Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > TA's uit Flevoland?
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
HiGH_NrG
Als een gek!



Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!

Denk dat ik dat dan maar eens moet doen eh . Wat voor soort publiek komt er vooral?

22 juli kom ik waarschijnlijk wel ff naar trance-atlantic

Old Post Jul-06-2001 18:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: @lmere, hOll@nD

Trance-Atlantic wordt gewoon VET voor zo'n klein Kutfeessie

Het publiek van Eindelijk?? Tja, als je daar echt aandacht aan besteed... Ik weet niet hoe oud je zelf bent, maar het is zo vanaf 16/17 jaar... tot, ik denk 22. Er komen wel van die huppelkutjes, maar die zitten vooral in de skihut.... Die vinden 'Trance-muziek te hard '

www.eindelijk.nl


___________________
I'm Not An Addict

Old Post Jul-06-2001 18:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for MetzZ_!! Click here to Send MetzZ_!! a Private Message Add MetzZ_!! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!



Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!

Huppelkutjes? GEIL! :P

Majah ik ben 16 (jahah bijna 17!)

Maar trance roelt...dus dan maar geen chicas eh

Old Post Jul-06-2001 19:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WNxG.O.A.T
tranceaddict in training



Registered: Jul 2001
Location: Almere, Holland
Re: Eindelijk

quote:
Originally posted by MetzZ_!!

Maar ik ken je dus vast wel van gezicht en jij mij ook WNxG.O.A.T


K ga denk k morgen ff me kop rood verfen duz dan moe k wel opvallen Als iemand m ziet.... j kan proberen wat tegen m t zeggen, maar als ik nix zeg dan ben ik al t ver weg in "space" Gloof m dan heb ut geen zin meer om wa tegen m t zeggen.
Maar k hoop da k wa van jullie zie daar!


___________________
The Kingdom Of The Earth Is Full Of Miseries, And The Decree Of Fates Shall Change The Course Of The Heavens.

Old Post Jul-06-2001 20:14 
Click Here to See the Profile for WNxG.O.A.T Click here to Send WNxG.O.A.T a Private Message Add WNxG.O.A.T to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BooMBooM
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2001
Location: nederland

wisten jullie al dat er een nieuw eindelijk in aanbouw is????waar eerst nightlife zat word nu eindelijk gebouwd maar das wel vanaf 21 jaar en ouder en word ook voornamelijk trance enzo gedraait dus gaat zeker ff kijken als het af is (als ik er in kom met me 18 jaar)

Old Post Jul-07-2001 10:30 
Click Here to See the Profile for BooMBooM Click here to Send BooMBooM a Private Message Add BooMBooM to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WNxG.O.A.T
tranceaddict in training



Registered: Jul 2001
Location: Almere, Holland

Vet, en tuurlijk kom j dr wel in, z zijn vette blind daaro man

Btw k ben bang da k door persoonlijke redenen vnavond nie naar eindelijk ga, tenzij dr nog verandering komt in d huidige situatie...


___________________
The Kingdom Of The Earth Is Full Of Miseries, And The Decree Of Fates Shall Change The Course Of The Heavens.

Old Post Jul-07-2001 11:24 
Click Here to See the Profile for WNxG.O.A.T Click here to Send WNxG.O.A.T a Private Message Add WNxG.O.A.T to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!



Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!

Ik zit vanavond lekker op sensation

en ik kom uberhaupt al nooit in eindelijk...

Old Post Jul-07-2001 12:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: @lmere, hOll@nD
Drunk

hehehe... In Space? I'll Join You!


___________________
I'm Not An Addict

Old Post Jul-07-2001 12:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for MetzZ_!! Click here to Send MetzZ_!! a Private Message Add MetzZ_!! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BooMBooM
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2001
Location: nederland

weet iemand eigenlijk wat de entree kost vanavond bij eindelijk want zit een beetje krap deze weken want over 20 dagen ga ik eindelijk naar salou

Old Post Jul-07-2001 16:10 
Click Here to See the Profile for BooMBooM Click here to Send BooMBooM a Private Message Add BooMBooM to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: @lmere, hOll@nD

quote:
Originally posted by BooMBooM
weet iemand eigenlijk wat de entree kost vanavond bij eindelijk want zit een beetje krap deze weken want over 20 dagen ga ik eindelijk naar salou


Het is 15 piekies entree... Tenminste dat was het vorige week... en de week daarvoor. En toen waren er zelfs nog DJ's. Dus misschien is het vandaag minder... Maar ga maar uit van 15


___________________
I'm Not An Addict

Old Post Jul-07-2001 17:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for MetzZ_!! Click here to Send MetzZ_!! a Private Message Add MetzZ_!! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BooMBooM
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2001
Location: nederland

hmm ben gister nou voor het eerst in het nieuwe eindelijk geweest en het was best wel vet er werd in ieder geval wel lekker gedraait en het zag er dus duidelijk 10x beter uit dan eerst en ik was zelfs binnen 2 minuten binnen dat vond ik wel een wonder opzich

Old Post Jul-08-2001 13:58 
Click Here to See the Profile for BooMBooM Click here to Send BooMBooM a Private Message Add BooMBooM to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!



Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!

Ik zal binnekort weleens komen kijken denk ik

Old Post Jul-08-2001 15:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > TA's uit Flevoland?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOld ID no 4 [2003] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAlicia - Hasta La Vista (Club Beach Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:24.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!