|
| quote: | Originally posted by franzelare
volgens mij houd hij helemaal niet van housemuziek maar gewoon van gordon en dat soort zooi!
het is gewoon een verraaier!
nog erger dan iemand met een TMF ID! |
Nu krijgen we eindelijk een zeer realistisch beeld van deze knakker.
Beetje jammer dit: verraaier, naaier, matenaaier, wegrenner, hitjeskenner.enzenzenz
___________________
Allemaal gelul!!
|