Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > PVD på P3 Live Ikväll 21:03
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by St_Andrew plus att så jävla opoppis e det inte med trance så man nån gång var 200e år kan sända ett liveset från en av världens bästa djs som e längre än 1 timme...!

Eftersom jag är en trogen lyssnare till P3-live så kan jag informera att alla konserter de spelar är ju max en timme eller snarare 57 minuter eftersom Ekot tar 3 minuter av den timmen. Har man otur får man bara höra sin favoritartist i en halvtimme då de ibland slår ihop två konserter på en sändning! P3 rockar, så lätt är det oavsett vad ni säger!

quote:
Originally posted by St_Andrew
men nu satt jag hemma, hade laddat för fullt med popcorn, dricka, smsat alla människor i hela världen för att dom ska äntligen få höra riktig musik i svensk radio. Njuter sedan för fullt i en timme, sen TAR DET SLUT

Sorry to break it to you men allt har ett slut...

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Nov-13-2003 08:28  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by sipowitz
Men hmmsmmsii.. du var väll inte uppe på denna spelningen väll? eller missförstod jag något nu?

nope, syftar på när han lirade i Köpenhamn

Old Post Nov-13-2003 09:02 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

fan vilket härligt set

vilken mix på for an angel spelade han den var tokig

Old Post Nov-13-2003 10:11  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by Kongo_kim
fan vilket härligt set

vilken mix på for an angel spelade han den var tokig

Det var Bootleg mixen

www.laszlo.se

Old Post Nov-13-2003 10:13 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
quilly
Sypreme TrancEaddict

Registered: May 2002

LIte för lat för att leta, men har vi någon Playlist från detta??

Old Post Nov-13-2003 11:08  Europe
Click Here to See the Profile for quilly Click here to Send quilly a Private Message Add quilly to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
swe_Trancer
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2003

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Det var Bootleg mixen

kan nån förklara vad detta 'bootleg' är?
puss!

Old Post Nov-13-2003 12:18  Sweden
Click Here to See the Profile for swe_Trancer Click here to Send swe_Trancer a Private Message Add swe_Trancer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

tracklist saxat från tracklist forumet

01. Blackeight - Silence (Paul van Dyk Re-Edit)
02. Super 8 - Alba
03. Paul van Dyk - Time Of Our Lives (Paul van Dyk Club Mix)
04. Three Drives - Carrera 2 (Nu-NRG Remix)
05. Modulation - Spirits (Slusnik Luna Remix)
06. Motorcycle - As The Rush Comes (Sweeping Strings Mix)
07. DJ Icey - Beyond The Gilded Rays
08. Appendix E - Man Of God
09. Marcel Woods - Time Is Running Out
10. Paul van Dyk vs Marco V - For A Revolt (Bootleg)
11. Chris Liebing - Natural Selection
12. DJ Tiesto - Traffic (Original Mix)

Old Post Nov-13-2003 12:29  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
morakickers
doncel achiever

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by swe_Trancer
men vad tror ni?
blir det inte lite tråkigt att baaara beatmixa lixom?

testa x-press2, de kör 6 skivspelare på tre killar, hela tiden ngt på gång. blir helt ny musik live precis som du efterlyser. TUNGT!

två andra jag kommer att tänka på är carl cox och jeff mills, carl cox kör alltid tre skivspelare och fullt upp hela tiden, mills brukar ha med en trummaskin och använda på låtarna.

pvd tycker jag annars är grym, han gör ju inte sällan sina egna edits av låtarna inför livespelningarna, enklare remixar så att säga.

sist vill jag säga att det som skiljer stora dj:s från övriga enligt min mening är lika mkt förmågan att läsa publiken och välja låtar perfekt utifrån stämningen. då blir beatmixningen bara en (viktig) del av helheten.

jag vill GÄÄRNA tanka ned rippen, btw!

Old Post Nov-13-2003 13:21 
Click Here to See the Profile for morakickers Click here to Send morakickers a Private Message Add morakickers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by morakickers
jag vill GÄÄRNA tanka ned rippen, btw!

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Nu finns den här

ftp://pvd:[email protected]:7171

Med försnack och i 192kbps

Old Post Nov-13-2003 13:27  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
morakickers
doncel achiever

Registered: Jun 2001

as-schysst steve! fast jag gör nog ngt fel, klickar på länken i explorer och får felmeddelande och ftp-klienten vill inte heller...

Old Post Nov-13-2003 13:30 
Click Here to See the Profile for morakickers Click here to Send morakickers a Private Message Add morakickers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by morakickers
as-schysst steve! fast jag gör nog ngt fel, klickar på länken i explorer och får felmeddelande och ftp-klienten vill inte heller...
Vill de inte ens med FTP program ? Konstigt... Har haft massor med nedladdningar så de e la nån inställning på din datorn förmodligen

Old Post Nov-13-2003 13:48  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Registered: Nov 2000

Man tackar för länken steve...

Laddar asap...

Old Post Nov-13-2003 17:33  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > PVD på P3 Live Ikväll 21:03
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHello help ID of great Tracks to move your body on please. [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSupermode - "Tell Me Why" [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:58.

Forum Rules: