Hej hej Paul Oakenfold niet vergeten ! :-)
Heeft het ook gedaan
Last edited by pooley on Nov-22-2003 at 12:38
Nov-21-2003 19:04
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Iemand zei hier ooit dat fans dj's niet behandelen als popsterren. Nee, ze doen dat niet allemaal, maar hoe komt het dan dat er fotos op het net zijn van Tiesto die onderbroeken koopt?
Nov-21-2003 21:21
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
pics or stfu!!
bij nader inzien, laat maar..
Nov-21-2003 22:14
arj1o1
.
Registered: Sep 2001
nee pics!
Nov-22-2003 07:53
Mister_Michel
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2002
quote:
Originally posted by pooley
Hej hej Pault Oakenfold niet vergeten ! :-)
Heeft het ook gedaan
MIKE doet het ook, Reggy doet het ook...
Nov-22-2003 09:13
Wildfir3
Seriously Opinionated
Registered: Jul 2003
Uhoh iemand heeft iets over mike gezegd, daar komen lijken van
Gisteren kon ik dus niks schrijven omdat ik bezig was met een top-secret project, dus krijgen jullie vandaag 2x roddels
Voor diegenen die het niet wisten : Moby is kaal... en woont in New York... Maar wist je ook dat als je naar een New Yorkse beautysalon gaat en 'een Moby' vraagt, dat al je haar niet op uw hoofd, maar al je haar beneden (ja daar) afgeschoren word?
Paul Oakenfold's album was een groot geheim toen hij het maakte, dus heeft hij het zelf beginnen financieren, maar geleidelijk aan geraakte al zijn geld op en moest hij het via een lable verder afwerken, daarmee dat het op Maverick (lable van Madonna) uitkwam...
Nov-23-2003 17:53
arj1o1
.
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by Pumaz
Gisteren kon ik dus niks schrijven omdat ik bezig was met een top-secret project, dus krijgen jullie vandaag 2x roddels
Voor diegenen die het niet wisten : Moby is kaal... en woont in New York... Maar wist je ook dat als je naar een New Yorkse beautysalon gaat en 'een Moby' vraagt, dat al je haar niet op uw hoofd, maar al je haar beneden (ja daar) afgeschoren word?
Paul Oakenfold's album was een groot geheim toen hij het maakte, dus heeft hij het zelf beginnen financieren, maar geleidelijk aan geraakte al zijn geld op en moest hij het via een lable verder afwerken, daarmee dat het op Maverick (lable van Madonna) uitkwam...
Hij gebruikt zoals de meesten (die het ook kwijt zijn) deze link: http://www.mauritius.pwp.blueyonder...her/proteus.gif
maar die afbeelding is weg, zoals je ziet...
Ik heb massa's van die beesten op mijn computer dus als iemand er een wilt...