Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
oh nu e ja me fan va fett detta kommer bliiiiii
___________________
Sep-18-2003 13:31
JayBee
Trance Fanatic
Registered: Jul 2003
Location: Stockholm
jag har inte fått något nyhets brev ännu
___________________
http://www.advantico.se
Sep-18-2003 13:34
WhiteRussian
Hooked on smack
Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
Bokat och klart!
GOOOOOOODWICK!
___________________
Top Tunes:
Deepsky - Talk Like a Stranger (Skylark Dub)
Electric Tease - Tear It Up (Richard K's Ripped Remix)
Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
--- DanceSafe
Sep-18-2003 13:44
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
kan nån för en gångs skull berätta hur det funkar om man e 18?
går det att komma med om nån över 23 bokar hytten osv eller ere kört?
vore trevligt om nån kunde svara på det nu (har typ frågat tre gånger) för jag vill fanimej med
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Sep-18-2003 20:14
verminator
.
Registered: Oct 2000
Location:
aah
vi får billetter imorra!!
Sep-18-2003 20:16
MiB
-= can you feel it ¿ =-
Registered: Jan 2002
Location: Sweden
Re: New Monday Bar Cruise !!!
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ni som inte redan läst John ´00` Flemings party report från Valborgs cruisen bör ju göradet
schysst asså..med dom lovorden kanske det blir lite mer drag i sverige till nästa sommar... =)
___________________
'M u s i c I s T h e A n s w e r'
Sep-19-2003 10:01
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
så ja, då har man bokat en hytt
___________________
man with no sig
Sep-19-2003 10:39
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
quote:
Originally posted by Vizay
kan nån för en gångs skull berätta hur det funkar om man e 18?
går det att komma med om nån över 23 bokar hytten osv eller ere kört?
vore trevligt om nån kunde svara på det nu (har typ frågat tre gånger) för jag vill fanimej med
det är 20 års gräns. Jag tyckte det var värt ett försök ändå
___________________
Sep-19-2003 11:40
Smekbar
I smek, there for I am.
Registered: Apr 2003
Location: bla bla bla
jag funderar också på att försöka komma ombord fastän det är 20års. Så som jag har förstått det så har de inte kollat leg. tidigare vilket ju är en positiv sak.. risken är ju dock att man slänger 1450kr i sjön (hytt+tåg upp/ner), vilket känns lite segt...
Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com
Sep-19-2003 12:32
WhiteRussian
Hooked on smack
Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
Lillbrorsan som fyller 20 nästa år ville också följa med, men jag avrådde honom till att chansa...
Med största sannolikhet går det bra, problemet är om de kollar leg när du kliver på båten, något de inte gjort på någon jag vet på båda kryssningarna, eller att snuten vill kolla om du tänker ta med tonvis med knark för de lär juh kolla leg...
Är man hardcore och tät chansar man helt enkelt,
___________________
Top Tunes:
Deepsky - Talk Like a Stranger (Skylark Dub)
Electric Tease - Tear It Up (Richard K's Ripped Remix)
Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
--- DanceSafe
Sep-19-2003 12:48
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
Själv har jag inte sett en enda leg kontroll på varken förra Lucia Kryssen eller Valborgs kryssen så jag tror mer det kan va en tillfällighet om man blir kollad...
Menar... ca.1500 - 1900 peroner ska borda fartyget under loppet av 20-30 minuter och det säger sig självt att dom inte kan kolla alla, speciellt när dom har 3 hundar som sniffar efter eventuella droger...
Jag tror även att om man som ex. 18åring går med en blandning av jämnåriga, alltså i 20års åldern så flyter man mer in i mängden å släpps förbi som en i gruppen... Motsattsen vore om samme person går med en grupp till synes äldre personer och därför skule märkas mer som en yngre person och därför kan med högre sannolikhet bli "stickprovs kollad"...