|
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
לא בדיוק נכון
בורה נקראת גם באירופה בשם הזה
רק בארה"ב היא נקראת ג'טה |
חשבתי שהג'טה זה הדגם הישן יותר
עד 98 נדמה לי
ואז נכנסה הבורה
הג'טה קיימת מ-85, פעם אבא שלי רצה לקנות אחת
בסוף קנה אופל וקטרה 1989
אני מת על האוטו הזה, למרות שהוא כבר בן 15 שנה עוד מעט הוא נוסע חבל"ז
מדי פעם אני חושב ככה מה אפשר היה לעשות איתה..
..ככה השקעה של איזה 70 אלף

___________________
[ :O ]
|