|
Ik vind eigenlijk dat men hier de plank steeds verder mis aan het slaan is, kijk het is imo heel simpel. Ongeacht of de vete Bram-Gerrit nu een persoonlijk tintje krijgt, vind ik dat Bram volledig in zn recht staat.
Reden? heel simpel: of je elkaar wel of niet mag, of je elkaar IRL wel of niet kent, of er mensen hier zijn die samen gaan stappen, allemaal wel leuk en aardig hoor, maar uiteindelijk draait het overal (ook hier) maar om 1 ding: RESPECT, je respecteerd elkaar hier, punt einde discussie.
Imo. heeft Siesta aangetoond, dat hij daar blijkbaar nog niet klaar voor is. Zeker als je ziet dat hij de laatste tijd constant dezelfde persoon loopt te zieken, dat is een persoon die -niet zoals de rest op dit forum komt wanneer hij daar zin in heeft. Het op TA surfen is voor Bram naast leuk ook een VERPLICHTING daar heeft ie voor gekozen, en ondanks t feit dat hij dat vrijwillig heeft gedaan, vind ik wel dat we hem op zn minst daar dankbaar voor mogen zijn.
Kan niet beoordelen of Siesta daadwerkelijk een ban verdient, maar aangezien ik (en vele TA's met mij) nooit mijn bek open trek als Bram iets goed doet, vind ik dat ik nu ook geen recht van spreken heb, het lijkt mij getuigen van respect tegenover onze mods als we nu maar gewoon met zn allen een beetje redelijk doen, en vertrouwen hebben in onze MODS...
punt 
|