Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Kai Tracid @ Linköping, 13e december
Pages (11): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Glorie
Goodbye for now



Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State

quote:
Originally posted by mindshooter
Du e en ängel Glorie som försöker göra det bästa åt alla
Inte att förglömma sist när du var så gästvänlig mot oss som du knappt kände. Snällheten personifierad!


ahhhh va du du säger snälla saker taaaaaaaaack
men du har rätt... låta fyra killar sova hos mig, som jag aldrig träffat e sjukt snällt fast ni var ju inte farliga precis.

quote:

Jag hörde häromdan att det t.om är hälften av biljetterna som är slut


götttt

quote:
Originally posted by JayBee
glorie = SWETA helper elf


hehe aaaa det låter fint

Nu måste vi göra en lista vilka som verkligen kommer! säg till här så editerar jag min nästkommande post


___________________

Tom Cloud - Told You So

Old Post Oct-20-2003 16:55  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now



Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
Cool VI KOMMER PÅ TRACID


Endre
Envio
Glorie
Mindshooter
MojjMojj?
Nyx?
Pjox
Stevetranz4ever
Vizay


fler?


___________________

Tom Cloud - Told You So

Old Post Oct-20-2003 16:59  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyx
TB-303 Maniac



Registered: Oct 2002
Location: Halmstad, Sweden
Re: VI KOMMER PÅ TRACID

quote:
Originally posted by Glorie

Endre
Envio
Glorie
Mindshooter
MojjMojj?
Nyx?
Pjox
Stevetranz4ever
Vizay


fler?


jag ska kolla upp med tider, resa, ekonomi och allt sånt innan jag kan lämna ett definitivt besked..men jag ska försöka att ta mig till detta event


___________________

Old Post Oct-20-2003 17:06  Sweden
Click Here to See the Profile for Nyx Click here to Send Nyx a Private Message Add Nyx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun



Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden

ska bara råna en bank först så kommer jag
hehe

Old Post Oct-20-2003 17:24  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired



Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind

jag fyller år på söndag så jag borde få pengar då...ska iaf inhandla biljett så fort det bara går


___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.

batteries not included.

- dave

Old Post Oct-20-2003 18:40  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey



Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden

Ska kolla upp lite saker först innan jag invaderar Linköping...
Cash, sällskap (inte kul å köra upp/ner själv)
Återkommer i veckan

Old Post Oct-20-2003 21:19  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music



Registered: Apr 2002
Location: Space


glorie, om du hade nånstans att slagga? så paxxar jag gärna några platser för mig och några tjej polare, mest för att vänta på tåget om det är ok?

Old Post Oct-21-2003 06:58 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now



Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State

quote:
Originally posted by Endre

glorie, om du hade nånstans att slagga? så paxxar jag gärna några platser för mig och några tjej polare, mest för att vänta på tåget om det är ok?


ajdå, illa att inte ha svarat på 10 dagar

hmmm....hur många är några? Två eller fler? Lär ju va minst tre.. och det e ganska hard att fixa sovplats till tre.. Det innebär att jag får dela säng me nån aja...

Jag har en bäddssoffa som man kan sova två i (får man ligga nära, tihi) samt en madrass som jag nu införskaffat en elektrisk pump till.. weeeeeeeee. Hade ett sjujäkla sjå att få upp den, den gången nåra andra TA's kom och slagga... haha Minns du Rikard? Som det ser ut just nu har jag en plats bortlovad Eventuellt kommer en annan plus ev. kompis för att sova med, men det är inget jag har fått bekräftat än... Ska kolla me den personen om han kan komma eller ej... asap..sen återkommer jag..

det skulle IOFS, i värsta fall rymmas att slänga in EN till madrass på golvet... i min "matsal" men den madrassen har inte jag...

(flyttat till en mindre lgh, hade en större förut)

rent teoretiskt, ytmässigt sett, skulle det rymmas MAX fyra madrasser på golvet, men det skulle bli ett omänskligt boende då... nån skulle få ligga med fotändan i hallen, nån annan i köket..en tredje i min arbetshörna .p det är inte värdigt, även om det bara skulle vara för en natt... så, de e inte schyst att gö så emot sina gäster folk skulle väl ha snubblat på varandra eller nåt.. om nån var uppe och tassade i sömnen.. eller så blire kö till toan INTE aktuellt eller så kvävs alla av syrebrist.. hohohoh
jag har som sagt bara har EN madrass också så det håller inte..

på tal om inget annat... vet att det går hem tidiga bussar.. men hmm, det kanske var på vardagar det... hmmm.. det går en vid fyra iaf vet jag.. på måndagar kan va värt att kolla upp om det skiter sig.


___________________

Tom Cloud - Told You So

Last edited by Glorie on Oct-29-2003 at 17:00

Old Post Oct-29-2003 16:51  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music



Registered: Apr 2002
Location: Space


ok, heh.

vi är 4 med mig, men alltså, hmm, catcha mig efter mitt set och säg hur det blir annars är det lugnt, vi får vandra ute eller nåt, sova på stationen.


quote:
Originally posted by Glorie
ajdå, illa att inte ha svarat på 10 dagar

hmmm....hur många är några? Två eller fler? Lär ju va minst tre.. och det e ganska hard att fixa sovplats till tre.. Det innebär att jag får dela säng me nån aja...

Jag har en bäddssoffa som man kan sova två i (får man ligga nära, tihi) samt en madrass som jag nu införskaffat en elektrisk pump till.. weeeeeeeee. Hade ett sjujäkla sjå att få upp den, den gången nåra andra TA's kom och slagga... haha Minns du Rikard? Som det ser ut just nu har jag en plats bortlovad Eventuellt kommer en annan plus ev. kompis för att sova med, men det är inget jag har fått bekräftat än... Ska kolla me den personen om han kan komma eller ej... asap..sen återkommer jag..

det skulle IOFS, i värsta fall rymmas att slänga in EN till madrass på golvet... i min "matsal" men den madrassen har inte jag...

(flyttat till en mindre lgh, hade en större förut)

rent teoretiskt, ytmässigt sett, skulle det rymmas MAX fyra madrasser på golvet, men det skulle bli ett omänskligt boende då... nån skulle få ligga med fotändan i hallen, nån annan i köket..en tredje i min arbetshörna .p det är inte värdigt, även om det bara skulle vara för en natt... så, de e inte schyst att gö så emot sina gäster folk skulle väl ha snubblat på varandra eller nåt.. om nån var uppe och tassade i sömnen.. eller så blire kö till toan INTE aktuellt eller så kvävs alla av syrebrist.. hohohoh
jag har som sagt bara har EN madrass också så det håller inte..

på tal om inget annat... vet att det går hem tidiga bussar.. men hmm, det kanske var på vardagar det... hmmm.. det går en vid fyra iaf vet jag.. på måndagar kan va värt att kolla upp om det skiter sig.

Old Post Oct-29-2003 17:08 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now



Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State

quote:
Originally posted by Endre

vi får vandra ute eller nåt, sova på stationen.


det funkar iofs inte att vandra ute när det är december Kan kolla upp om stationen (menar väntsalen) är öppen på natten.. är nämligen lite tveksam till det.. (katakomberna är ju öppna, men det är som att sova ute)

kolla upp swebus så länge... 4 pers är rätt tajt.


___________________

Tom Cloud - Told You So

Old Post Oct-29-2003 17:12  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun



Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden

quote:
Originally posted by Glorie
det funkar iofs inte att vandra ute när det är december Kan kolla upp om stationen (menar väntsalen) är öppen på natten.. är nämligen lite tveksam till det.. (katakomberna är ju öppna, men det är som att sova ute)

kolla upp swebus så länge... 4 pers är rätt tajt.


bara att göra som jag gjorde när jag va på voyage 2 eller va det nu va med mind o vizay när det va svin kallt ute.

fanns en statiol i närheten av stationen som jag drog in på o stod o snackade med hon som jobbade där tills tåget gick typ.. vilket va några timmar

om det nu finns nån mack i närheten.. hehe

nån som vet hur mycket biljetter det finns kvar?
vill ju gå, men har inga pengar till biljett förrens jag fyller år om 1½ vecka... sen ska man ju komma dit också, och det e ju lagom tråkigt att åka tåg själv från gbg :/
och sen behöva vänta på tåget för hemresan e la ännu tråkigare :/

får ta och fixa körkort o bil tills dess.. hehe

Old Post Oct-29-2003 17:23  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nils
château flight



Registered: Sep 2001
Location: örebro

quote:
Originally posted by Endre

sova på stationen.


det funkar faktiskt riktigt bra! inte så farligt som man tror. OT: haha, sist på trinity 2 så fick ja och kompisen som va med sova i ett par buskar utan för station. ah, dessa härliga minnen

men ja ska försöka komma, ifall ekonomin funkar som sagt. isånnafall så tvingar jag med st_andrew eller, erik, ska vi?

Old Post Oct-29-2003 17:24  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Kai Tracid @ Linköping, 13e december
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack 5 From Hydroid - Deepwater Sessions 003 07-18-05 [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playback040 - "Ibiza Dreams" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:26.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!