Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > צח הולך לצבא. ואני לא
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
תפעיל טוב טוב תקומבינה שלך..
חבר שלי היה שם חודשיים והיה מת לעוף משם...
כנראה שלא היה טוב...


יש לי ולאלי חבר בשדה דב וממה שאני מבין הוא דווקא די מרוצה ש....


___________________
.

Old Post Jan-02-2004 18:40 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!



Registered: Sep 2000
Location: Israel

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
מיכאל פה אתה טועה...
חיל אויר זה זין אחושרמוטה..
יש לי חבר אפסנאי בחיל אוויר מקלל את הרגע שהוא שם
הוא פטוריסט הוא אומר בלי הפטורים רק טחינה שם
שתי לילות בשבוע אבטש כל שלוש חודש
ממש זין
הוא מקבל באפסנאות הרבה יחידות והוא אומר לי שרוב חיל האויר די טוחנים אפילו שהם יוצאים יומיות לפחות חלק מהם

הקיצר הפתרון ללהיות גובניק טוחן בחיל האויר זה להיות גובניק פטוריסט
צח...
איך שתגיע לבסיס הקבע שלך תתחיל ללכת כל הזמן למרפאה או לחרפ בתקווה שיהיה משהו קרוב באמת
ותארגן פטורים מגילוח
נעליים

אבל זה בקטנה
הדברים החשובים הם
פטור שבע שנות שינה בלילה
וכמובן הכי חשוב פטור מנשק
הכי הכי חשוב
השמירות שם הבנתי זה טחינה לא נורמלית
גם מטבחים הבנתי לא חסר שם...


ראסמי זה ידוע שחיל האויר טוחנים אבט"שים לפנים...

אם אתה רוצה פטור 7 שעות שינה, תגיד שיש לך מיגרנות ותקבל איזה פטור זמני לשבועיים..כדי לקבל פטור קבוע צריך להתאמץ יותר..
בקשר לפטור מנשק אפשר ללכת לקב"ן או לשחק על כל מיני בעיות ראיה ושטויות..מה שגם יכול לעשות בעיות באזרחות.......

אבל מה הקטע עם הפטור מנעליים..
אתה בפאקינג צבא, תיראה כמו חייל..

Old Post Jan-02-2004 18:54 
Click Here to See the Profile for Sm0keMachine Click here to Send Sm0keMachine a Private Message Add Sm0keMachine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MasterP
/\$$ /\/\a$T3R



Registered: Nov 2002
Location: Tour De Trance

טוב בתור נציג ח"א אוויר מרוצה פה


התנאים שלי בין ההכי טובים שאפשר בלי פטורים:
2 שמירות בחודש
שבת אחת לחודשים
אבט"ש אחד לשנה!!!!!!!!

עכשיו אתם תבואו ותגידו ברור שבלי שבתות ושמירות ואבטשים יותר טוב, אבל בלי פטורים זה בן זונה..

קיצר אל תזיינו בשכל למה לא כל מקום בח"א מסריח, יש ככה ויש ככה.
קיצר צח דבר איתי לאיזה תפקיד אתה ממויין אולי אני יכול לעזור לך

ואגב חן דיברתי עם חבר שלי הוא אמר שהוא יכול לסדר לך את החומר לקורס ללמוד, הוא אמר שזה ממש עוזר אם אתה לומד איזה שבועיים לפני אתה מסודר סוף בקורס.

Old Post Jan-02-2004 19:17  Israel
Click Here to See the Profile for MasterP Click here to Send MasterP a Private Message Add MasterP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > צח הולך לצבא. ואני לא
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 4 [5]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackU really know this [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJan Johnston - "Flesh" (Tilt's Going Home Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:51.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!