Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > SnuggLe stopt, nieuwe mods? (was: Euh snuggle inzake post:)
Pages (16): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by DjRV
2 Partyhardy: stel jij je verkiesbaar? denk dat jij een hele goede zou zijn,mijn vote heb je alvast

2 Bram: alles wat hier op het forum gezegt word word vaak heel kritisch gedaan ja. trek het je alleen niet persoonlijk aan,want dat is nergens voor nodig,die dingen staan los van elkaar.
je krijgt gewoon net zoals altijd een knuffel van me als ik je weer is zie

Partyhardy heeft ook mijn vote.
Weet ook wie mijn vote niet heeft (hebben? )

En Ruben: I know i know, ik bedoel het ook niet persoonlijk, ik heb het over de algemene sfeer hier. IRL zijn gelukkig mensen heel anders en daar heb ik ook geen problemen mee, met mensen, maar het is het totaal plaatje dus.
Het is neit dat dit laatste gedoe het is, het is alles in totaal ff. Heb sowieso ff een klote periode achter de rug. Zie dit als een fresh start ofzo

quote:
Originally posted by total woot
Ok als je t zo stelt...

Feit blijft alleen dat dat, -imo- juist geen reden voor Snuggle zou zijn om mod-af te worden. Ik bedoel dat hij ook behoorlijk wat TA's kent, dus juist daardoor zou hij een beter onderscheid moeten kunnen maken tussen "geflame" en "gezeik" (Toch? )

Dat is het ook niet, dat is geen reden.
Ben het gewoon helemaal ff zat.

quote:
Originally posted by Blik
Snuggle heeft het ook niet over de mensen die die persoonlijk kent en een discussie mee heeft, hij heeft het vooral over de mensen die alleen maar iets te zeggen als er wat te "flamen" valt, en dan ook meteen persoonlijk gaan liggen doen.

Zoiets ja

quote:
Originally posted by sndh
Dat brengt me meteen bij het volgende punt. Ik zit ook al een aantal maandjes op TA, daarvoor browsede ik alleen, en reg. ik me ook niet, want daar hou ik niet zo van. Feit is dat het voor veel mensen die beginnen hier een beetje moeilijk is om constructief door te dringen...Misschien is hier ook een reden waarom alleen (negatieve) dignen worden gemeld door de bekenden.

Flame me hierom dan ook weer niet, ik zeg alleen wat me opviel, al mag dit ook gewoon onzin zijn.

Daar ben ik het dus helemaal mee eens ja.
Het gaat helemaal niet om het 'persoonlijke'. Het gaat gewoon over de algemene sfeer hier de laatste tijd, daardoor heb ik gewoon helemaal geen zin meer. Als mod doe je nl. alleen alles fout, je kan het nooit goed doen. Als ik zelf iets post, wordt ik daar meteen op afgerekend als "Dat mag een mod niet doen, etc".

Laat gewoon andere mensen maar eens modden.

En niet zo slijmen allemaal van 'je was een goede mod' blablabla
Dat is wat ze zeggen 'over de doden niets dan goeds'

quote:
Originally posted by Donna
Want soms heb je je druk om dingen gemaakt waar t echt niet om hoefde.

I know, but thats just me.
TA betekent wat dat betreft best 'veel' voor me (ehum) if you know what i mean.
Daarom heb ik er juist geen zin meer in, ik naai me alleen maar op!
Die boeiuh attitude heb ik niet.... en dat krijg je er ook niet zo makkelijk in.

Old Post Oct-29-2003 07:29 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Hmm...kreeg een paar pm's van andere mods (buiten NL forum) of ik please please aan wil blijven, en iedereen maar moet bannen die problemen veroorzaken / threads moet sluiten waar shit in gebeurt.
Nah, daar heb ik dus TOTAAL geen zin in, die mensen snappen er niets van.

Ik vind gewoon dat het tijd is voor 2 nieuwe mods die erbij komen, maar daar moet Swamper ook even over beslissen....

Old Post Oct-29-2003 07:33 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by SnuggLe
En niet zo slijmen allemaal van 'je was een goede mod' blablabla
Dat is wat ze zeggen 'over de doden niets dan goeds'

Dan doe ik het wel:

Jezus wat was jij een SLECHTE moddereter zeg !

Hup, en nu terug naar je afstuderen!

(heb geen idee wie de nieuwe mod moet gaan worden trouwens)

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Oct-29-2003 07:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by basd
Dan doe ik het wel:

Jezus wat was jij een SLECHTE moddereter zeg !

Hup, en nu terug naar je afstuderen!

(heb geen idee wie de nieuwe mod moet gaan worden trouwens)

Dank u, dank u, dat heb ik even nodig

Maareh: kan niet achter mijn computer Bas, een of andere update avn een half uur :S

Old Post Oct-29-2003 07:37 
Fkwebeman
Sletlana

Registered: Feb 2002

Jammer allemaal weer dit.. niks aan te doen. Kan me voorstellen dat je er wel eens een beetje ziek van kan worden als er constant alleen maar geflamed wordt en je mening eigenlijk maar overgeslagen wordt als zijnde ‘dom’ ofzo..

Maar wel een cool onderschrift snuggle.. Retarded…

Over je MOD-zijn zal ik niks zeggen.. dat wil je immers niet..

Old Post Oct-29-2003 10:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Ach,ik vind dat je je een beetje aansteld wanneer je zegt dat er "alleen maar geflamed wordt en je mening voor "dom" word aangezien"

Wat men flamen noemt is eigenlijk gewoon discussieren en je mening uiten,en als jouw mening als dom word aangezien dan is dat weer diegene zn mening en die kun jij dan weer dom vinden enzow,zo gaat dat in life he.

Maar op een forum is het net zoals irl,er zijn mensen die hiertegen kunnen en ermee om kunnen gaan en er zijn mensen die zo goed als niks kunnen verdragen.
Grootste struikelblok in dit onderwerp en eigenlijk in life itself is dat mensen niet eerlijk tegenover zichzelf zijn en dat dus al helemaal niet kunnen zijn tegen een ander *duh*
Als je pissed word op iemand omdat ie je iets zegt of flikt ga dan eerst jezelf maar s na of jij niet psies t zelfde bij een ander doet of hebt gedaan,tis allemaal relatief simpel....
Het draaid allemaal om incasseren en reageren en weet jij zeker dat je niet hoeft te incasseren dan hoef je dat niet te doen en geef je reactie op de actie...whatevah.

Enige waar mensen mij door laten flamen is als ik ze zie klagen over shit wat iemand doet of zegt wat ik ze ervoor zelf nog heb zien doen of zeggen maar dan maybe verpakt in een ander papiertje of jasje,pick 1 you like.
En sommig fucked up behavior tonen we allemaal maar tis wel zaak dat ook te erkennen en niet te gaan lopen huilen als je zelf s de dupe bent.
Als jij zorgt dat je gewoon eerlijk blijft en niet probeerd te manipuleren om je gelijk/zin te krijgen kun je de plank niet misslaan.
Want hoe goed je t ook denkt te brengen,en lijken mensen je niet door te hebben,er word iets "gevoeld" door anderen,en komt er een tijd dat iedereen alles haarfijn doorheeft en dat soort gedragjes en mensen uitkotst.

Iedereen heeft zn dingen in life waar ie "gifted" in is,en mag daar zn voordeel mee doen of t laten voor wat t is.
Ik zie toevallig veel van mensen,hun ditjes en datjes,beklagjes en gniepige moves,maar ook de leuke dingen die ze bezitten.
En als ik iets zie waarbij ik geprikkelt word de spiegel voor iemand neer te zetten dan doe ik dat,call it flamen,i dont care,ik geef m mezelf ook vaak genoeg.

ppl moeten s niet zo in hun broek schijten voor een beetje discussie,zeg gewoon wat je vind en heb er verder je eigen gedachtes over,klaaaaaar.

Old Post Oct-29-2003 10:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

jeeeeh verandering! (lievv bram , jammer dat je kapt maar jah, het is neit anders).

tijd om weer eens achter me computer te kruipen en ta onveilig te maken, bram doet mee denk ik zow! (tg team style)

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Oct-29-2003 11:23  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

Ik vind het flamen allemaal wel mee vallen, maar ik kijk door veel dingen heen of trek me het niet aan. Voor bram valt dat ooit niet mee en dat zit denk ik in de aard van het beestje.

Bram kent natuurlijk ook een hoop mensen persoonlijk waardoor het ook wat persoonlijker wordt, ik ken nog niemand persoonlijk, al komt daar vrijdag waarschijnlijk wel verandering in!

Ik denk dat het voor Bram zelf wat leuker wordt om alleen maar te posten.

Nieuwe mods?
ai deunt neuj

Maakt denk ik ook niet zoveel uit.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Oct-29-2003 11:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robin
OMGTTFOWTISFBIDK

Registered: Feb 2003

quote:
Originally posted by Subsonik
je vergeet robin

ooooow mag ik alsjeblieeeef mod worden op die super te gek gave forum

Old Post Oct-29-2003 11:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for robin Click here to Send robin a Private Message Add robin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mr Hee Hoo
Guest

Registered: Not Yet
ik hoef geen schapenherder te zijn!

Old Post Oct-29-2003 13:54 
Add  to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sndh
'dispels & contradicts'

Registered: May 2003

en ik geen aasgier

Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis

Old Post Oct-29-2003 14:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for sndh Click here to Send sndh a Private Message Add sndh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Switch
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001
Snuggle je zuigt!!!
wat gebeurt er nou met onze nachtelijke escapades?

Old Post Oct-29-2003 14:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Switch Click here to Send Switch a Private Message Add Switch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > SnuggLe stopt, nieuwe mods? (was: Euh snuggle inzake post:)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (16): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPVD ID part 2 [2003] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Project - "Meltdown" (Od404 Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:42.

Forum Rules: