|
ok, heh.
vi är 4 med mig, men alltså, hmm, catcha mig efter mitt set och säg hur det blir annars är det lugnt, vi får vandra ute eller nåt, sova på stationen.
| quote: | Originally posted by Glorie
ajdå, illa att inte ha svarat på 10 dagar 
hmmm....hur många är några? Två eller fler? Lär ju va minst tre.. och det e ganska hard att fixa sovplats till tre.. Det innebär att jag får dela säng me nån aja...
Jag har en bäddssoffa som man kan sova två i (får man ligga nära, tihi) samt en madrass som jag nu införskaffat en elektrisk pump till.. weeeeeeeee. Hade ett sjujäkla sjå att få upp den, den gången nåra andra TA's kom och slagga... haha Minns du Rikard? Som det ser ut just nu har jag en plats bortlovad Eventuellt kommer en annan plus ev. kompis för att sova med, men det är inget jag har fått bekräftat än... Ska kolla me den personen om han kan komma eller ej... asap..sen återkommer jag..
det skulle IOFS, i värsta fall rymmas att slänga in EN till madrass på golvet... i min "matsal" men den madrassen har inte jag...
(flyttat till en mindre lgh, hade en större förut)
rent teoretiskt, ytmässigt sett, skulle det rymmas MAX fyra madrasser på golvet, men det skulle bli ett omänskligt boende då... nån skulle få ligga med fotändan i hallen, nån annan i köket..en tredje i min arbetshörna .p det är inte värdigt, även om det bara skulle vara för en natt... så, de e inte schyst att gö så emot sina gäster folk skulle väl ha snubblat på varandra eller nåt.. om nån var uppe och tassade i sömnen.. eller så blire kö till toan INTE aktuellt eller så kvävs alla av syrebrist.. hohohoh
jag har som sagt bara har EN madrass också så det håller inte..
på tal om inget annat... vet att det går hem tidiga bussar.. men hmm, det kanske var på vardagar det... hmmm.. det går en vid fyra iaf vet jag.. på måndagar kan va värt att kolla upp om det skiter sig. |
|