quote:Originally posted by Blik Snuggle heeft het 3 of 4 dagen geleden al tegen Swamper gezegd, maar die is een beetje langzaam ja waar die het toch af en toe druk mee heeft
___________________ .
Gvd gvd gvd...die Swamper reageert nog STEEDS niet. Lijkt wel offie ons gewoon negeert. Erg fijn! Mijn excuses iig!
___________________ "Life is all about choices & respect"
quote:Originally posted by SnuggLe Gvd gvd gvd...die Swamper reageert nog STEEDS niet. Lijkt wel offie ons gewoon negeert. Erg fijn! Mijn excuses iig! The Swampman wil niet dat Ei en ik mods worden
___________________ Down-Under was da bomb
quote:Originally posted by MaGiK54 The Swampman wil niet dat Ei en ik mods worden die swamper is maar een slome heb um ook niet vaak meer op da forum gezien
Swamper opschieten!!!
eier heeft men stem
Ei is populair bij onze Zuiderburen
quote:Originally posted by MaGiK54 Ei is populair bij onze Zuiderburen iemand voegde me toe bij msn met: 'ei for prez'
Betekent dit dat we in de toekomst samen gaan met de belgen?
quote:Originally posted by SnuggLe Betekent dit dat we in de toekomst samen gaan met de belgen? NEEN! waag het niet dat nog eens te zeggen snuggle