|
Heer-lijk feestje zeg!
Khad vrijgenomen zaterdag, ik wil ook wel is gewoon feesten ipv elke zaterdag zelf draaien.
Ik vond Ruub zn set echt goed, in groot contrast met de andere dj's die avond: The Freak - wat een moron, Spider - wat een amateur, Gielen - wat een verschrikkelijke slechte platenkeus!
Desondanks heb ik een leuke avond gehad, ik wil eigenlijk wel naar de volgende XL als RV draait, alhoewel ik dan wel hoop dat er een betere line-up is voor de rest van de avond.
ps Frans, die foto's zijn grandioos!
___________________
www.balticbastian.com/
|