|
| quote: | Originally posted by Jappio
Sjongejonge zeg wat was die kezman slecht
en ajaks gaat morgen gewoon weer lekker klop krijgen net als de rest van de CL-wedstrijden |
ach ja, Kezman is gewoon niet zo goed zoals iedereen denkt, hij heeft tot nu toe 3 keer gescoord voor PSV in Europees verband, maar ik denk niet dat PSV daar iets om geeft, ze hebben hun felbegeerde 3 punten binnen en ze hebben nu nog kansen voor de achtste finales 
MRMarcello: jij hebt niks in dit topic te zoeken, Vitesse speelt degradatievoetbal en geen Europees voetbal, het is natuurlijk allemaal even spannend maar het moet natuurlijk niet met elkaar verward worden (tijdens het schrijven van die post was de wedstrijd nog niet afgelopenm dus kon ik nog niks over de uitslag zeggen)
___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
|