Registered: Nov 2000
quote:
Originally posted by reveal
Hur många, ungefär, hänger på alla de andra forumen?
jadu, jag har ingen siffra rakt av...vet bara att det är över 16.000 medlemmar totalt....
vissa lands-sektioner som har flera modds vet jag har det för att dom har haft strul med många spammers och dyligt...dom har alltså behövt ha en mod där hela tiden för att övervaka. Ibland har dom fått två för att den andra rest iväg länge eller så.
Jan-11-2004 22:47
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by mindshooter
Ett forum på 100 medlemmar är inte stort Är lite mer än så men inte ens hälften är aktiva.
Om det ska komma in en till mod så ska det beslutas på högre nivå. Alltså, jag måste lägga fram ett förslag till Swamper och visa klart och tydligt varför jag tycker att det ska finnas en till mod här.
Lite svårt med tanke på att jag själv inte kan hitta någon bra anledning.
fördelarna e att allt går snabbare när det väl händer nått, även att det blir mindre jobb...
Jan-11-2004 22:56
AC.
Supreme tranceaddict
Registered: May 2002
Jag håller med mindshooter. Även om jag inte är här specilet ofta så kan jag inte på något sätt se behovet av flera moderatorer än i dagsläget.
Men det är ju bara mina 5 spänn... (Som tordes vara mer värda än ST_Andrews futtiga två cent )
Jan-13-2004 12:12
Virus
yes
Registered: Oct 2001
Tycker inte att det behövs någon mer moderator. Har sett många forum med för många moderatorer och det är ingen vacker syn. Tycker Mind sköter jobbet bra.