quote:Originally posted by eieregooie Ach ja, de term idlen kennen ze niet hier... Tis dat ik gedisconnect was anders had ik er wel gehangen hehe ach ja er hangen heeft ook niet zoveel net als je er niet 'echt bent'
___________________ .
quote:Originally posted by pooley Eagle is er ook al geweest ik zit fs altijd op irc channel als ik online ben, knolselders holland chan is ook wel lekker gezllig tbh
___________________ 12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix) The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)
quote:Originally posted by arj1o1 ach ja er hangen heeft ook niet zoveel net als je er niet 'echt bent' Hehe, maar als je er hangt lijkt het nog wat
ik ben ook ff langsgeweest
Gevonden
___________________ "Life is all about choices & respect"
quote:Originally posted by SnuggLe Gevonden Haha, da's duidelijk ja
Het begint daar met momenten idd gezellig te worden ^^
___________________ www.doehetzelver.be
quote:Originally posted by [BE]FusioN`-- Het begint daar met momenten idd gezellig te worden ^^ dat is meestal wel de bedoeling ja..
Jaja, we komen er wel hehe
THAT'S THE SPIRIT!!!
___________________ I keep the pain of a broken soul ...
is maar een vraagje he Wat denken jullie over een eigen irc server ?