Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004
Pages (23): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Shabbaman
tranceaddict

Registered: Aug 2003

Volgens mij wordt FC Groningen dit jaar gewoon kampioen, dan kunnen ze straks lekker champion's league spelen in het nieuwe stadion. Tweede wordt Feyenoord (wishful thinking heet dat...), als bertje doorkrijgt dat paauwe niet centraal achterin hoort te spelen en dat song ook wel op het middenveld kan staan, zodat collen lekker rechtsachter kan spelen...

Old Post Aug-18-2003 10:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Shabbaman Click here to Send Shabbaman a Private Message Visit Shabbaman's homepage! Add Shabbaman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by New Wave
Ik verwacht morgen in de grootste kakkerlakken krant 'het algemeen dagblad': "Lucky Ajax laatste minuut langs het betere Vitesse"
We zullen zien

Dat is nog niks vergeleken bij de Gelderlander, die helemaal niks goeds over PSV kunnen schrijven....

Maar goed.. 2-1, 2-1.. Ik zeg maar niks

Old Post Aug-18-2003 10:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by TimeportE

btw zlatan raakte konterman behoorlijk maar zat in mijn ogen deze (let op deze) x geen opzet in, 2de keer vandaag sloeg nergens op.. pakte shirt en meneer grijpt naar hoofd, rivaldo actie!

Das echt bullshit, als jij opspringt zonder je elleboog mee te nemen kan je geen elleboogstoot geven; die pisvinger van een sladan doet het elke x weer en heeft deze x bovendien het geluk dat ie een gele kaart krijgt zodat ie geen schorsing kan krijgen.

Vind het echt de smerigste voetballer van de hele eredivisie (hoewel van Bommel ook lelijk is) en ben bovendien van mening dat ze daar is wat harder tegenop moeten treden.

en hoezo geen lucky ajaks

Old Post Aug-18-2003 11:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shabbaman
tranceaddict

Registered: Aug 2003

Hehehe...

Nou, roda wist anders wel hoe ze van bommel aan moesten pakken... misschien moet iemand dat bij zladan ook eens doen

Old Post Aug-18-2003 13:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Shabbaman Click here to Send Shabbaman a Private Message Visit Shabbaman's homepage! Add Shabbaman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Switch
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001
ik vind dat altijd zo'n onzin, dat iedereen een ploeg lucky noemt als ze toevallig eens scoren in de laatste 5 minuten.
mag er alleen maar gescoord worden tussen de 20e en de 80e minuut ofzo? er wordt 90 minuten gespeeld, dus kan er in die volle 90 minuten ook gescoord worden

Old Post Aug-18-2003 14:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for Switch Click here to Send Switch a Private Message Add Switch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by TimeportE
wat iemand me zaterdag nog vertelde vond ik btw nog best raar. de afgelopen 10 jaar is

ajax 5x landskampioen geworden
psv 4x ,,
feye 1x ,,

is er dan niet meer sprake van een top2, hier hebben wij et effkes over gehad zaterdag, nog best weinig om soms eff de statistieken er tegen aan te gooien

Lees het volgende maar is, dan snap je helemaal niet meer waarom Feyenoord als topclub wordt beschouwd.

Ik heb dit een tijd geleden op psv.netwerk.to gepost

Ik quote het dus ff

quote:

Zoals daar wordt geschreven over de oude vete tussen ajax en Feyenoord klopt helemaal. Dat waren de 2 eerste topclubs en PSV heeft zich daar, met name vanaf de midden jaren '70 tussen genesteld.

Vanaf het seizoen '74/'75 is PSV de beste club van het land. Destijds werd PSV voor de 5e kee landskampioen en pas vanaf dat moment is PSV gaan gelden als topclub. Met dat seizoen ('74/'75) en dit seizoen erbij zijn er in totaal 29 seizoenen verstreken. PSV is in deze seizoenen in totaal 12 keer kampioen geworden. En komende donderdag zal daarbij nummer 13 bij kunnen worden opgeteld.

Ajax heeft vanaf toen 12 schalen veroverd. Nu staan we nog gelijk, maar vanaf donderdag zal dit in het voordeel zijn van PSV. Feyenoord heeft er sinds '75 nog maar 3 veroverd en AZ'67 mocht er ook één vast houden.

Duidelijk lijkt mij dat PSV en Ajax de topclubs zijn en Feyenoord mag af en toe eens meedoen. Iets wat weinig mensen zich realiseren is dat Feyenoord de laatste 3 decennia eigenlijk helemaal geen topclub is geweest. Eerder een toBclub, want ze hebben de schaal sindsdien nog maar 3 keer mogen tonen op de Coolsingel.

Naast de kampioenschappen heeft PSV nog 2 maal een grote Europese prijs gepakt en ajax 3 maal en Feyenoord heeft de UEFA-cup vorig jaar nog gewonnen.

Even op een rijtje:
Kampioenschappen:
Ajax 12x
Feyenoord 3x
PSV 13x

Europese Prijzen
Ajax 3x
Feyenoord 1x
PSV 2x

KNVB Beker
Ajax 8x
Feyenoord 6x
PSV 5 x

Supercup/JCschaal
Ajax 3x
Feyenoord 2x
PSV 6x

Inmiddels kun bij er bij PSV bij de Supercup/JCschaal eentje optellen.

Kom nou niet aan met: ja, die jaartallen zijn in het voordeel van PSV.
IDD, maar daarvoor was PSV ook geen echte topclub.

Toen ik dit aan het uitzoeken was stond ik zelf versteld van het resultaat: feyenoord stelt dus niks voor

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Aug-18-2003 14:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by raoel
Toen ik dit aan het uitzoeken was stond ik zelf versteld van het resultaat: feyenoord stelt dus niks voor

nou dit vind ik ook weer extreem overdreven, feye doet wel al sinds ik voetbal kijk mee voor et kampioenschap, vorig jaar 3 clubs die bovenaan stonden.. dus ben ik et hier absoluut neit met je eens..

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Aug-18-2003 15:02  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002

Feyenoord is de minste van de top drie, dat is duidelijk. Maar ze zijn wel betere cup-fighters, dat moet je ze nageven. Tis maar goed dat Ajax 2e is geworden, straks had je misschien Feyenoord in de CL gekregen en dat zou zeker geen goede reclame zijn geweest voor het Nederlandse voetbal....

Old Post Aug-18-2003 15:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

OKee, omdat ik mij in deze discussie ga storten zal ik voor deze ene keer afstappen van mijn gigantische anti Kakkerlakken mentaliteit

Ik vind Feyenooit persoonlijk een gigantische kutclub en horen van mij part ergen sbij de zaterdag 4de klasse.
MAAR (hier komt hij mensen, jullie gaan lachen gieren brullen) niet veel clubs krijgen de kans om een UEFA cup te winnen of andere leuke prijsjes te winnen.
feyenooit is gewoon gigantisch de megaslechtste van de beste clubs in nederland

Old Post Aug-18-2003 17:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by raoel
Ik ben nog een paar daagjes naar Blankenberge geweest,

Off-topic: Nog in de ibiza geweest of beach king? En was het druk?

quote:
Ik verwacht morgen in de grootste kakkerlakken krant 'het algemeen dagblad': "Lucky Ajax laatste minuut langs het betere Vitesse"

Helaas hebben wij die krant ook, me ouders zijn rotterdams van origine dus dat verklaart veel. Echt zo partijdig is die krant, niet normaal meer. Ook al staat feyenoord 14 ze zullen toch altijd feyenoord op de voorpagina van de sport zetten!

quote:
Das echt bullshit, als jij opspringt zonder je elleboog mee te nemen kan je geen elleboogstoot geven; die pisvinger van een sladan doet het elke x weer en heeft deze x bovendien het geluk dat ie een gele kaart krijgt zodat ie geen schorsing kan krijgen.

Ik gaf bij basketball ook altijd 'elleboogstoten'. Maar dat kwam vaak omdat ik lange armen heb en mensen er echt gewoon tegen aan liepen. En als ik sprong dan volgden me armen de afzet van me benen altijd een beetje dus zo ook altijd veel ellebogen gegeven. Terwijl dat nooooooooit express ging.

Ik vind dat er in dit geval van zlatan niks aan de hand was en hij gewoon last had van zijn zwabberarmen (zoals ze de mijne ook altijd noemde)

Old Post Aug-18-2003 18:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

Kunnen we die overige 33 wedstrijden niet schrappen ofzo! Ik kan nl. prima met de huidige stand leven

Hard = goed

Old Post Aug-18-2003 19:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Te veel mensen lullen te dom over voetbal en ik neem deze thread verder niet serieus meer.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Aug-18-2003 19:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (23): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Precision ID [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCM - Dream Universe (Original Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:20.

Forum Rules: