|
hmmmmzzzzz.....waar bewaar ik mijn dope....hangt van de hoeveelheid af...een klein ponypackje pep of een paar pilletjes gaan heel makkelijk in m'n schoen (vroeger, toen ik nog spijkerbroeken droeg deed ik t pakje gewoon achter in m'n broek, achter die dubbele naad zeg maar ) grotere pakketjes gaan lekker knus tussen me billetjes (aaaa..wat n leven hebben die pilletjes haha) en de grootste hoeveelheden gaan ntuurlijk in een "pre-fab joint"buisje, compleet met condoompje...en raad dan maar waar dat blijft... 
mee op vakantie? heb ik nog nooit gedaan, heb geen zin om vast te komen zitten omdat ik niet 2 weken zonder drugs kan....beetje jammer van je vakantie immers 
___________________
Mayibuye Africa! Viva Mexico - Hasta la Chingada! Malaysia I will be there
|