|
| quote: | Originally posted by ScuL
enligt min dator är det en torsdag 
du kollar förmodligen för året 2002.
förövrigt tänker jag mig seriöst att resa dit för att följa med med kryssningen.. |
bra där, tyckte väl att det var lite konstigt!!
hoppas verkligen att de fixar det där med hytterna, att folk ska sitta på 6 hytter e lite onödigt, man vet ju hur det brukar bli, för det mesta, att många bangar, o så står hytterna tomma.
hoppas grabbarna på monday håller sig till 2 hytter per bokning, som de gjort på de senaste 2...
|