Ok Mensen! Ik weet niet wat er allemaal weer is gebeurd! Maar ik denk wel dat ik het recht van spreken heb om ff te melden dat de kwaliteit van dit Holland Forum heel hard achteruit gaat!
Jullie kunnen dan natuurlijk zeggen: " Wie begon hier nou een springnichten thread!" Nou, dat was een algemene thread, het had te maken met de MAIN ISSUE van dit forum, trance! Wat ik hier constant terugvind in dit forum zijn persoonlijke gesprekken tussen mensen, waar de andere bezoekers van het forum dus geen fuck van begrijpen!
De IRC chat was een redelijk goed idee want daar kan je dus nu wel persoonlijke gesprekken hebben! Dus vraag ik me nu af: Waarom gaan jullie de ruzies niet daar uitvechten, en laten jullie daardoor het forum in zijn waarde!
Ik heb ook mijn ruzie gehad met Miss P. maar dat had met nix persoonlijks te maken! Iedereen kon dat volgen, en kon zijn eigen visie geven! En zulk soort discussies maken een forum interessant om te lezen, ookal liep het een beetje uit de hand! Maar wat hier nu aan de hand, daar begrijp ik echt geen ene fuck van!
Toen ik hier in Augustus mezelf aanmelde (dus echt 6 maanden eerder dan de alle herrieschoppers hier), toen had dit forum extreem veel kwaliteit! Je kon alles te weten komen! Nu worden interessante threads bedolven onder deze kansloze rotzooi!
Flamen mag naar mijn mening heus wel! Maar tot een zeker nivo! Niet zoals bij Lex!
Volgens mij val ik nu een beetje in herhaling, maaruhm, ik hoop dat jullie mijn point inzien! En trouwens ook de point van Swamper!
Greetz!