Registered: Apr 2001
Ja zo zie je maar weer de conclusie is dat er maar zeer weinig goede clips gemaakt worden voor trance nummers.
Jun-27-2001 14:55
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict
Twin Peaks
Ik zag net ook de clip van Minimalistix - Twin Peaks en tja... sorry, maar ik vind het een leuke clip. Absoluut geen verhaal, alleen maar golven. Prachtig!
Jun-28-2001 16:09
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL
Registered: Jan 2001
Re: Twin Peaks
quote:
Originally posted by MetzZ_!! Ik zag net ook de clip van Minimalistix - Twin Peaks en tja... sorry, maar ik vind het een leuke clip. Absoluut geen verhaal, alleen maar golven. Prachtig!
Jun-28-2001 16:20
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Re: Twin Peaks
quote:
Originally posted by MetzZ_!! Ik zag net ook de clip van Minimalistix - Twin Peaks en tja... sorry, maar ik vind het een leuke clip. Absoluut geen verhaal, alleen maar golven. Prachtig!
Ha cool.. de clip van Struggle For Pleasure was met vulkanen en nou golven.... altijd mooi... zo'n mysterieus clip
Jun-28-2001 17:52
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict
quote:
Originally posted by moogwai
Ha cool.. de clip van Struggle For Pleasure was met vulkanen en nou golven.... altijd mooi... zo'n mysterieus clip
Het zal me niets verbazen als de volgende clips iets met aarde en lucht te maken hebben
Jun-28-2001 17:59
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by MetzZ_!!
Het zal me niets verbazen als de volgende clips iets met aarde en lucht te maken hebben
Ja.. zou mooi zijn.... de 4 elementen.. vuur, water, aarde en lucht
Ik heb ook Minimalistix - Voices For Jana.. geloof dat daar geen clip van is... misschien was dat wel aarde of lucht ???
Jun-28-2001 18:04
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL
Registered: Jan 2001
Hehe zou kunnen, mot je ff in de archieven van TMF duiken...
Ja.. zou mooi zijn.... de 4 elementen.. vuur, water, aarde en lucht
Ik heb ook Minimalistix - Voices For Jana.. geloof dat daar geen clip van is... misschien was dat wel aarde of lucht ???
Hmm, nog geen clip van gezien, maar er zit wel een soort van stormgeluid in de plaat... Wel een spacey-nummer btw, alleen jammer dat er zo'n anticlimax in zit
Jun-28-2001 20:49
Dj Lex
Respect the Lex
Hoorde gister Members of Mayday - 10 in 1 op de radio. zal binnenkort dus ook wel een gaar clipje voor gemaakt worden