|
|
|
|
 |
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001
|
|
|
Als je denkt dat ik in mijn 'periode' zit, dan snap je toch niet zo heel veel van vrouwen Henkie 
Ten eerste: Als ik een erbij zet, dan betekent dat dat ik hard moet lachen. als ik er een neer zou zetten, dan betekent dat dat ik boos zou zijn (en ook al heb ik er hier eentje bijgezet, boos ben ik dus niet, dat was een voorbeeld )
Ten tweede : ik vond moraalridder leuk (anders had ik 'niet leuk' gebruikt ), vooral als ik me DeeDee in maliëkolder voorstel . Als ik het niet leuk had gevonden, had ik er dus wel weer een bijgezet.
Ten derde: ik kon het gewoon niet laten om iets te antwoorden op wat jij van dat gele ding vond.... kan soms mijn mond niet houden, heb ik wel vaker last van 
En voordat je nu gaat denken dat ik me ALSNOG aangevallen voel:
komt ie:

groetjes,
Eye
en oja, waarom ik DeeDee als avatar heb, staat in een andere thread, zou alleen niet weten welke...
|
|
Aug-15-2001 18:10
|
|
|
 |
 |
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

Registered: Jan 2001
|
|
|
Aug-15-2001 19:46
|
|
|
 |
 |
Trancetunnel
tranceaddict

Registered: Aug 2001
|
|
|
sorry
Sorry, heren, ik zal niemand meer veroordelen. Eigenlijk had ik bij mijn lijstje nog wat meer willen zetten, maar heb ik toch maar niet gedaan.....
Dan hou ik het alleen bij vieze muzieksoorten / bands
een lijstje;
KoRn, Rammstein, Frans Bauer, Bjork (leeft die nog?), Annie Lennox (grrr), Limp Bizkit, Christina Aquilera, Benny Nijman, Jovink & de voederbietels, Jopie Bernal........ nou ja, ik kan wel doorblijven gaan.
Nou, als hier iemand toevallig Frans Bauer heet moet ie het zeggen hoor, dan neem ik weer alles terug wat ik gezegd heb!
Greets 
Aug-15-2001 20:11
|
|
|
 |
 |
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001
|
|
|
Aug-15-2001 21:33
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 20:57.
Forum Rules: