|
|
|
|
 |
basd
progression

Registered: Jul 2002
|
|
|
Oct-29-2003 07:35
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000
|
|
|
Ach,ik vind dat je je een beetje aansteld wanneer je zegt dat er "alleen maar geflamed wordt en je mening voor "dom" word aangezien"
Wat men flamen noemt is eigenlijk gewoon discussieren en je mening uiten,en als jouw mening als dom word aangezien dan is dat weer diegene zn mening en die kun jij dan weer dom vinden enzow,zo gaat dat in life he.
Maar op een forum is het net zoals irl,er zijn mensen die hiertegen kunnen en ermee om kunnen gaan en er zijn mensen die zo goed als niks kunnen verdragen.
Grootste struikelblok in dit onderwerp en eigenlijk in life itself is dat mensen niet eerlijk tegenover zichzelf zijn en dat dus al helemaal niet kunnen zijn tegen een ander *duh*
Als je pissed word op iemand omdat ie je iets zegt of flikt ga dan eerst jezelf maar s na of jij niet psies t zelfde bij een ander doet of hebt gedaan,tis allemaal relatief simpel....
Het draaid allemaal om incasseren en reageren en weet jij zeker dat je niet hoeft te incasseren dan hoef je dat niet te doen en geef je reactie op de actie...whatevah.
Enige waar mensen mij door laten flamen is als ik ze zie klagen over shit wat iemand doet of zegt wat ik ze ervoor zelf nog heb zien doen of zeggen maar dan maybe verpakt in een ander papiertje of jasje,pick 1 you like.
En sommig fucked up behavior tonen we allemaal maar tis wel zaak dat ook te erkennen en niet te gaan lopen huilen als je zelf s de dupe bent.
Als jij zorgt dat je gewoon eerlijk blijft en niet probeerd te manipuleren om je gelijk/zin te krijgen kun je de plank niet misslaan.
Want hoe goed je t ook denkt te brengen,en lijken mensen je niet door te hebben,er word iets "gevoeld" door anderen,en komt er een tijd dat iedereen alles haarfijn doorheeft en dat soort gedragjes en mensen uitkotst.
Iedereen heeft zn dingen in life waar ie "gifted" in is,en mag daar zn voordeel mee doen of t laten voor wat t is.
Ik zie toevallig veel van mensen,hun ditjes en datjes,beklagjes en gniepige moves,maar ook de leuke dingen die ze bezitten.
En als ik iets zie waarbij ik geprikkelt word de spiegel voor iemand neer te zetten dan doe ik dat,call it flamen,i dont care,ik geef m mezelf ook vaak genoeg.
ppl moeten s niet zo in hun broek schijten voor een beetje discussie,zeg gewoon wat je vind en heb er verder je eigen gedachtes over,klaaaaaar.
|
Oct-29-2003 10:48
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Mr Hee Hoo
Guest
Registered: Not Yet
|
|
ik hoef geen schapenherder te zijn!
|
|
Oct-29-2003 13:54
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 01:42.
Forum Rules: