Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Siesta-Ban Thread (was: Ikke op Tiesto DVD: capturen?)
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Fkwebeman
Sletlana

Registered: Feb 2002

Eigenlijk voelde ik me niet geroepen om hier te reageren..
Ik ken immers de hele voorgeschiedenis niet.

Maar!
1 Snuggle zal heus niet tot Mod zijn verkozen als hij binnen no-time na iedere overtredinkje/persoonlijke aanval mensen gaat bannen. Mod zijn is lastig en constant afwegingen maken. Ik denk altijd dat als iemand gebanned is, hij/zij dit dan ook wel verdiend heeft. En als iemand constant 1 persoon moet 'pakken' ook al is het i-net vind ik dat ook niet kunnen.

2 Kliekjes? hier? dat dacht ik eerst ook.. maar het is gewoon een kwestie van het feit dat bepaalde mensen hier nou eenmaal langer komen en mekaar misschien ook IRL kennen.
Ik ben hier nog niet al te lang veelvuldig actief, maar ik heb in feite niet lang het gevoel gehad dat anderen/nieuwen niet geaccepteerd wordt. Ieder wordt (voor zover het door de beugel kan ) geaccepteerd en gerespecteerd voor wat hij zegt, roept en schrijft.

ZO! en dat vind ik..

Old Post Sep-22-2003 15:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by DjRV
Boeiuh ook voor de rest,verandert toch niet hier,een kern groep blijft elkaar aardig vinden no matter what,voelen zich aangevallen als er wat gezegt word en posten met de volle bezetting van die groep 5 posts per dag.

Durf je ook de namen van die groep te geven want om eerlijk te zijn heb ik dat gevoel helemaal niet.

Old Post Sep-22-2003 15:32  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arj1o1
.

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe
...
Net alsof jij hier veel post. Het enige wat jij de laatste tijd doet is of inspringen op discussies en het ergens niet mee eens zijn. Sorry, maar daar kan ik ook niet tegen. Steeds maar kritiek geven, en mensen ervan overtuigen dat je gelijk hebt. ...

een forum is in principe wel om je meniong te geven en het is juist de bedoeling dat iemand een andere mening heeft want anders is het helemaal saai, maar er moet ok gezelligheid ontstaan en dat is ook heel belangrijk maar als iemand alleen zijn mening geeft en die redelijk probeert te brengen (weet niet of DjRV dat deed....) dan moet dit ook mogelijk zijn...ook al doe je af en toe mee met de gezelligheid
natuurlijk moet je je mening geven en niet iemand persoonlijk gaan aanvallen zoals Siesta met Snuggle deed. daar ben ik het volkomen mee eens en daarom ook wel met de ban

.

Old Post Sep-22-2003 15:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for arj1o1 Click here to Send arj1o1 a Private Message Add arj1o1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

Ik vind eigenlijk dat men hier de plank steeds verder mis aan het slaan is, kijk het is imo heel simpel. Ongeacht of de vete Bram-Gerrit nu een persoonlijk tintje krijgt, vind ik dat Bram volledig in zn recht staat.

Reden? heel simpel: of je elkaar wel of niet mag, of je elkaar IRL wel of niet kent, of er mensen hier zijn die samen gaan stappen, allemaal wel leuk en aardig hoor, maar uiteindelijk draait het overal (ook hier) maar om 1 ding: RESPECT, je respecteerd elkaar hier, punt einde discussie.

Imo. heeft Siesta aangetoond, dat hij daar blijkbaar nog niet klaar voor is. Zeker als je ziet dat hij de laatste tijd constant dezelfde persoon loopt te zieken, dat is een persoon die -niet zoals de rest op dit forum komt wanneer hij daar zin in heeft. Het op TA surfen is voor Bram naast leuk ook een VERPLICHTING daar heeft ie voor gekozen, en ondanks t feit dat hij dat vrijwillig heeft gedaan, vind ik wel dat we hem op zn minst daar dankbaar voor mogen zijn.

Kan niet beoordelen of Siesta daadwerkelijk een ban verdient, maar aangezien ik (en vele TA's met mij) nooit mijn bek open trek als Bram iets goed doet, vind ik dat ik nu ook geen recht van spreken heb, het lijkt mij getuigen van respect tegenover onze mods als we nu maar gewoon met zn allen een beetje redelijk doen, en vertrouwen hebben in onze MODS...

punt

Old Post Sep-22-2003 17:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by magrec
Durf je ook de namen van die groep te geven want om eerlijk te zijn heb ik dat gevoel helemaal niet.

wie zich aangesproken voelt moet dat vooral lekker doen. En begin nou niet over durven want dat gaat helemaal nergens over.

2 snuggle: ik post hier weinig omdat er nou niet echt veel te posten is huh?Mja,ik zou elke dag me nieuwe mp3 top 20 kunnen gaan posten nouh wh00pie yah00.
En vind je opmerking over dat ik als ik post kritiek geef helemaal de grootste BS,maar goed ik zeg iets over wat mij opvalt en tegenstaat en dat heeft deze keer betrekking op jou en op dat moment moet je natuurlijk de vinger weer terug gaan wijzen naar mij,zal vast het goede attituudje zijn her en der,maar ik pas daarvoor.

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Sep-22-2003 17:41 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Hehe,sja en tuurlijk mag mijn "relgehalte" aan deze thread niet ontbreken,want ik zie zowaar een reden te posten omdat t weer eens ergens over gaat behalve mp3 en auto's

En dat RV en ik het niet altijd !eens zijn is bij aardig wat TA-lieden wel bekend
Maar ben het met de posts die ik hier zie staan 100 en misschien wel 200% !EENS

Dit forum stelde nog wat voor in de tijd dat gepeperde discussies niet als rasisme werd gezien,en toen er meer mensen waren die wat regelmatiger bij de Hema kwamen om in de eerste plaats bij de info balie te vragen of hun ballen gevonden waren en in de 2e plaats het auto-upgrade packet erbij te nemen.

Nowadays barst het hier van de "jammerende yuppies" die proberen zich wat "Trance-emotie" aan te meten door te lullen over vreselijk saaie onderwerpen en het spelletje "mens verFTP je niet" te spelen en daar een vreselijke drang bij tonen te willen winnen....

En dit dan "snap zoiezo niet echt waarom je mij nu aanpakt, Snuggle heeft hem gebanned"
Blik.....PLS,dit is maybe wel de zin met t meest "wannaBkid" nivo ever van je...
"hij begon,niet ik "

Wat ben je toch een drama

Sja,geen wonder dat bij menig site de forums lopen als een tiet en ze hier de borstvoeding nog vers in herinnering hebben.

Old Post Sep-22-2003 17:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Donna

En dit dan "snap zoiezo niet echt waarom je mij nu aanpakt, Snuggle heeft hem gebanned"
Blik.....PLS,dit is maybe wel de zin met t meest "wannaBkid" nivo ever van je...
"hij begon,niet ik "

Wat ben je toch een drama

jij bent altijd de koningin geweest in dingen uit zijn verband rukken, ik kan zo nog een thread pakken waarbij je iets van mij quote, maar het belangrijkste er niet bij pakt zodat je mij kan ff lekker kan flamen (thread van RV die een setje post maybe...)

en dan is dit voorbeeld nog triester aangezien de zin nog niet eens afgelopen is, de originele zin is: snap zoiezo niet echt waarom je mij nu aanpakt, Snuggle heeft hem gebanned, en er word aan mij gevraagd wat ik er van vind, ik geef mijn mening erover en dan zou ik opeens geen mening hebben omdat die dezelfde is als die van Snuggle. Beetje triest van jezelf, je lijkt wel een roddelblad...!!!

ga jij maar lekker door met op komen dagen zodra er wat te flamen is, heb ik in ieder geval geen last van je als er niks aan de hand is

daaaagg

quote:
Sja,geen wonder dat bij menig site de forums lopen als een tiet en ze hier de borstvoeding nog vers in herinnering hebben.

Basicbeats loopt natuurlijk geweldig...

Old Post Sep-22-2003 18:13 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Sorry dat je je nu weer zo enorm aangevallen voelt en in de meest gewapende verdediging springt die je maar kan vinden.
Dat die zin nog niet af was heeft niks te maken met t feit dat er gewoon staat wat er staat,en dat jij t met snuggle eens bent heb ik maar daargelaten omdat dat al zovaak besproken is,dat meeloop nivo van jou Wat heeft jouw gebrek aan eigen mening met een roddelblad te maken?

En ik ruk niks uit t verband als ik zeg dat t hier saaier dan saai is tegenwoordig en er threads met een beetje inhoud ernstig missen..
Als jij dat anders ziet,is dat again NATUURLIJK jouw goed recht.

Flamen zie jij dus nog steeds hetzelfde als discussieren,beetje jammer,nog niet echt veel vooruitgang geboekt dus.
De hema is echt beswel flex hoor,ze hebben besides ballen ook worsten...ganz geil hanz

En basicbeats? waar haal je dat nou toch weer uit mijn post?
BasicBeats draaid lekker ja,maja tis drukker in t IRC kanaal dan op t forum omdat we er niet veel tijd en aandacht ingestopt hebben,ik probeer dat nu een beetje op te krikken (als ik tijd en zin heb)

Je hebt me er met deze reply wederom van overtuigd dat je still een drama bent...

Old Post Sep-22-2003 18:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ferry 0
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2003

Ik vind deze ban niet terrecht en ben het ook helemaal eens met RV.
Als ik het allemaal zo een beetje heb gehoord/gezien heb ik het idee dat Snuggle zich totaal heeft laten opfucken door Gerrit.

posted by Snuggle
quote:
Net alsof jij hier veel post. Het enige wat jij de laatste tijd doet is of inspringen op discussies en het ergens niet mee eens zijn. Sorry, maar daar kan ik ook niet tegen. Steeds maar kritiek geven, en mensen ervan overtuigen dat je gelijk hebt. Je dwaalt hier op een paar dingen af. Als mensen het NIET met je eens zijn (zoals hier, dat siesta gebanned is ) dan ga je er andere dingen bij betrekken zoals "Kliekje hier" etc etc. Beetje jammer van je RV, dat had ik niet achter je gezocht.

Maar hij heeft bij Basicbeats wel goed gehandeld en zich niet laten gek maken . Ondaks die 1ne keer dat hij mij er heeft weg geschopt :P. Hoevaak iemand post vind ik ook een BEETJE-JAMMER opmerking.Anyway wat er met deze ban zal gebeuren zullen de mods maar moeten beslissen maar soms moet je mensen/dingen met een korreltje zout nemen

FM223 - Logic
Ferdy & Rene - Legato

Old Post Sep-22-2003 18:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ferry 0 Click here to Send Ferry 0 a Private Message Add Ferry 0 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
Sorry dat je je nu weer zo enorm aangevallen voelt en in de meest gewapende verdediging springt die je maar kan vinden.
Dat die zin nog niet af was heeft niks te maken met t feit dat er gewoon staat wat er staat,en dat jij t met snuggle eens bent heb ik maar daargelaten omdat dat al zovaak besproken is,dat meeloop nivo van jou Wat heeft jouw gebrek aan eigen mening met een roddelblad te maken?

En ik ruk niks uit t verband als ik zeg dat t hier saaier dan saai is tegenwoordig en er threads met een beetje inhoud ernstig missen..

Flamen zie jij dus nog steeds hetzelfde als discussieren,beetje jammer,nog niet echt veel vooruitgang geboekt dus.
De hema is echt beswel flex hoor,ze hebben besides ballen ook worsten...ganz geil hanz

BasicBeats draaid lekker ja,maja tis drukker in t IRC kanaal dan op t forum omdat we er niet veel tijd en aandacht ingestopt hebben,ik probeer dat nu een beetje op te krikken (als ik tijd en zin heb)

Je hebt me er met deze reply wederom van overtuigd dat je still een drama bent...

Uhm effe iets tussen het rellen deur, je avatar he, ben je dat zelf?
OptimusSjinees vroeg zich af of je die ook in posterformaat hebt, hij is een beetje verlegen dus vraag ik het maar.:P

Old Post Sep-22-2003 18:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:

door het quoten van die zin van mij ruk je JUIST alles uit z'n verband. zoals jij het zegt staat er inderdaad, bij begon, niet ik. Zoals de zin er in het ECHT staat er iets heel anders en totaal niet wat jij zegt wat er staat. En hoe jij mij quote is van het niveau van een roddelblad. Dat heeft niks meer met discussiëren te maken, dat is gewoon bedoelt om iemand zwart te maken.

dat het wel eens leuker is geweest dan dat het nu is, heb je gelijk in, maar daar had ik het helemaal niet over. Het is ook minder dan vroeger, maar dat komt onder andere ook door personen zoals Siësta die met 1 opmerking een thread kunnen verneuken.

quote:

niet zeiken over dit forum terwijl je eigen forum nog veel slechter is...

quote:

goed zo meid, daar ben ik erg blij om

Old Post Sep-22-2003 18:41 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Naja,dit keer is t me teveel onzin om me zelfs maar te vermoeien elk punt naar voren te brengen.

Ik ben met die opmerking nog aardig voor je gebleven door je gebrek aan eigen mening niet mee te pakken maar wat jij wilt,dan maak ik er wel van "kind van de rekening zonder eigen mening"

Iemand zwart maken die de pot verwijt dat de ketel zwart is,is een onbegonnen zaak dus dat zie je echt verkeerd.
Roddelen is iets waar ik me ook niet mee bezig houd,ik praat af en toe over mensen maar dat zijn geen dingen die ze zelf niet mogen horen van me,roddelen is niet echt mijn stijl,als t dat wel was zou ik hier misschien nog een beetje passen en wat meer aanwezig zijn

Ik mag een mening hebben over een forum waar ik al een aardig tijdje member ben en menig stukje in weggetikt heb in de dagen dat ppl "rechtdoorzee" attitudes nog konden waarderen en hun emoties ook gewoon toonden in posts..

Ik zie liever dat iemand me uitmaakt voor rotte vis en achter zn mening staat dan dat slappestront moderators houdinkje wat jij altijd showed,vooral als mensen t niet met je eens zijn en daar ronduit vooruit komen.
Siesta en ik hebben zeer zeker onze flamepartijen wel gekent,toen jij ookal met vanalles en iedereen meeliep en elke wind meewaaide die er maar op je pad kwam..

Ik kan t these days prima vinden met gerrit,we zeggen nog altijd wat we vnden en bedoelen en botsen daar soms nog wel s ff lekker in
Maar kan voor zijn actie meer respect opbrengen dat voor alle acties van jou bij elkaar en niet om de inhoud van zn actie maar om hoe hij achter zn shit blijft staan.

Dudes like you make me wanna puke..

Old Post Sep-22-2003 19:01  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Siesta-Ban Thread (was: Ikke op Tiesto DVD: capturen?)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksasha 1998....la locomotive track 1... [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTRiBeCa - Horizons [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:36.

Forum Rules: