Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Expeditie Robinson 2003!
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Flippe
Snap jij het wel ?

Registered: Sep 2001

Ik vond robin ook wel grappig toen met dat zorro pakje

Old Post Dec-10-2003 07:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flippe Click here to Send Flippe a Private Message Add Flippe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
G-L-N
Junior tranceaddict

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by Magic83
Jammer, ik had graag ryan zien winnen maar jutta is ook nie erg, gelukkig niet giovanni

Lol Mark, nu weet ik ook gelijk weer waarom wij goede vrienden zijn.
Ik heb ook zo de schurft aan die Giovanni.

Old Post Dec-10-2003 19:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for G-L-N Click here to Send G-L-N a Private Message Visit G-L-N's homepage! Add G-L-N to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NiTro
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2001

Expeditie Robinson door Nico Dijkshoorn (nee dat ben ik niet ).. wel lachen (IMHO)...

EXPEDITIE ROBINSON FINALE

Jutta winnares van Expeditie Robinson. Frans Bauer op één en de Koningin “gewoon door het door dolle heen.” Wat is er in godsnaam aan de hand? Er moet ergens een gat in de ozonlaag zitten waardoor de waanzin wordt versterkt. Kan niet anders.

Wel een troost: Jutta kon winnen omdat Judge naast haar zat. Van die lachende kippenvleugel met gebit had iedereen gewonnen, zeker als het aankomt op karakter en niet op het oplossen van puzzels. Daar liet Iona het goed liggen in de strijd om de tweede plaats in de finale. Heeft waarschijnlijk nog moeite met de Nijntje instappuzzel van twee stukjes. Je wilde haar zo met zo’n stuk puzzel boven op haar kanis slaan, tenminste dat had ik. Judge in de finale, ik wilde het niet , ik wilde het niet.

Vreselijk om te zien, de omslag bij die jongen. Judge is deze Robinson alleen maar die goedlachse boywonder geweest als het goed met HEM ging. Opeens weer praatjes voor tien. Als je er aan de voorkant een stukje eten in stopte begon een paar minuten later het Amerikaanse gelul al weer. “I’m a winner baby, you better believe it, honey! Wake up with a smile, you know it baby, thats me, cheerie o Judgie”. Fuck zeg, dat was iets voor mij geweest. Met een koekenpan naast hem en dan bij ieder Amerikaans woord, vlam, tefal laag achter zijn oor. “Je deed het weer. Je sprak buitenlands, slaaf. We zitten hier op een Nederlandstalig eiland. Neem een voorbeeld aan Björn, die spreekt Nederlands en die moet al 12 uitzendingen lang worden vertaald. Ophouden met dat buitenlandse gelul, bakkabwana”

Wat denk ik ook wel goed had gewerkt is heel geforceerd de discriminatiekraan wijd openzetten. Tegen je natuur in een beetje prikkelen die jongen. Wachten tot hij uit de bosrand komt en vragen: “zo, mulat, fijn katoen geplukt? Nog een blues geschreven onderweg, oom Tom?” Dat maakt zo’n jongen scherp en je hebt het nog eens over wat anders dan zijn familie en onbeperkt roti vreten. Ik denk ook dat ik hem al vrij snel “Vrijdag” was gaan noemen. Beetje psychologische oorlogsvoering, ja, hallo, het is een spelletje. Uitgebreid aan zijn haar zitten “om eens te voelen hoe dat bij jullie uit je hoofd komt’. Nu ja, mogelijkheden te over. In de studio had je er gewoon mee door kunnen gaan. “leuk he, zo’n gebouw van stenen waar we nu in zitten. Met een moeilijk woord noemen we dat ook wel studio.”

Ik vind wel, eigenlijk, eerlijk zijn, dat Jugde een wat teleurstellend kledingadvies had gekregen voor de live uitzending. Blijft een leuk element. Jutta, die op het eiland zelf nog het meeste weg had van een stervende loopvogel zag er nu opeens uit als een vrouw met tieten. Verrassend. Ray zag er uit als een man met tieten. Niet helemaal mijn look. Was, windkracht 11 of niet, in zijn open Porsche naar de studio gekomen en wilde niets aan zijn haar laten doen. Judge zag er uit alsof hij erg zijn best had gedaan. “Hé, een neger met een overhemd, wat leuk” dat is eigenlijk wat je dacht. Robin was wel weer goed. Had zes keer een schot hagel door zijn haar laten schieten en had toen snel een witte dwangbuis met losgeknipte mouwen aangedaan. Had hij nog liggen van zijn vorige opname in een psychisch verpleeghuis.

Björn dan. Hij was er niet. Laffe en domme Björnactie, om pas aan het eind van de uitzending op te komen dagen. Ik geloof er ook geen ruk van. Ik weet bijna zeker dat men hem niet in een live uitzending wilde hebben. Dan word je gek. Iedere keer als hij aan het woord komt zapt iedereen weg omdat je net zo goed, qua begrijpelijkheid, naar Radio Vrij Friesland kan gaan zitten kijken. Het is een ongeleid projectiel, die gek. Op zeker dat hij alleen maar over zichzelf had zitten lullen. Zag je ook aan zijn motivatie. Die en die heeft meer proeven van MIJ gewonnen DUS is het een Robinson. Allemaal gemiste kansen. Zo graag had ik gezien dat die egocentrische dwerg live met een korte ruk van zijn baard was ontdaan. “En nou normaal doen ja!!!”

Jutta dus finalist. Niet Giovani, die tijdens de reguliere proeven als een eekhoorn door bomen heen sprong, triatlons om het eiland heen sportte etc, maar toen het er op aankwam niet recht op een plankje kon blijven staan. Hij kon het niet geloven. Een moment van onoplettendheid en hij was weg. Onbegrijpelijk vond hij het. Dat een vrouw beter presteerde dan hij, dat was dan weer een gedachte die NIET bij hem opkwam. Als hij verliest komt dat omdat HIJ een fout heeft gemaakt, niet omdat de ander beter is.

Jutta, de opportunistische berekenende twijfelaar, die steeds die mensen als vriend koos die iets voor haar konden betekenen, die zou ik liever niet als huisarts hebben. Vliegt alle kanten op. “U hebt een geslachtziekte, maar het kan ook rugpijn zijn. Waar hebt u pijn. Ja, dan is het rugpijn, waarschijnlijk, maar als u liever hebt dat het een geslachtsziekte is dan is het een geslachtsziekte, maakt mij niet uit.”

Teleurstellende finale. Hoort ook niet, alleen maar om dat extra sms en bel geld op te halen, in een studio. Past niet. Ik wil die mensen helemaal niet met kleren en een kappersadvies naast elkaar zien zitten met een lamp op hun kop. Kappen met die onzin. Winnaar, net als Richard indertijd, blijft een dag alleen achter op het eiland en dan langzaam het beeld op zwart. Geen leuke meisjes naast een monitor die opgewonden de tussenstand bekend maken. Als iets NIET Robinson is dan is dat het wel.

Maar toch een goede avond gehad. Even die hoop bij Judge dat hij zou kunnen winnen. Iemand die een hele Robinson lang om eten heeft zitten janken en wiens grootste verdienste her was dat hij leerde niet gillend weg te hollen voor een sprinkhaan kon en mocht nooit winnen natuurlijk. Heel goed.

bron http://www.nicodijkshoorn.com/

en

Wekenlang overleven op een tropisch eiland heeft voor Ilona en Karin een heel verrassende wending gekregen.Kijkers van Expeditie Robinson, de kijkcijferhit van Net 5,zagen misschien al dat de twee wel heel goed met elkaar overweg kunnen.Maar dat er ook sprake is van verliefdheid,is nu pas bekend geworden.
Ondanks de zware omstandigheden is de liefde tussen Karen en Ilona wel opgebloeid.
Voor vrienden van Ilona komt dat als een grote verrassing.Nooit hadden zij vermoed dat Ilona,die naast haar studie Personeel&Arbeid in de Bloemendaalse strandtent Woodstock
werkt,lesbische gevoelens heeft.

bron http://www.expeditierobinson.net/topic,6210

Old Post Dec-11-2003 16:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for NiTro Click here to Send NiTro a Private Message Add NiTro to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

Ik heb zaterdag twee weken geleden een deel van de uitgelootte cast van dat andere programma ontmoet, Temptation Island. Het nieuwe seizoen speelt in Tulum, een plaats die hier een uurtje vandaag ligt. Het was de dag voor de dreamdate dus alle overige versierders werden eruit gezet. Die gingen dus mooi hier in Playa del Carmen aan het feesten! Door twee weken verleiden en verleidt worden waren ze knettergeil en supergefrustreerd Hapklare brokken sex zegmaar Sommige waren echt superaardig. Er was 1 gozer uit Belgie, weet z´n naam niet eens meer, heel aardig en mooi koopie En een vrouwtje uit Belgie, Pamela Anderson typje. Geil dansen op de bar en de eerste beste barkeeper ff een tongdemonstratie geven..te grappig gewoon

We moesten natuurlijk gaan kijken van hen, maarre...ik ontvang hier geen Net5

Old Post Dec-12-2003 18:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Expeditie Robinson 2003!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 4 [5]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTechno track ID1 [2009] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNew Energy - Apple Juice (Vortex Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:52.

Forum Rules: