Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > TIESTO à Paris en Décembre
Pages (10): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
trancegirl79
Trance and Finland addict

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by choukri
On ira pioter chez Andy

oui tous chez Andy!!!! j'espere qu'il y a de la place chez lui car je pense qu'il y aura pas mal de Ta-fr...

Old Post Nov-18-2004 11:15  Luxembourg
Click Here to See the Profile for trancegirl79 Click here to Send trancegirl79 a Private Message Add trancegirl79 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

No pb mais il faut noter que j'habite à 2h30 de Perpignan quand même

Old Post Nov-18-2004 11:20  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
trancegirl79
Trance and Finland addict

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by webandyscott
No pb mais il faut noter que j'habite à 2h30 de Perpignan quand même

ah merTe... je me rendais pas compte.... bon ben tous chez nightflo!!!!

Old Post Nov-18-2004 11:21  Luxembourg
Click Here to See the Profile for trancegirl79 Click here to Send trancegirl79 a Private Message Add trancegirl79 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=223206

Je doute qu'un club de petite renommé sur Paris lache autant de £€$ pour faire venir Tiesto

Affaire à suivre....

Old Post Nov-19-2004 21:50  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by FerryTayle
Je dirais même que se sera à 90% sur (pas de crack, pas de ragot) que ca sera dans le sud....quelque chose me dit du coté de perpignan.....en juin....avec Rank 1 et ATB....

Ouais c'est vrai que ce serait bien qu'il vienne jouer en France, mais bon pour moi, Amsterdam c'est 2 fois moins loin que Perpignan alors bon

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Nov-19-2004 22:08  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

quote:
Originally posted by Defcon_7
Ouais c'est vrai que ce serait bien qu'il vienne jouer en France, mais bon pour moi, Amsterdam c'est 2 fois moins loin que Perpignan alors bon

Roooo les types ils font les difficiles maintenant

Old Post Nov-20-2004 00:56  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by Transa.E.P
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=223206

Je doute qu'un club de petite renommé sur Paris lache autant de £€$ pour faire venir Tiesto

Affaire à suivre....

T'as pas tout suivi, il évalue ses cachets selon la destination, le type de soirée, le nombre d'entrées.... Cherche un peu et tu trouveras la reponse sur le board français

Edit : Je vais t'aider
Entre 15000 et 30000 € pour la France

Old Post Nov-20-2004 01:54  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rivera
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

Quand je vois que l'entrée pour Madonna à son concert au Gelderone était de 72euro pour un show de 2h et que l'entrée de Tic était de 60euro pour 8h, meme si on peu pas vraiment comparer les 2 artistes, ça fait un peu mal quand meme.

Old Post Nov-20-2004 11:43  France
Click Here to See the Profile for Rivera Click here to Send Rivera a Private Message Add Rivera to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

quote:
Originally posted by Rivera
Quand je vois que l'entrée pour Madonna à son concert au Gelderone était de 72euro pour un show de 2h et que l'entrée de Tic était de 60euro pour 8h, meme si on peu pas vraiment comparer les 2 artistes, ça fait un peu mal quand meme.

c'est plus fatiguant de chanter et danser que de passer des plaques pendant 2 heures

Old Post Nov-20-2004 11:46  Suriname
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

ouais, et il faut bien payer les danseurs et les danseuses quand meme

Old Post Nov-20-2004 11:49  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
et il faut Bien payer madonna surtout
parce que.. c'est Madonna quand meme

Old Post Nov-20-2004 12:57  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Rivera

c'est vrai ça, ça fait l'heure (60/8) de mix à 7,5 €.

C'est a peine mieux payé qu'une heure de smic en fait, à 7€.

ah oui, faut multiplier par 25000 personnes, ooops, ça fait 187 500 € de l'heure de mix que ça rapporte !!!! 1 million 230 000 francs de l'heure.

pas mal quand meme la rentabilité du père Tiesto. et il rapporte 1 million 2 chaque heure pendant huit heures, donc sur trois jours de TiC, le père tiesto rapporte un chiffre d'affaires de 60 * 25000 * 2 + 15000 * 45 = 3 675 000 € soit un peu plus de 24 millions de francs de chiffre d'affaires pour trois jours de set. soit 3 184 fois le smic mensuel de 1 124€.

pas mal du tout et qui a dit que les dj avait peur du mp3, les ventes de disque ça doit etre peanuts au regards de ce que rapporte ce genre d'events.

Old Post Nov-20-2004 16:29 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > TIESTO à Paris en Décembre
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease id [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackInsignia - "Relevation" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:33.

Forum Rules: