. en das 2x 3kwartier rijde. bluh ge zweet wa af dan ze, ni te doen.
en euh kgaan in augustus nr schotland btw, afkoeling zoeke =).
-glad
Jun-04-2003 10:38
Gladius
Supreme tranceaddict
quote:
Originally posted by Dark Apostle
We don't need Palm to party, but it's a damn good excuse to have one
en nu systematiek leren...hmpf
wetenschappen en aardrijkskunde bij mij.
bwhaha easeh .
lang leve het middelbaar (hmz toch maar ni té lang eignelijk)
-Glad