|
|
|
|
 |
total woot
WooT

Registered: Apr 2002
|
|
|
Ik vind eigenlijk dat men hier de plank steeds verder mis aan het slaan is, kijk het is imo heel simpel. Ongeacht of de vete Bram-Gerrit nu een persoonlijk tintje krijgt, vind ik dat Bram volledig in zn recht staat.
Reden? heel simpel: of je elkaar wel of niet mag, of je elkaar IRL wel of niet kent, of er mensen hier zijn die samen gaan stappen, allemaal wel leuk en aardig hoor, maar uiteindelijk draait het overal (ook hier) maar om 1 ding: RESPECT, je respecteerd elkaar hier, punt einde discussie.
Imo. heeft Siesta aangetoond, dat hij daar blijkbaar nog niet klaar voor is. Zeker als je ziet dat hij de laatste tijd constant dezelfde persoon loopt te zieken, dat is een persoon die -niet zoals de rest op dit forum komt wanneer hij daar zin in heeft. Het op TA surfen is voor Bram naast leuk ook een VERPLICHTING daar heeft ie voor gekozen, en ondanks t feit dat hij dat vrijwillig heeft gedaan, vind ik wel dat we hem op zn minst daar dankbaar voor mogen zijn.
Kan niet beoordelen of Siesta daadwerkelijk een ban verdient, maar aangezien ik (en vele TA's met mij) nooit mijn bek open trek als Bram iets goed doet, vind ik dat ik nu ook geen recht van spreken heb, het lijkt mij getuigen van respect tegenover onze mods als we nu maar gewoon met zn allen een beetje redelijk doen, en vertrouwen hebben in onze MODS...
punt 
|
|
Sep-22-2003 17:13
|
|
|
 |
 |
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000
|
|
|
Sep-22-2003 17:59
|
|
|
 |
 |
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Donna
En dit dan "snap zoiezo niet echt waarom je mij nu aanpakt, Snuggle heeft hem gebanned"
Blik.....PLS,dit is maybe wel de zin met t meest "wannaBkid" nivo ever van je...
"hij begon,niet ik "
Wat ben je toch een drama
|
jij bent altijd de koningin geweest in dingen uit zijn verband rukken, ik kan zo nog een thread pakken waarbij je iets van mij quote, maar het belangrijkste er niet bij pakt zodat je mij kan ff lekker kan flamen (thread van RV die een setje post maybe...)
en dan is dit voorbeeld nog triester aangezien de zin nog niet eens afgelopen is, de originele zin is: snap zoiezo niet echt waarom je mij nu aanpakt, Snuggle heeft hem gebanned, en er word aan mij gevraagd wat ik er van vind, ik geef mijn mening erover en dan zou ik opeens geen mening hebben omdat die dezelfde is als die van Snuggle. Beetje triest van jezelf, je lijkt wel een roddelblad...!!!
ga jij maar lekker door met op komen dagen zodra er wat te flamen is, heb ik in ieder geval geen last van je als er niks aan de hand is
daaaagg
| quote: | | Sja,geen wonder dat bij menig site de forums lopen als een tiet en ze hier de borstvoeding nog vers in herinnering hebben. |
Basicbeats loopt natuurlijk geweldig...

Sep-22-2003 18:13
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001
|
|
|
Sorry dat je je nu weer zo enorm aangevallen voelt en in de meest gewapende verdediging springt die je maar kan vinden.
Dat die zin nog niet af was heeft niks te maken met t feit dat er gewoon staat wat er staat,en dat jij t met snuggle eens bent heb ik maar daargelaten omdat dat al zovaak besproken is,dat meeloop nivo van jou Wat heeft jouw gebrek aan eigen mening met een roddelblad te maken?
En ik ruk niks uit t verband als ik zeg dat t hier saaier dan saai is tegenwoordig en er threads met een beetje inhoud ernstig missen..
Als jij dat anders ziet,is dat again NATUURLIJK jouw goed recht.
Flamen zie jij dus nog steeds hetzelfde als discussieren,beetje jammer,nog niet echt veel vooruitgang geboekt dus.
De hema is echt beswel flex hoor,ze hebben besides ballen ook worsten...ganz geil hanz
En basicbeats? waar haal je dat nou toch weer uit mijn post?
BasicBeats draaid lekker ja,maja tis drukker in t IRC kanaal dan op t forum omdat we er niet veel tijd en aandacht ingestopt hebben,ik probeer dat nu een beetje op te krikken (als ik tijd en zin heb)
Je hebt me er met deze reply wederom van overtuigd dat je still een drama bent... |
Uhm effe iets tussen het rellen deur, je avatar he, ben je dat zelf?
OptimusSjinees vroeg zich af of je die ook in posterformaat hebt, hij is een beetje verlegen dus vraag ik het maar.:P
Sep-22-2003 18:41
|
|
|
 |
 |
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001
|
|
|
Sorry dat je je nu weer zo enorm aangevallen voelt en in de meest gewapende verdediging springt die je maar kan vinden.
Dat die zin nog niet af was heeft niks te maken met t feit dat er gewoon staat wat er staat,en dat jij t met snuggle eens bent heb ik maar daargelaten omdat dat al zovaak besproken is,dat meeloop nivo van jou Wat heeft jouw gebrek aan eigen mening met een roddelblad te maken?
En ik ruk niks uit t verband als ik zeg dat t hier saaier dan saai is tegenwoordig en er threads met een beetje inhoud ernstig missen..
Als jij dat anders ziet,is dat again NATUURLIJK jouw goed recht. |
door het quoten van die zin van mij ruk je JUIST alles uit z'n verband. zoals jij het zegt staat er inderdaad, bij begon, niet ik. Zoals de zin er in het ECHT staat er iets heel anders en totaal niet wat jij zegt wat er staat. En hoe jij mij quote is van het niveau van een roddelblad. Dat heeft niks meer met discussiëren te maken, dat is gewoon bedoelt om iemand zwart te maken.
dat het wel eens leuker is geweest dan dat het nu is, heb je gelijk in, maar daar had ik het helemaal niet over. Het is ook minder dan vroeger, maar dat komt onder andere ook door personen zoals Siësta die met 1 opmerking een thread kunnen verneuken.
| quote: |
En basicbeats? waar haal je dat nou toch weer uit mijn post?
BasicBeats draaid lekker ja,maja tis drukker in t IRC kanaal dan op t forum omdat we er niet veel tijd en aandacht ingestopt hebben,ik probeer dat nu een beetje op te krikken (als ik tijd en zin heb)
|
niet zeiken over dit forum terwijl je eigen forum nog veel slechter is...
| quote: |
Je hebt me er met deze reply wederom van overtuigd dat je still een drama bent... |
goed zo meid, daar ben ik erg blij om
Sep-22-2003 18:41
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 04:00.
Forum Rules: