Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > High Quality XL 18/10 Ahoy Rotterdam
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
snitz
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by basvh
als jij nou gewoon huiswerk gaat maken doe je tenminste nog wat nuttigs

Whaaaaa het eind komt in zicht. Begin er rete veel zin in te krijgen!!!! Pvd zijn cd releaseparty klinkt echt super en heeft me door mijn zware projectje heengeholpen. Nou allemaal nog een prettige nachtrust toegewenst laters!!!!!!

(sorry maar ben echt vrolijk vandaar deze post )

Old Post Oct-16-2003 23:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for snitz Click here to Send snitz a Private Message Visit snitz's homepage! Add snitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

zo over een paar uurtjes barst het geweld op pepsi pop...... eeeeeuh HQ XL los. Ik heb er zin in. Snitz en ik zullen vooral vooraan staan. Zker als charlotte draait

Old Post Oct-18-2003 14:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
snitz
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by basvh
Snitz en ik zullen vooral vooraan staan. Zker als charlotte draait

idd zo dicht mogelijk tegen dr aan

Old Post Oct-18-2003 14:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for snitz Click here to Send snitz a Private Message Visit snitz's homepage! Add snitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh

DJ VAN DE AVOND

CHARLOTTE BIRCH. UKHH ALL THE WAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOEOEOEOEOEOOEOEI

Shokk en FLutlicht waren een goede 2e.
Tom en JP maakte er een echte battle van
Fausto en Yoji begonnen heerlijk alleen werd het daarne te hard naar mijn mening. het was meer HQlubtempo.

Volledig report met fotos komen nog

Old Post Oct-19-2003 09:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Menno
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2001

Vond Shokk en Flutlicht de helden van de avond.
Charlotte Birch vond ik niet super, ze draaide voor mij iets te snel en de rest van de DJ's waren wel ok.

Ik werd alleen helemaal gestoord van dat gescretch heel de tijd en ik heb ontzettend veel technische foutjes gehoord maar dat terzijde. Het was gewoon tof.

Tomcraft - Loneliness (Shokk Remix)
Marc Dawn - Expander

Old Post Oct-19-2003 16:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for Menno Click here to Send Menno a Private Message Add Menno to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Menno
Vond Shokk en Flutlicht de helden van de avond.
Charlotte Birch vond ik niet super, ze draaide voor mij iets te snel en de rest van de DJ's waren wel ok.

Ik werd alleen helemaal gestoord van dat gescretch heel de tijd en ik heb ontzettend veel technische foutjes gehoord maar dat terzijde. Het was gewoon tof.

Tomcraft - Loneliness (Shokk Remix)
Marc Dawn - Expander

Tomcraft - Loneliness (Shokk Remix).....ben zeer benieuwd
hebben ze Isn't All A Little Strange (Krazy Nut remix) gedraaid?
als dat zo is zou ik echt keihard kunnen janken dat ik er niet bij was

Old Post Oct-19-2003 16:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Menno
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by TranceFool
Tomcraft - Loneliness (Shokk Remix).....ben zeer benieuwd
als dat zo is zou ik echt keihard kunnen janken dat ik er niet bij was

Nee die hebben ze niet gedraaid, ze opende met een oude Mo'hawk (B kant van Atlantic Stress) en draaide verder nog een paar bekende nummers, maar daar kan ik nu even niet opkomen.

Old Post Oct-19-2003 16:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Menno Click here to Send Menno a Private Message Add Menno to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
snitz
Supreme tranceaddict

whaa vond het wel weer een topavondje. Meer details vertel ik later

quote:

keb hem niet voorbij horen komen, jammer hoor

Old Post Oct-19-2003 16:46  Netherlands
basvh

quote:

ik had het er met snitz of lex nog over dat als ze hem zouden draaien dat jij dikke spijt had gehad dat je niet was geweest.

quote:

die snelheid is dus de UKHH.

quote:
Ik werd alleen helemaal gestoord van dat gescretch heel de tijd en ik heb ontzettend veel technische foutjes gehoord maar dat terzijde.

die foutjes waren van tom harding. jah het blijft qua techniek toch een aparte. De ene week lopen de plaatjes als een tiet in elkaar over en de andere week is het dus 3 keer niks. Gister was het dus idd ruk.

Toch heb ik voor de rest weinig fouten gehoord. Behalve tom harding dan.

oh ja scratchen was idd irritant. eerste paar min waren leuk daarna niet meer

Old Post Oct-19-2003 19:41  Netherlands
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Vond het ook een mooi feestje. Niet super, want vond toch wel wat tegenvallende setjes op de avond. SHOKK vs Flutlicht waren top, erg lekkere set met veel hardtrance platen erin
Daarna Charlotte Birch die dus echt wel een hele lekkere set draaide. Hebvanaf het begin tot het einde er goed op los staan gaan.
Daarna werd het kwalitatief toch allemaal wat minder voor me gevoel. Tom en JP vond ik eigenlijk drie keer nix en Uberdruck en Organ donors hadden een paar leuke plaatjes.
Als laatste Yoji en Fausto waar ik toch wel redelijk hoge verwactingen van had, maar deze twee viele jammergenoeg ook tegen.
Al met al toch wel leuk feest gehad, maar de muziek had wel iets beter gekund

Old Post Oct-19-2003 23:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
snitz
Supreme tranceaddict

Hier is ie dan het verwachte reportje
Zaterdag was het weer zo ver. Weer een avondje lekker ouderwets HQ-en. Het mooie was dat deze keer iedereen gratis naar binnen mocht. Bas en ik hadden gratis kaarten van Danny D (tijdens HQ 100 gescoord) en ook hadden we nog gratis kaarten via UDC. Met ons vaste clubje gingen we dan ook al vroeg richting Rotterdam om niets te missen van deze gratis avond. We hadden er al lekker zin in. Iedereen had ook deze keer weer een taak op zich genomen om alles vlekkeloos te laten verlopen. Dit had als gevolg dat we in de trein niet zonder versnaperingen zaten om de stemming lekker op te bouwen.

De mannen in de trein

Eenmaal aangekomen in Rotterdam na een treinreis en een stukje met de metro werden wij overdonderd door het geschreeuw van jonge 12,13,14 en 15-jarige meisjes. Bas was ineens niet meer te houden. Ja, de Ahoy wordt nog voor meer dingen gebruikt als UDC feesten. Toen we bij de ingang aankwamen waren er nog wat onduidelijkheden over de kaartjes (het waren namelijk soort digitale kaartjes) en de memberingang. We werden naar een andere ingang gestuurd waar we na enig discussiëren weer werden terug gestuurd. Onderweg naar de hoofdingang kwamen we John tegen (De man van GKGG met de tatoes) Hij had iemand bij van Partyflock die nogal fucked up rondliep. Hij begon gelijk te gooien met termen als Kut-udc, failliet, Krijg de schijt mar, Zal op Partyflock UDC ff de grond in helpen en andere zaken van die aard. Het klonk niet echt aangenaam. Eenmaal aangekomen werd er werd er nog al wat moeilijk gedaan over het feit dat we tickets hadden die gescand moesten worden. UDC had dit naar mijn mening een beetje slecht voorbereid. Na enige wachttijd en een hoop gezeik van mister partyflock mochten we dan eindelijk naar binnen.

Eindelijk binnen.

Mooie opbouw van de zaal met projectieschermen en daarin de dj-booth. Gelijk al balen omdat we Danny D bijna helemaal gemist hadden. Hij was net met zijn laatste platen bezig alhoewel dit errug lekker klonk. Na Danny was het de beurt aan Don Diablo en Isaac. Begon lekker beetje technoachtig maar later ging dot over op echte hardstyle hier had ik niet echt veel zin in. Daarna was het de beurt aan SHOKK en Flutlicht. De twee Zwitsers zijn erg aan elkaar gewaagd en dit was ok een rete lekkere set.

zaal opbouw

Ook kwamen we Lex met zijn broertje en andere TA’s tegen. Was weer reuze gezellig jongens.(tot volgende week bij ferry) Toen was het de beurt aan Charlotte Birch, onze heldin van de avond. Vanaf het begin begon ze gewoon met dikke UK en eindigde hier ook mee. Whaa wat een wijf. Ook werden er nog een paar livesets van haar door de lucht gegooid op cd. Een wat hadden we weer een geluk, hij landde namelijk recht in mijn armen.

303 met vriendin

Toen was het de beurt aan JP en Tom. De grondleggers van HQ. De intro begion met het stukje van “jack made a groove” en gooide daarna “we come one” drin Vanaf dat moment ging de Ahoy lekker op en neer. Echt een superset met veel scratchwerk en een hoop geklooi op die djm600. Echt prachtig om deze 2 bezig te zien. Het enige minpuntje aan deze set was dat tom het elke keer liet afweten met zijn mixtechnieken. Elke keer zat hij ernaast. Maar door de effecten en scratchtechnieken werd dit een beetje verzacht.

Tijs en lex

Na deze mannen was het de beurt aan Organ Donors en Uberdruk. Deze mannen weten ook het tempo aardig hoog te houden. Lekkere plaatjes kwamen voorbij zoals 99.9 en locked tight en ook het scratchen maakte deze set weer tot een succesvolle. Nu was het de beurt aan Fausto en onze ouwe Yoji. Lekkere beukende hardtrance met dikke baslijnen echt lekker zo vroeg in de ochtend. Maar aan het eind vond ik het wel een beetje richting de hardstyle komen. Maar na alle voorgaande sets was dit wel te verwachten.

De sfeer zat er nog steeds lekker in

Toen richting huis. Door de ellende van de NS arriveerde we pas rond 11 uur in het prachtige kerkdriel waar mijn bedje stond te wachten.

een zeer fitte partyganger

Conclusies:

Sfeer: TOP
Muziek/DJ’s : Top
Dames: Top
Aankleding : goed
Bier: TOP
Kortom een geslaagd feestje. Dat Back 2 Back gebeuren mag zeker vaker terugkomen

Old Post Oct-22-2003 18:46  Netherlands
snitz
Supreme tranceaddict

303 met vriendin
[/QUOTE]

Foutje hoor net van betrouwbare bron dat het je zus was. excuses namens de redactie

Old Post Oct-22-2003 18:51  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > High Quality XL 18/10 Ahoy Rotterdam
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksasha bangkok 1995 track 8...(Nirvana sample) [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSebastien Leger - Saturn [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:01.

Forum Rules: