|
18.30 kör jag igång denna mix av MiB.. premiär för mighttp://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=121959... Jag lutar på att MiBs mix e bra
En gång körde jag en mix utan att lyssna på den innan, den var gjord av en kille som precis börjat mixa CD och efter en stund märkte jag att det var katastrof... lugn gott folk, de va ingen från detta forum 
[edit] Kom just på att polare har ett program som synkar musiken mellan alla som kör en server om man vill köra exakt samma... nåt i den stilen...
___________________
www.Steveheden.se
Last edited by SteveTranz4ever on Aug-08-2003 at 16:23
|