|
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני יקרא לך אבו נפחא בלי קשר...
ויש סטים שאחר כך הופכים במילא לדיסק
אז לך תדע...
פרי קורסטן עושה דיסקים מסטים שלו
וגם
ISOS 3
היה סט |
ברור נו מה אתה דפוק ?!?
הוא דיבר על שדרן ישראלי שלא כל כך רואים לכיוון שלו
נראה לך סתם יקליטו אותו ויוציאו את זה בדיסק ?!?!?!?
זה לא טיאסטו סתם איזה מעפן שרוצה להגיד ברדיו שמוכרים סטים
שלו כדי להרגיש שהוא משהוא ...
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
|