Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Loting EK 2004 Portugal
Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
basd
progression

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by Jappio
Van persie zou ik meenemen om hem wat ervaring op te laten doen

Dan kan je em beter uitproberen in de oefenwedstrijden die nog komen vóór het EK (en ik verwacht ook dat Advocaat nog wel wat spelers gaat uitproberen..), en em niet 'wat ervaring op laten doen' tijdens het EK.. Dan moet je gewoon de spelers laten spelen die bewezen hebben het aan te kunnen.

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Dec-01-2003 14:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
Voor het ervaring opdoen vind ik dat het een voorwaarde is dat je een goed seizoen speelt/hebt gespeeld, dat is tot nu toe er nog niks van gekomen en eerlijk gezegd denk ik ook niet dat het nog gebeurt. Verder vind ik dat je met Robben, Sneijder en Van der Vaart (al is de laatste al een basisspeler) al redelijk wat aanvallend talent meeneemt, ervan uitgaande dat hij deze drie meeneemt. Zelf zou ik nog twee jonge verdedigers meenemen, Heitinga wordt veel genoemd (al speelde hij pas enkele wedstrijden dit seizoen), Collin ook, Bouma tel ik niet mee als talent (hij is al 24-25 ofzo).

Loovens zelf vind ik maar een matige speler, wel een echte verdediger, maar voor de rest heb je niks aan hem, aanvallend en opbouwend. Een echte Engelse stopper, zeg maar. Btw, ik vind Sprockel wat beter dan Loovens

Old Post Dec-01-2003 14:32 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Disney
Extremist!

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by basd
Dan kan je em beter uitproberen in de oefenwedstrijden die nog komen vóór het EK (en ik verwacht ook dat Advocaat nog wel wat spelers gaat uitproberen..), en em niet 'wat ervaring op laten doen' tijdens het EK.. Dan moet je gewoon de spelers laten spelen die bewezen hebben het aan te kunnen.

Laat Van Persie eerst maar es constant goed zijn bij Feyenoord. Dan mag ie misschien een keer mee, maar als je m nu al mee zou nemen, dan kan je iedereen wel een keer "ervaring" laten opdoen...

Old Post Dec-01-2003 14:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Disney Click here to Send Disney a Private Message Add Disney to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

quote:
Originally posted by Optimus
Btw, ik vind Sprockel wat beter dan Loovens

Da's toch die hond van de Freggles?

En het is inderdaad wel een voorwaarde dat mensen een goed seizoen spelen voordat ze uitgenodigd worden om een keer 'ervaring op te doen' bij het Nederlands Elftal, dat weet ik ook wel (al had ik het niet direct gezegd)..

d&b session 20090519

Old Post Dec-01-2003 14:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by basd
Da's toch die hond van de Freggles?

En het is inderdaad wel een voorwaarde dat mensen een goed seizoen spelen voordat ze uitgenodigd worden om een keer 'ervaring op te doen' bij het Nederlands Elftal, dat weet ik ook wel (al had ik het niet direct gezegd)..

ja, weet ik nerd, maar dat was als reractie op Jappio En ik vergeet trouwnes Nigel de Jong, die is goed bezig én kan overal spelen in de verdediging en middenveld, zou ook wel een goede aanvulling zijn

Old Post Dec-01-2003 14:48 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

quote:
Originally posted by Optimus
ja, weet ik nerd, maar dat was als reractie op Jappio

Sorry nerd.. Het tweede gedeelte van mijn post was voor Disney

Het gedeelte van de Freggles, dat sloeg op jouw post

d&b session 20090519

Old Post Dec-01-2003 14:51  Netherlands
ROFL
tranceaddict

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by New Wave
....we hebben geen zin in nog zo'n seerdorf mannetje.......

Ik denk dat hij gewoon niet goed wordt ingeschat door de trainer. Hem met van Persie vergelijken is best zielig, gezien zijn staat van dienst bij zijn clubs. Hij heeft overzicht, is sterk en technisch. Als je hem bij Milan ziet voetballen, kan je die opmerking toch niet maken. Maarja, misschien past ie gewoon niet in het team.

Old Post Dec-01-2003 15:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for ROFL Click here to Send ROFL a Private Message Visit ROFL's homepage! Add ROFL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Disney
Extremist!

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by ROFL
Ik denk dat hij gewoon niet goed wordt ingeschat door de trainer. Hem met van Persie vergelijken is best zielig, gezien zijn staat van dienst bij zijn clubs. Hij heeft overzicht, is sterk en technisch. Als je hem bij Milan ziet voetballen, kan je die opmerking toch niet maken. Maarja, misschien past ie gewoon niet in het team.

Vind Seedorf bij Milan ook niet spectaculair...

En wat ie bij Nederland laat zien is niet allemaal slecht of zo, maar er zijn meer mensen die zo op die positie kunnen spelen en waarschijnlijk beter. Daarbij kan Seedorf absoluut niet schieten op goal! Alles gaat bij hem gaat meters te hoog!

Old Post Dec-01-2003 15:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Disney Click here to Send Disney a Private Message Add Disney to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:
Originally posted by ROFL

Ja inderdaad, best zielig, komt omdat het ook een best zielig persoon is.
Als je even kijkt hoe vaak onze grote opschepper Seedorf balverlies leid....hmzzz....Persie mag ook wel even wat peper in zijn reet gedouwt krijgen.

quote:
Originally posted by Disney
Daarbij kan Seedorf absoluut niet schieten op goal! Alles gaat bij hem gaat meters te hoog!

mwha, hij heeft mooie en belangrijke lange afstand doelpunten gemaakt.Dat is opzich wel een goeie kant van hem, alleen laat hij dat nu niet meer zien.

Old Post Dec-01-2003 15:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ROFL
tranceaddict

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by New Wave
Ja inderdaad, best zielig, komt omdat het ook een best zielig persoon is.
Als je even kijkt hoe vaak onze grote opschepper Seedorf balverlies leid....hmzzz....

Dat vind ik allemaal wel meevallen. Hij heeft nooit opmerkingen waardoor iedereen de krant er bijroept en hij doet nooit dingen waardoor iedereen de krant erbij roept. Dat is opzich al een prestatie. Hij komt hoogstens bij Henk Spaan in de columns voor. Maar dat ligt meer aan de laatstgenoemde

Maar misschien is hij voetbalkwalitatief gewoon idd niet goed genoeg.

Old Post Dec-01-2003 15:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for ROFL Click here to Send ROFL a Private Message Visit ROFL's homepage! Add ROFL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Ach laat ook maar. Iedereen geeft altijd af op Feyenoord en zijn spelers. Ik hoor jullie later wel als van Persie dik carriere maakt. Het gaat allemaal nog om het voetbal, niet om iemands ego.

Maarja, met ajaxsupporters etc valt niet te praten. Kunnen alleen maar zeiken... Sinds wanneer post je weer Tim?

Old Post Dec-01-2003 16:00 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ach laat ook maar. Iedereen geeft altijd af op Feyenoord en zijn spelers. Ik hoor jullie later wel als van Persie dik carriere maakt. Het gaat allemaal nog om het voetbal, niet om iemands ego.

Maarja, met ajaxsupporters etc valt niet te praten. Kunnen alleen maar zeiken... Sinds wanneer post je weer Tim?

sorry hoor, maar je maakt het er zelf naar met opmerkingen zoals:

quote:
Ajax is gewoon een kutclub

dan is het niet zo heel vreemd dat je zelf ook eens teruggepakt word, beetje jammer is het dan dat je er zelf niet tegen kan...

Old Post Dec-01-2003 16:04 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Loting EK 2004 Portugal
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGuru Josh Project - Infinity 2008 (Klaas Remix) [2009]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:09.

Forum Rules: