|
Ville bara uppmärksamma att jag just fått min Mysteryland DVD i brevlådan... Tack Scul för du hjälpte mig få tag i den *Hohoo weeeeiiii* som Glorie hade sagt 
Ikväll ska den ses på polarns projektor & hemmabio system för futtiga 130´000 
___________________
www.Steveheden.se
Last edited by SteveTranz4ever on Mar-12-2004 at 17:20
|