Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Jag drar dit runt 23 nån gång
___________________
Nov-07-2003 20:45
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
jag sticker om en timme...bussarna går inte så jätte ofta här utifrån
e där runt 12 iaf
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Nov-07-2003 21:25
JayBee
Trance Fanatic
Registered: Jul 2003
Location: Stockholm
Vi kan ju ta vårat eftersnack i denna tråd iomed att eventet inte var lika stort som ex devotion.
jag kom i alla fall just hem från en lyckad kväll jag hadde svinigt ont i halsen men beslöt mig för att dempä smärtan med alkohol.. jag misslyckades men som tur var fanns faktorer som fick mig att tänka på annat musiken och lite annats
jag var där vid 22:40 och det var ganska dött. det var inte förräns vid 0:00-01:00 det började dra igång. misja spelade skönt, jag kund tyvär inte njuta fullt ut på grund utav yttre faktorer men han spelade på rätt bra och höjdpunkten på hela kvällen var när han drog igång med "paul van dyk - days of our lives" TA gänget samlades och ägde golvet
jag lyckades ännu en gång få tag på atograf och bild med mig och DJ'n jag tog oxo lite bilder själv som jag kanske postar på någon site och eventuelt här. jag såg steve filma lite oxo.
sen till sist blev det efterfest på McDonalds Zamzon,mindshooter,JayBee,Vizay och Aendy huggde in i sina hamburgare. fast kenny verkade av någon anledning slicka sina burgare.. fråga mig inte varför. första gången jag själv träffar aendy oxo, han är schysstare i verkligheten än på TA som tur är Det hela slutade med att en utav McDonalds personalen började dansa loss framför oss :P
//Jocke
___________________
http://www.advantico.se
Nov-08-2003 04:25
staz
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
Location: in front of a keyboard and a screen
nästa gång blir till att dumpa polarna å hänga med TA gänget
kul å träffas alla.
Nov-08-2003 04:29
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
jag kom dit vid slutet av inkfish...fint folk kommer sent sägs det ju (eller så e jag bara dålig på att beräkna tid )
misja va lite seg i början i min mening men de berodde nog på att han fick bygga från progg till uplifting, efter en halvtimme började klassikerna droppa in på löpande band, tiesto - traffic, haak - frenzy, PvD - Days of our lives å många fler jag inte kommer på just nu
träffade massvis med folk härifrån också, både folk jag träffat innan å massa nytt folk...fett nice
aja skön kväll som fan vare iaf kommer upp lite bilder senare
[edit]
kenny - utbildad hamburgerätare
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Nov-08-2003 04:52
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
Tjena fan... liten bild Vizay
Hade riktigt kul igår och det var kul att se att det var så många SWETAs på plats.... räknade ihop som hastigast till 14... kanske va fler
Misja lirade ju såååååå jävla najjs... vilket jävla drag de va och man såg att han verkligen njöt bakom spelarna och dansade med ordentligt i breaksen...
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
STFU! jävla skitbild...jag förstår fortfarande inte vad som var så roligt med mitt hamburgeätande...som nir ser på bilden var jag lika förvånad då...
Misja lirade bra men veeeerkligen inte så bra som jag väntat....han nådde aldrig nån peak... Time of our lifes va grym, då dansade jag loss men det var liksom det enda, ville att han skulle mangla på lite men han gick hela tiden tillbaka till lite lugnare låtar eller vad man ska kalla dom. Han hade dock sjuuukt kul bakom spelarna och vi hurrade fram honom i breaksen..det var grymt kul att se!
___________________
Nov-08-2003 13:07
zamson
i´ll house you
Registered: Dec 2002
Location: Solna, Sweden
hahaha är vi elaka kenny?
håller med kenny totalt om misja. men d va najs o hoppa lite till paul van dyk. fick lite minnen från smc då jake, jag o kenny hoppade runt just till den låten
EDIT: måste ju säga att inkfish var riktigt feta!
___________________
Nov-08-2003 13:15
JayBee
Trance Fanatic
Registered: Jul 2003
Location: Stockholm
hehe kenny .
Traffic var ju oxo skönt fast tyvär så var jag borta vid toaletterna då
___________________
http://www.advantico.se
Nov-08-2003 13:20
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
quote:
Originally posted by JayBee
Traffic var ju oxo skönt fast tyvär så var jag borta vid toaletterna då
brukar låta så när man har flickan med sig
sorry för storleken på bilden, orkade inte förminska den halv sju i morse eller vare va men de kommer upp lite mer bilder snart i bättre size
själv tycker jag han lirade grymt skönt, härligt med lite lugnare mellandelar för jag dansar alltid slut mig totalt på de feta låtarna....sitter å lyssnar på airbase - theme from the rock just nu å får sköna flashbacks
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Nov-08-2003 14:05
zamson
i´ll house you
Registered: Dec 2002
Location: Solna, Sweden
Måste bara säga att jag blev riktigt förbannad igår på vakten som stod där uppe o kolla leg. Först fråga han om biljett sen sa han "ni vet attd et är 20 här så nästa gång är det inte säkert attt ni kommer in". Kände mig så jävla ovälkommen. På honom lät det som "småbarn ni kommer bara in för att ni har biljett, egentligen har ni inget här att göra - kom aldrig tillbaks igen!". Tycker det är synd som fan...det tog ett tag innan Monday Bar fattade att dom inte förlorade nåt på att köra "20 snällt".. känns som ett steg bakåt nu när fokused blivit så jävla stränga. Hatar verkligen att vara 18 (19 om några veckor). Det är ju verkligen så jävla värdelöst i stockholm.
Börja med förköp till alla weekenders så kan dom som är mellan 18-20 och verkligen vill gå för musiken och för att festa med schyssta människor komma in utan problem. Då slipper fokused alla "18åriga drägg som bara super sig redlöst fulla och bråkar".