Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Trinity part 2
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

vi syns där då grabbar!

Old Post Sep-10-2003 09:28 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

får min biljett idag klockan fem buss e redan bokad å bekräftad...vi ses där

batteries not included.

- dave

Old Post Sep-10-2003 14:23  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
impulze
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2002

jepp, verkar som de flesta kommer visa sig där fan va nice alltså, hade inte alls räknat med t2 också, alla andra kommande är bokade och så var det till att köpa biljett o boka buss till t2, fett nice kommer bli ööös. men som sagt, väntan är alltid jobbigast när allt är klart, men det får man väl leva med :P

Old Post Sep-11-2003 07:39  Sweden
Click Here to See the Profile for impulze Click here to Send impulze a Private Message Add impulze to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

faaan vill åka! men ska man till italien då, synd... får se fram emot the lab istället =)

Old Post Sep-11-2003 09:06  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Läste just ett mail från ace-event...

Tyvärr måste vi meddela att intresset från Gbg inte var tillräckligt stort
för att köra en buss till Trinity den 20:e September.
Intresset har vart väldigt olika. Medans vi har väldigt lite bekräftelser
från Gbg så är Sthlm-bussen redan full.

Fan säger jag.... Det är ju en höjdpunkt i sig att träffa lite folk på bussen innan partyt börjar...
Jag tycker det verkar konstigt också för den delen...
Till midway fyllde dom ju ALLA bussar utom Malmöbussen, men intresset kanske är mindre nu...

Old Post Sep-14-2003 11:17  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chjo
Shiva Trancer

Registered: May 2003
Tråkigt det där med Göteborg!!

Själv ska jag ta tag i JRE och släpa ditt oss tänkte jag.. syns på golvet.

Old Post Sep-15-2003 11:37  Europe
Click Here to See the Profile for chjo Click here to Send chjo a Private Message Add chjo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
impulze
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2002

jag har bokat mig på bussen till jkpg från stockholm, i bekräftelse mailet man får skriver dom bara att man betalar på bussen, men inte vartifrån och när den går, när får man reda på det, eller är det nån här som kanske vet?

Old Post Sep-15-2003 12:28  Sweden
Click Here to See the Profile for impulze Click here to Send impulze a Private Message Add impulze to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Ja de kommer bli kul att bussa ner även om det kanske tar lite längre tid än med bil... Kul å tjöta med massa folk man känner och inte känner

Har även nu fått presspass till detta av Gurgel på TC...

Old Post Sep-15-2003 12:29  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kraith
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2001

Nu har jag bokat plats på bussen och köpt biljett. Vi ses på bussen!

Någon som vet vilken "bussterminal - samma som Midway" de menar i sitt utskick? Antar att det är Slussen?

Fook 'em...

Old Post Sep-17-2003 14:37  Sweden
Click Here to See the Profile for Kraith Click here to Send Kraith a Private Message Add Kraith to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Kraith
Nu har jag bokat plats på bussen och köpt biljett. Vi ses på bussen!

Någon som vet vilken "bussterminal - samma som Midway" de menar i sitt utskick? Antar att det är Slussen?

näe bussterminalen ligger inne på centralen man går upp ett par trappor efter själva tågplatformarna. Man ska längst bort förbi Burger king och pizza hut som ligger där...sen upp för rulltrappa man kan fråga där oxå

Old Post Sep-17-2003 15:00 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

känner du till var svenska WTC ligger så vet du var cityterminalen ligger!

Old Post Sep-17-2003 17:24 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

dioxys: jag antar att du kommer så GLÖM INTE Mina öronproppar som du haft ett tag nu

inte lågt kvar nu...längtar som fan!

batteries not included.

- dave

Old Post Sep-17-2003 19:43  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Trinity part 2
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSuperb electro. What is it??? [2007] [8]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWay Out West - "The Fall" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:39.

Forum Rules: