|
| quote: | Originally posted by magrec
wel weer lekker bezig he petrus
EPE DE GEKSTE
tis dat je nu in enschede woont |
HAHA lache, als je Vaassen binnen rijd zie je onder elk bord dat staan... Ik ken nog wel wat van die lui uit Vaassen, maar die zijn allemaal net zo vertiefd van de pillen!!
Ik woon nu weer 2 mnd in Epe, dus het klopt wel weer.
GReeTZ
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
|