kut moet ik daarvoor terug...??? gaat dat wat kosten?
Jul-01-2001 13:16
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by Optimus Trance kut moet ik daarvoor terug...??? gaat dat wat kosten?
Euh, als je het balletje zelf nog hebt, dan zouden ze het gratis terug moeten plaatsen... Maar als je het balletje niet meer hebt, dan zou het kunnen zijn dat je een nieuw balletje moet kopen en die zijn al gauw zo'n 25 piek
Jul-01-2001 13:20
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
jaaa, balletje heb ik nog, heb je daar echt een speciale tang voor nodig?? Ik wil t eigenlijk me zus laten doen, maar hja, misschien is t verstandiger om naar de shop te gaan.
Jul-01-2001 13:24
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict
Ja, een of andere 'spreidtang'. Want het ringetje moet iets uit elkaar, omdat anders het balletje er niet tussen past... Maar je kan het natuurlijk altijd gewoon door je zus laten proberen.
Jul-01-2001 13:28
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Jul-01-2001 13:32
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Optimus Trance neh, ik ga wel naar de shop
En niemand wil van die stalen balletjes onder de huid van z'n ....lul (niet de eikel hoor)? Schijnt xtra lekker vorr vrouwen te zijn
Jul-01-2001 14:22
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict
quote:
Originally posted by Miss Proximus En niemand wil van die stalen balletjes onder de huid van z'n ....lul (niet de eikel hoor)? Schijnt xtra lekker vorr vrouwen te zijn
Dat zijn volgens mij van die Prins Albert gevallen... AUW
Jul-01-2001 14:25
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Miss Proximus En niemand wil van die stalen balletjes onder de huid van z'n ....lul (niet de eikel hoor)? Schijnt xtra lekker vorr vrouwen te zijn
Uhm nee bedankt...Dan maar wat minder genot voor de vrouwen