Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > New Monday Bar Cruise !!!
Pages (15): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

oh nu e ja me fan va fett detta kommer bliiiiii

Old Post Sep-18-2003 13:31 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

jag har inte fått något nyhets brev ännu

Old Post Sep-18-2003 13:34  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WhiteRussian
Hooked on smack

Registered: Oct 2001

Bokat och klart!

GOOOOOOODWICK!

Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post Sep-18-2003 13:44  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

kan nån för en gångs skull berätta hur det funkar om man e 18?
går det att komma med om nån över 23 bokar hytten osv eller ere kört?

vore trevligt om nån kunde svara på det nu (har typ frågat tre gånger) för jag vill fanimej med

batteries not included.

- dave

Old Post Sep-18-2003 20:14  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
verminator
.

Registered: Oct 2000
aah
vi får billetter imorra!!

Old Post Sep-18-2003 20:16 
Click Here to See the Profile for verminator Click here to Send verminator a Private Message Add verminator to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MiB
-= can you feel it ¿ =-

Registered: Jan 2002
Re: New Monday Bar Cruise !!!

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ni som inte redan läst John ´00` Flemings party report från Valborgs cruisen bör ju göradet

http://www.john00fleming.com/archiv...2003_diary.html

schysst asså..med dom lovorden kanske det blir lite mer drag i sverige till nästa sommar... =)

Old Post Sep-19-2003 10:01  Sweden
Click Here to See the Profile for MiB Click here to Send MiB a Private Message Add MiB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

så ja, då har man bokat en hytt

Old Post Sep-19-2003 10:39 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Vizay
kan nån för en gångs skull berätta hur det funkar om man e 18?
går det att komma med om nån över 23 bokar hytten osv eller ere kört?

vore trevligt om nån kunde svara på det nu (har typ frågat tre gånger) för jag vill fanimej med

det är 20 års gräns. Jag tyckte det var värt ett försök ändå

Old Post Sep-19-2003 11:40 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smekbar
I smek, there for I am.

Registered: Apr 2003

jag funderar också på att försöka komma ombord fastän det är 20års. Så som jag har förstått det så har de inte kollat leg. tidigare vilket ju är en positiv sak.. risken är ju dock att man slänger 1450kr i sjön (hytt+tåg upp/ner), vilket känns lite segt...

Producer & Deejay :: http://www.smekbar.se

Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com

Old Post Sep-19-2003 12:32  Iceland
Click Here to See the Profile for Smekbar Click here to Send Smekbar a Private Message Visit Smekbar's homepage! Add Smekbar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WhiteRussian
Hooked on smack

Registered: Oct 2001

Lillbrorsan som fyller 20 nästa år ville också följa med, men jag avrådde honom till att chansa...

Med största sannolikhet går det bra, problemet är om de kollar leg när du kliver på båten, något de inte gjort på någon jag vet på båda kryssningarna, eller att snuten vill kolla om du tänker ta med tonvis med knark för de lär juh kolla leg...

Är man hardcore och tät chansar man helt enkelt,

Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post Sep-19-2003 12:48  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Själv har jag inte sett en enda leg kontroll på varken förra Lucia Kryssen eller Valborgs kryssen så jag tror mer det kan va en tillfällighet om man blir kollad...

Menar... ca.1500 - 1900 peroner ska borda fartyget under loppet av 20-30 minuter och det säger sig självt att dom inte kan kolla alla, speciellt när dom har 3 hundar som sniffar efter eventuella droger...

Jag tror även att om man som ex. 18åring går med en blandning av jämnåriga, alltså i 20års åldern så flyter man mer in i mängden å släpps förbi som en i gruppen... Motsattsen vore om samme person går med en grupp till synes äldre personer och därför skule märkas mer som en yngre person och därför kan med högre sannolikhet bli "stickprovs kollad"...

Old Post Sep-19-2003 13:59  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

hmmm om de e 20 så tjae....har ju inte överdrivet mycke pengar så de kräver nog en funderare....nån som vet biljettstatusen? många tickets kvar?

batteries not included.

- dave

Old Post Sep-19-2003 14:09  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > New Monday Bar Cruise !!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAbsolutely stunning track from party! Please listen to it and help to recognize [2011] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Gate - "Iron Eden (Terra Ferma Remix)" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:21.

Forum Rules: