Originally posted by Pumaz
Origine - Sanctuary is nu uit op vinyl!!!
Ja, ik had 'm al binnen
Nov-16-2003 17:09
Wildfir3
Seriously Opinionated
Registered: Jul 2003
Location: La La Land
Adam Sheridan - Lektrik
kheb er sommigen al mee lastig gevallen maar deze plaat is voor mij echt wel HET ding van de maand (minstens). Toevallig tegengekomen in de platenbakken bij 2dance.
Originally posted by [BE]FusioN`--
Adam Sheridan - Lektrik
kheb er sommigen al mee lastig gevallen maar deze plaat is voor mij echt wel HET ding van de maand (minstens). Toevallig tegengekomen in de platenbakken bij 2dance.
De sharkboy remix valt best te pruimen.
Het kan beter maar ik hoop dat 1 of adnere dj het nog is onder handen neemt, alhoewel dat het wel nogal commercieel klinkt
6.5/10
Day_Din_-_Baumbudenfest-Promo-2003
van de ganse promo cd vind ik Sunday brunch het best.
De bas is nogal luid en dof maar vind het wel chill muziek.
Doet me zo denken aan mushrooms
DJ_Duende_-_Gabbers_in_Domine-(GAKMX051)-Vinyl-2003
hahah lachen, was lang geleden dat ik nog eens hardcore gehoord had ma omfg, nooit meer
unf unf hakkeuh
0/10
Ian_Van_Dahl-I_Cant_Let_You_Go-CDM-2003
Al de remixes (8). Push blijft de beste, niks aan te doen!!
that's it voor het moment.
osbournes gaat beginnen
mental note: kzat aan de J
___________________
Last edited by pooley on Nov-16-2003 at 17:55
Nov-16-2003 17:41
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium
quote:
Originally posted by eieregooie
Ja, ik had 'm al binnen
Hier in Aalst komen de meeste dingen laat toe, als je het hier kan vinden, is het overal verkrijgbaar...
Lektrik zoek ik al héél lang...
Nov-16-2003 21:26
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium
Azior vs. Three Locks - Deep and Inside
toekomstige release op het Green Martian label.
schitterend nummer, erg rustig en dromerig.
er is ook een subsphere remix, en die is nog beter dan het origineel!
fantastische combinatie van een lekkere diepe bassline en zwevende pads.
komt uit op 1 december!
8.5/10
Envio - Sunset Highway
beter dan touched by the sun, vind ik.
erg lekkere pads...
bevat opnieuw een "guitaar" melodie.
zomers nummer eigenlijk.
7.5/10
___________________
quote:
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony
Last edited by TOR on Nov-17-2003 at 22:54
Nov-17-2003 22:28
Wildfir3
Seriously Opinionated
Registered: Jul 2003
Location: La La Land
quote:
Originally posted by Pumaz Hier in Aalst komen de meeste dingen laat toe, als je het hier kan vinden, is het overal verkrijgbaar...
Originally posted by tor8024 Azior vs. Three Locks - Deep and Inside
toekomstige release op het Green Martian label.
schitterend nummer, erg rustig en dromerig.
er is ook een subsphere remix, en die is nog beter dan het origineel!
fantastische combinatie van een lekkere diepe bassline en zwevende pads.
komt uit op 1 december!
8.5/10
Envio - Sunset Highway
beter dan touched by the sun, vind ik.
erg lekkere pads...
bevat opnieuw een "guitaar" melodie.
zomers nummer eigenlijk.
7.5/10
hey cool dat je mn remix gaaf vindt
maarre ik snap niet hoe je er aan komt eigenlijk? want hij is nog niet uit en ik heb em ook niet online staan... trouwens die plaat, de b kant wordt dus:
b1-azior vs three locks-deep and inside(subsphere rmx)
b2-azior vs three locks-deep and inside(original)
a kant wordt: azior - sunset at myvatn(subsphere remix)
Nov-17-2003 23:48
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium
[BE]FusioN`--, ik heb hem nu, maartoch merci...
En LeonB, if I told you, I'd have to kill you
Nov-17-2003 23:52
LeonB
Supreme tranceaddict
Registered: Jul 2003
Location: The Netherlands
Nov-17-2003 23:56
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium
Nu ik uw aandacht heb LeonB, zou je even de tijd willen nemen om uzelf voor te stellen in e 'stel uzelf voor' thread? Je bent niet verplicht of zo he, maar ik ken buiten uw remixes bitterweining van u...